Hockey hela helgen, med någon jag gillar



Nu är det söndag det betyder att helgen är snart slut, tråkigt men sant! I helgen har jag bara sett hockey, eller det känns som jag bara sett hockey. Men det är väldigt roligt måste jag säga, idag var jag i väg och såg hockey med Emma igen. Det gick lika bra för våra vänner som det gjorde igår, dom vann med 7-4. Tummen upp, dom är verkligen riktigt duktiga dom där grabbarna.

Fast det här matchen var mycket bättre än igår, det var väldigt jämt i matchen. Så det gjorde mig lite nervös, men det gick ju bra. Har just kommit hem eller det gjorde jag för ett tag sen. Nu ska jag bara vänta på att pappa ringer och säger att han ska hämta mig sen ska jag få åka hem, så grymt skönt!

Vad har ni gjort idag när det är söndag?

Kommentarer

sv: haft en bra helg :)?

sv :) de e bra!

va roligt med hockey! ^^

sv: varsegod :)

mm :)

Mat

SV: En toppen helg sj dÅ? <3

SV: Härligt <3 Har ni skolan imorgon?<3

sv: ska ud se wallander ikv?:D

hehe :)

SV: Hehe jag frågade om ni hade skola :P haha

sv:tack tack! :)

hejsan , allt bra ? :D

- med mej är de toppen :)



vad har du gjort idag då? :D

sv: Va härligt!

usch, hockey, ja skulle bli galen :P

sv: najs:) jo tack min helg har varit mycket bra :D

Tack du e gullig

Bara bra gjort idag`?

haha jag tycker att hockey är så sjukt tråkigt :)

jaooo <3

jag har faktiskt inte gjort nånting.:p

- jag har varit i täby med en kompis :p



ha en fin kväll ! :D

har du några låtförslag? ^^

sv; då kan du ju beställa den genom internet:)?

- okej,



när ska du börja med dagens länk ;)<3

Sv; Skönt att höra :) jo allt är super!

Ja, jag kollade lite men tyckte inte det var så speciellt bra :)

- det är bra med mig, själv då? :)

tycker du att min vän Amanda ska joina min och Neas Harry Potter blogg så det blir mera uppdatering och så? Och några mera läsare skulle inte skada då kan du väll vara så snäll och kommentera på min blogg att hon ska komma med i HP bloggen?



kram<3

Okej, jag har fixat iordning i köket! :)

Vad har du gjort idag då? :D

SV: Hehe ibland blire fel när man har många kommentarer :)

Jag älskar din blogg ! Besök gärna min blogg när du har tid :)

Jag âker faktist till Gotland varje sommar , PUSS !

Sv: Okeej, synd!!! ;) Sv:Okeej,synd!!! ;)

Kul att höra att det finns fler som har det som jag, hockey heeela helgen :)

Japp :)



Vad hittar du på idag då?

sv: ja mycket :D har du?

Jag har ätit lunch med mamsen och myst med pojken..vad gör du idag?

Sv: Jag mår bra. Händer ikväll? :)

sv: jaha:) jag ska träna!

allt bra gumman ? :D

Då e du min raka motsats, har aldrig fattat grejjen me hockey, men smaken e som baken ;)

fin blogg♥

japp

okejokej, väntar på mat:)

Nu ligger mitt matupplägg

självklart med annorlunda tolkning

hockey äger! :D

allt bra?:)

Fin blogg! :)



Allt bra med dig?

sv: jo allt är bra med mig :) vad gör du idag då?

är det kul emd hockey?

Heej skulle vi kunna följa varann på bloglovin ? Du har så många som följer dig men aug har typ bara två som gör de och de e tråkig . Så om du har bestämt dig kan ju du komma förbi och kommentera om du vill eller inte :)

Kramar

Kolla om just du vann dagens blogg!



Inte? Bättre lycka nästa gång!:)

Tack för du var med. Ha de bra!

sv: jodå, det är fint. trist med söndag bara. p:

själv? :)

sv: jo den har vart skit bra :D hihi..

Va gör du denna söndag kväll då?? :b

allt bra ? :)

Hej, det är jag som har startat en blogg där jag tänkte sälja saker. Men jag känner typ att jag inte har tillräckligt med tid. Men om jag vill lägga ner mycket tid så måste jag bara veta en sak, och det är att om det ens är någon som vill köpa något av mig om det skulle komma något som någon skulle gilla. Så min fråga till dig är alltså om du skulle köpa något av mig om det kom något som du gillade och även vad du skulle vilja att jag sålde.

Just nu är vi hemma hos mina svärföräldrar och kollar lite på skidskytte. Ska snart äta hemmagjord pizza ala svärfar :)



Hur ska kvällen spenderas?

Kram

sv: hihi:D hm, det låter som att du är lite hockey-galen typ(A) Det är inte många tjejer som är det inte. Men det är bara coolt att sticka ut lite ur mängden och vara lite tvärt emot typ. Själv förstår jag inte grejen med bollsporter haha jaga efter en boll? Men shit vad mycket pengar de tjänar... ♥

Fan va kul med hockey! Var aslänge sen jag var och kollade på våra grabbar här i Nynäs :P



idag har jag bara nördat super mario på wii, käkat glass och handlat ;D



Din dag lät dock inte helt fel! :P

sv (:<3

va gör du sötis ?

fin blogg du har :D

jag kör frågestund , lämna gärna en fråga! kram

fin blogg du har :D

jag kör frågestund , lämna gärna en fråga! kram

hihi ok! :)

just nu svarar jag på kommenater!

Du..jag kom på att jag tog ju bort kommentaren med din adress så jag kan inte skicka den :/ jag är smart, jag vet.

Men jag skickar den imorgon efter skolan! (fat ja brehöver din adress då)

Kram

det är toppen

sj? :)

vadådå? :(

Hur mår du ? :D

Hur mår du ? :D

Har du fått några idéer på head du ska ha

Ja !:D<3

Är du sugen på en ny bloggdesign? Lucky you, för jag tävlar ut en! :}

Yes :P

Yes :P

gillar din blogg sjukt mycket! :) bara en fråga, hur har du gjort det som är där bak i headern, alltså dom där ''fläckarna'' ? är det nånting du laddat hem? ;)

Hmm.. det är frågan, haha!

Jag vet faktist inte har så dålig fantasi, annars är det ju skitsnyggt som det är! :D

sv_tackar:)

sv: Okej, jag ska nog ta det lugnt mest, och plugga. Ta tag lite i träning och bli lite smalare och så... men det börjar jag med imorgon ;) Ikväll njuter jag av att vara onyttig framför filmen Sex and the city 2. Har du sett den?

sv' jag kommer testa blogga på nattstad i några dagar för att se vad jag tycker om den sidan. så nu när du svarar på denna kommentareren kommer du direkt till min nya blogg. hoppas att du fortsätter kika in och svara på kommentarer! :)

/ nettys.se

Allt bra?:)

sv' ja de tycker jag med :)























Follow my on Bloglovin







Trackback