hoppas du inte tog det på fel sätt!


riktigt dålig bild, jag vet!

Dag 6 – Vad hade jag på mig i dag?

Idag har jag på mig något Emma verkligen tycker om, bara svarta kläder och sen lite färg. Som ni ser på bilden har jag svart byxor, en kofta man kanske inte ser och en tröja. Helt vanligt, men otroligt skönt. Imorgon funderar jag på att ta mjukisbyxor hade vart så grymt skönt men jag får se.. Skulle lätt kunna somna nu, hade vart så skönt. Men nej jag ska iaf se halv åtta hos mig, sen får jag se. Jag kanske somnar, vem vet?

Som sagt mina rubriker behöver inte höra till med mina inlägg för er som inte vet det.

Kommentarer

SV: okej, jag inget. fryser! <3

! (:Snyggt ♥

härligt :) hur mår du idag då?

sv: ingen orsak :d <3

vgd nu då?

Bra blogg tjejen! Och snygg outfit =D

Allt bra med dig? :D

VILKEN ISGATA :( åh herregud vilka underbara tider!!

SV: ja då :)

sv: tack själv! :D

vad gör du då?=)

Vi är nominerade till helgens blogg och skulle bli jätteglada om du la en liten röst :D



http://sofiahanden.blogg.se/2011/february/helgens-bloggfinaslisterna.html#comment

vilken fin outfit :)

sv. okej (; pluggar och lyssnar på musik <3

Fint =)

Hej! Jadu jag vet inte :)

Har bloggat ganska länge och försöker blogga några inlägg varje dag med mycket bilder och modetips som alla kan ta del av!

Kram

Kollar på hockey, eller ska upp och fortsätta kolla ;)

Hade du gjort rätt i och nanna tidigt

Då hade du kanske vaknat kl 3 i natt

SV: jaha okej!



PUSS

SV: jaop, bea jag tror han förstod vad du menade <3

sv: Hihi ja ;)<3

Hej! Sjukt snygg blogg!! Vad gör du??

God kväll på dig!

Hoppas att din dag har varit bra, denna vecka och början på denna månad.

Vad ska du hitta på till helgen? =)



Kramar!

haha yes :) allt bra då?

allt bra?

Vill du blir dagens blogg? i så fall ska du kicka in på min blogg för mera info. tävlingen avslutas den 4/2

- Tack så mycket :D

degar bara.... försökte fixa en design men det blev inge bra..xD

Har du lagt dig

sv; Okej, kul! :)

Igår jobbade jag och sen bara vara hemma :)

Sv: Jag med ! :D Vad gör du ?

söt bild! :)

jo jag mår finfint, hur mår du själv då? <3

jag tyckte iaf bilden var jätte söt!

vad kul att du ville vara med

sv: Absolut! själv med :)

Fin outfit :) Haft en bra dag? ^^

SV: :( <3 Finns om du vill prata om det.

grym blogg du har! :)

Sv: Okej! Inget typ..

Hej , allt bra med dig? :)

förlåt för att det har blivit lite utdraget med halsbandet, jag skickar det härifrån i helgen. Imorgon eller på lördag, då lär det vara hos dej nån gång i veckan. blir det bra? kram

sv ska snart plocka fram rena kläder inför morgon dagen sen blir det väl att göra mig i ordning inför natten.

härligt, bara bra med mig :)

fin bild :)

Sv: Pratar i telefon :)

haft en bra dag?

kram :*

Tycker det är fint om man tex har en svart outfit men bryter av med en färgad tröja! :)

allt bra med dig ? =)

Sv: Samma och shoppat :)

SV: :) Fin outfit.

- haha okej, jag glor på CSI :D

Sv;

ja!

japp

japp

sv: Varsegod ^^

har jag med :)

Sv: Japp!

vad skönt! hoppas ndu haft en bra dag :)

Sv: vad bra :)

jorå det är bara bra med mej också ;)

du ser väldigt casual och söt ut :)

ja verkligen :)

sv; heh :)



Har du haft en bra dag idag då? :D

Händer mer i kväll innan sängen kallar då? ^^

vilken snygg blogg du har, jag gillar den skarpt ! :D

fin blogg.

allt bra ? <3

Hoppas du haft en bra dag :)

Godnatt!

Det lilla man ser av tröjan på bilden ser jättefint ut! vart är den ifrån? :)

fin blogg❤

sv; jaså:D

sv: ingenting, självdå? :)

sv: Hihi ;)<3

Finfin bild sötan ;)<3

Okej, härligt! Jag mår fint :D

hej!

jag har startat en ny tävling som heter söndagens blogg hos mig. Delta gärna! :)

Sv: bor du på gotland ? :)

najs header.



följ gärna min blogg och ställ en fråga i frågestunden :)

re; på samma sätt du laddar upp en på bloggen :D

Nu är det dags igen, och jag hoppas du vill vara med!

En frågestund påbörjades precis på min blogg, och jag hoppas du vill veta någonting om mig :)

Kikar förbi ♥



http://theresejonssonn.blogg.se



http://theresejonssonn.blogg.se

hej:)



jag vaknar nyss.. dt e morgon lr förmiddag här.. hehe:)

du sover gott säkert..kl e bara fyra hos er:p



ha en bra dag när du vaknar lah:D

Hehe vad halt det ser ut att vara :D

söt!

Jag tycker att det du hade på dig var jättefint och bilden var det inget fel på heller. Ser dock väldigt kallt ut hos dig :O

fin bild. .kolla gärna in våran blogg och säg vad du tycker om det ;)























Follow my on Bloglovin







Trackback