ibland är det inte roligt att bo på Gotland.


Bildbrist, inte alls bra..

Vilket väder vi har på Gotland, det suger verkligen. Idag när jag går ut till bussen blåser det sjukt mycket, och när jag sätter på på bussen ser jag att det börjar snöa. Jag vill inte ha mer snö, eller det är inte snö just nu det är mer slask. Och det är jobbigt att gå ute när det är snö storm, det är grymt kallt också. Jag är inte alls nöjd med vädret idag, slaks är det värsta som finns.

Måste även säga att jag hatar att bo på Gotland ibland, ville köpa en ring. Igår var min underbara vän Emma och kollade vad ringen kostade och sen skulle hon köpa den. Men tror ni att den fanns? Nej verkligen inte, jag hatar att det tar slut så snabbt på Gotland. Är det meningen att man ska gå på stan varje dag? Måste hitta någon som kan köpa den till mig och skicka den. (jag vill inte bo på Gotland just nu, bara för inget finns när man behöver det)

Vad har ni för väder?


Kommentarer

tack bea <3

sv: okej, skönt att höra !

med mig är det helt okej :)

tack söööting :) <3 detsamma!§

Vi har också fått snö igen :(.

sv' förutom att jag har en hemsk hosta och förkylning så är det fint med mig :)<3

jag ser på tv :)

nya bilder på min lägenhet ligger uppe på bloggen, säg gärna vad du tycker. Ha det!



http://linnfagerholm.blogg.se/

http://linnfagerholm.blogg.se/

jag skulle vilja o på gotland på sommaren :(

verkar underbart.<3

SV: :) Hoppas du får en toppen kväll.

ja :)

sv: ja :)

vad ska du göra denna fredag?

sv: hihi, eller hur! super läskigt. Åh, det blåste skit mycket igår, trodde seriöst jag skulle blåsa bort där ett tag hehe:P Inte kul alls du♥

sv' jag minns inte hur jag hittade den :/ tror jag hittade den när jag pingade :)

SV: Tack själv Bea <3

sv' yes. :)

när slutar du då :)

Ja, allt är bra! :)

Själv då??

sv: okej :p

jag ska nog bara vara hemma

good!

Sol sol sol här :)

<3

det blåser som f*n i örebro :o

Snö, slask, is och mer snö :( kan det NÅGONSIN ta slut?????

händer det något roligt idag då? :)

kmr inte håg vad jag kommentarade sist hehe.

tråkigt med dåligt väder!

har du några tankar om mitt inlägg om killar fördomar på tjejer som klär sig utmanande?

Det är jättetråkigt väder här med idag, blåser, snöar och regnar mest hela tiden.. :(

japp. :)

Usch, hatar snö. :( Men klaga inte, lever alltid full av snö om vintrarna, haha!

japp, och nu har jag klarat av båda proven så nu känns de tummen upp :D

vi har sämst väder här i nässjö, har typ snö/regnat jättemkt ;s



sv; japp :D va hittar du på denna fredag då? :))

sv: jag ska iväg på den första dagen på medialterapeut utbildningen som är till söndag :)

allt bra? trevlig helg! ♥

skönt med helg?:)

fin ! :)

de är bra här med:D

vad gördu?:)

sv; vad har du för dig:D?

Glöm inte min frågestund! Fråga vad du vill & jag svarar hundra procent ärligt ;-) En smart bloggare, ljuger inte. Tjohej! :-)



http://hortencia.blogg.se/2011/february/ask-me-something.html#comment

Hoppas på bra helg <3

Vi har det soligt. Med lite snö, <3



+ att det är typ 5-10 plus nu !<3

fin blogg!

allt bra med dig idag? :)

Vi har slask!

fin blogg!

kram

hej!

Vem är det som gästbloggar på min blogg?

ta reda på det på

http://www.duvetflodda.blogg.se

ha en bra dag!<3

Bor i sthlm, hade också snöstorm i morse. Nu är vädret neutralt, det blåser bara litegrann.

Här i Borås har det mesta av snön regnat bort, det blåser bara lite idag...

handlar mest via nätet så slipper det problemet :)























Follow my on Bloglovin







Trackback