inte mer snö tack!


en bild från någon dag sen..

Min skoldag har vart helt okej, hade en ny kurs och det blev handarbete. Helt okej, men det var lite små drygt i början när hon skulle visa upp alla sina saker hon gjort. Man ville bara komma igång istället för att sitta stil. Efter lunch började jag och Elin sticka vi ska göra en halsduk. Nu vet jag hur man stickar, fast jag fick göra om flera gånger. (idag när jag skulle lära mig det)

Så nu är det bara att tagga till morgondagen, det blir nog super roligt. Men jag kan inte säga att det var den bästa dagen heller, jag som vill ha vår. (har sagt det ett par gånger) och idag snöar det, lite drygt! Jag vill inta ha mer, snön kommer inte hinna försvinna förän det blir sommar. (jag hade även hoppas på att jag inte skulle behöva gå i slask något mer just nu)

är du med trött på snön, snöar det hos dig?

Kommentarer

vad gör du? :)

Sv: Ja allt är bra :D

Det snöar inget, men det är jättekallt och mycket snö.

Jättesöt bild!

snöar jättemycket hos mig!, känner att jag verkligen vill åka bort till nåt varmt land nu :/



Svar: ja min dag har varit bra :)

haft en fin torsdag? kram :*

Fin bild:)

svar: bloggar, inne på fb och sånt. Vad gör du? :)



de snöar jätte mkt här & jag som trodde våren var på väg :(

ja verkligen!:D



jag håller med din rubrik!

Gjorde du pannkakorna själv? :P

sv. Haft en jätte bra dag, är dock sjukt trött på snön nu!

sv: jaa :)

hos mig snöar det hur jäkla mycket som helst, orkar inte med detta typiska sverigeväder längre. vill booooort!

allt bra idag ?: D

du e sööt :D

sööt cheey!!:)

Hatar snön, ge oss vår!

Här snöar det massvis..

Hej, hur är läget? :) Haft fullt upp med praktiken därför har jag inte kunnat svara.. :/

när har du sportlov?:D

Söt bild (:

- aha okej =) jag har varit ledig, sjukt skönt!

hahaa^^. tack ;) <3

Vaarse :D

ska kolla på OC

ja de är bra här med! :)

händer i helgen ? :D <3

jag med :D dom i göteborg har det imorgon ;o<3

sv. 15 :) nä, jag vet! älskar såna barnfilmer! :)

händer ikv? :D

ja :)

sv: Åh visst var det! :)<3

svar;

hihih jaa :)

händer idag?

fin blogg du har! Riktigt fina bilder!

Nej tack håller med, ingen snö

usch för snö!!

sv: vsg :)

ja, fast då får dom lov när det är snö :D

SV: Härligt, gör du nu dÅ?

sv: tack ! ♥

- Ja! Så sjukt skönt :D

Snöar som tusan här med! :(

jag blev så 7kt sur när jag såg att de snöade !!;P

vad gör du? :)

haha, okej :/ va tråkiiigt! jag lider med dej..

nu ska jag kolla på OC :)

- Gött :D jodå det är bra :D <3

ja jag förstår det :D vart sitetr du vid maten då?

- yes :D

SV: Vad är du sur på?

usch, då!

du får sätta dej med lärarna <3

SV: USch dÅ!

heheh :D negativt eller positivt?

sv. varsågod (;



Allt bra idag?

trääning :D

sv: Hihi absolut ;)<3

Himla söt bild förresten <3

Idag har jag spenderat förmiddagen i skolan med redovisning och eftermiddan spenderades med mamma i köket då vi bakade tekekor :)



Vad gör du ikväll?

Kram

typ inget. hade tänkt att åka in och dansa i kväll men vet inte om det kommer att gå någon buss. :/

jaaoo :D

sv. okej, jao det är bra, är sjukt less på att snöar igen bara -.- <3

hahah.

Hur är vädret på Gotland? (;

sv. Det ska jag göra! :)

Det snöar som inåt helvete här.. Ursäkta ordvalet, men jag har ledsnat!

ja jag fattar precis vad du menar (: jobbigt att vara sjuk på en fredg, så jag ska komma till skolan imorgon :D<3

skönt det ska blir med helg imorgon va? :)

Du är väldigt fin! Dessutom diggar jag dina bilder stenhård! :)

s: Vill ha sommar och sol, hihi :)

sv. typ som här då. Vill ha vår nu ;D

det snöade idag, sj? :D

haha, ja precis!:D



nej exakt^^ men du klarar nog dej!;p lycka till då!

snöat mkt? :D

här snöar det också, jättemycket! :( är så otroligt trött på vintern, nästan så man har lust att flytta utomlands.. haha!

höres senare sötnos! Ska kolla med min kompis om hon ska in på dansen eller inte. :P

sV: härligt härligt! gillar du mina örhängen?



http://linnfagerholm.blogg.se/

http://linnfagerholm.blogg.se/

Sv: usch jaa.. :(

aja, vad hittar du på nu då? :)

:D Vsg!

sv. japp (:

vad har du för systemkamera? (;

Hej! allt bra med dig?



skulle va kul om du va med i min tävling "gissa filmen" , här; http://saviourtonight.blogg.se/2011/february/now-our-dreams-are-coming-true-through-the-g.html#comment

Kram!

härligt, jo med mej äre toppen :)

nt såå jättemkt :D

varse!:D

häärligt, samm här :)

jadå det är väl jobbigt och så måste man sitta stil i några timmar

sv. okej (:

Är den bra? Asså, skulle du rekommendera den?

Jag vill ha en ny systemkamera, hahah ;D

SVAR Jadå :D

- åh tråkigt :( <3

ingetspec, skype bara :Dduu?<3

s: Tack o lov att man åker till Thailand snart då ;)

en söt tjej på bild:D

en söt tjej på bild:D

Japp :) Vgd?

Jättetrött på snön, men här är all snö smält och har varit det i två-tre veckor, tack och lov!

Det snöar för fullt hos mig också. Inte så konstigt eftersom att jag också bor på Gotland ♥

Hos mig har det snöat hela dagen. det är sååå tråkigt! Vill inte ha mer snö :/

Allt bra med dig då? :-)

söt tjej!

jätte fina ögon !:)

söt bild!

jätte vacker bild må jag säga (:

åh, jag är riktigt trött på snön nu!! vill ha vår, och sommar :D

Så fin du är! :D

Otroligt less, drunknar i snön om jag sätter foten utanför dörren

Det snöar skit mkt här i Stockholm .. -.- <3

usch här är det snöstorm, riktigt less på snön är jag med

Jag är faktiskt inte riktigt trött på snön än, så länge vägar å sånt är plogade så kan den stanna ett litet tag till :P



Vad tycker du själv om snön? :)























Follow my on Bloglovin







Trackback