jag älskar röda jackor


Jackan är från ellos och jag gillar den.

Jag har alltid viljat haft en röd jacka, se nu hittade jag en super fin jacka. Synd att vintern är över, men när vintern kommer nästa gång ska jag köpa en röd jacka. Men det är så svårt när man har en röd jacka man kan inte ha alla färger på sig. Men det är ju aldrig fel med två svarta jackor och en röd jacka till vinter 2011.

Sitter och pratar med Emma på skype hon sitter även och spelar spel på facebook. Rätt roligt att höra, på henne när hon spelar. Annars kommer det inte hända så mycket mer, bara ta det lungt och försöka sova i tid.

vad tycker ni om röda jackor?

Kommentarer

jag gillar färgen röd:)

är du nöjd med din dag?^^

SNYGGA!!!

Gud vilken snygg jacka! Har letat efter en sådan hur länge som helst typ..

göres sötnos?

Älskar också röda jackor! :)

sv: jag har en röd jacka! :P

Din fråga kommer imorgon! :) var uppmärksam! puss <3

Ja, verkligen =( <3

riktigt fin header du har! :)

sv: hehe ja, har du bakat dom själv?



fint med röda jackor faktiskt, fast inte min stil (a) men på andra är det fint

Den jackan har jag :)

Gash vilken snygg!

var med och tävla i dagens blogg! :) http://kmill.blogg.se/2011/february/dagens-blogg.html

SV: Samma <3

diggar röda jackor! men andra färger oxå! :))

jag har själv en röd jacka, jag tycker att de är sjukt snyggt ;)

Okej, för mycket skrik gillar inte jag heller :D

vad gör du? :)

sv: Jadå ^^

heh ok. :P

jag svarar på kommentarer och kollar på simpsons. :P

Hej!

Hoppas allt är bra med dig. Jag kikar in och tipsar om att jag nu har en tävling i bloggen där du kan vinna ett par läckra örhängen. Du kommer direkt till tävlingen genom att klicka på länken: http://maddisenj.blogg.se/2011/february/tavling-1.html



Om du inte vill ha sån här reklam ber jag om ursäkt!

skönt, jo det är jättebra!

tkr btw att röda jackor är skiitsnyggt, speciellt på vintern till snön, & så passar det till mycket också!

Jag brukar INTE gilla röda jackor, men den här nyansen var lite mörkare och lite mer blodröd... den var nice!

min vinter jacka är röd..

Är det tufft i gymnasiet? =/

Svar: Jag vet! :DD

har en lila canada goose jacka lite udda så där hihi!! (a' ♥

Mmm, jättefint <3

Kul med färg oxå när det är vitt ute.

Svar: så lite så :D

vad gör du ? :d <3

ska ta och hänga tvätten nu så att mamma inte blir galen när hon kommer hem..xD

tycker om lite mer diskreta färger.

Har du varit på någon konsert? :D

Röda jackor piggar verkligen upp vintern!



Har startat en ny blogg. Skriver om kläderna jag syr och designar, mina modeteckningar och mycket annat.

Kika gärna in!

- tacktacktack §§



Vad gör du?

aa älskar den, de e en Peak performance jacka

dyr jävel

Svar: hihi men de e faktis rätt så fin! :)

följa varandra via bloglovin ? :)

ja håller med dig :)

sv: hihi, tack :D

- okej, nja jag ser på glee men nu är et reklam §

sv inget :D<3

ska du göra ngt imorn då ?

Okej :D

Var de bra??

Jag har varit på 3 st i globen :)

den var fin :) gillar färgen.

jag tänkte köra på en röd jacka nu i vinter.. men jag är en sån tråkmåns så det blev svart som vanligt :P

Fin blogg :) Allt bra med dig?

..okej :)

vad har du för dig denna onsdagskväll?

svar: tack :)

Röda jackor e fint =)

musik, och ska lägga mig snart ;)

är gotland stort ? :D

hehe Allt bra? :)

DAGENS BLOGG - vinnare & ny omgång! Om du inte vann så kan du anmäla dig igen. Lycka till!



Direkt länk till tävlingen --> http://nathalienyren.blogg.se/2011/february/dagens-blogg-vinnare-ny-omgang-11.html#comment

kollar OC :)

Hur är det?

Vilken fin blogg! :)

Kika gärna in på min blogg och kommentera vad du tycker och tänker om mina inlägg, bilder, osv.

sv; hihi varsegod! :D

japp det va det :)

Tack så mycket :)

Sv: Jag skulle vilja veta vilka objektiv du använder till din karmera och om du brukar använda stativ ofta eller kör utan :)

Gud vilken snygg jacka!



sv; Hehe, vad ahr du gjort idag då? :D

älskar röda jackor!

titta in min fina blogg ;)

Jaa! :)

rött e fint..men tyvärr pasar inte mig:(

sv: awesome :)

va har du hittat på idag då? :D

jag kom precis hem :)

fin blogg :)

jag mår bara fint:D själv?

Nu är Dagens blogg utsatt, kika in och kolla om det va just du som vann! Annars har du en ny chans!

jag ska träffa massa kompisar, vara med min pojkvän, festa och massa annat kul :)

sv: Tack för din röst!

Du har en väldigt fin blogg måste jag bara säga =)

Verkligen en sjukt bra blogg som jag kommer kolla på ofta :)



Kram!

den jackan va snygg! :D

Hejsan!

Söt blogg. Vad gör du?

Jag älskar också röda jackor :D

svar' de är bra.

superfin jackA! :)

Ikväll har jag suttit och fixat med en ny design till bloggen :D



Vad händer imorgon torsdag då?

Kram

SV: :) Planer för imorgon?

Hade en röd jacka förr.

Men den gick sönder och jag älskar väldigt mycket rosa så den passade inte haha :)

najs ;)

Röda jackor är väldigt snyggt, men tyvärr passar det inte till allt.. :)

sv' haha kul vi har med våran hjärtan ;)<3

vad gör du?:)

Rött är sååå sexigt, höhö! :D

allt bra? :)

läget då? :D

inte så förjust i rött ihuvudtaget :P



SV: hahha var den skönaste kommentaren idag, Du ser mysig ut! Tack :D



PUSS

sv: Inte mkt, själv då? :)<3

hej hur är det med dig? :)

nu är dagens blogg avgjord, gå in och kolla om det blev din! :)

http://kmill.blogg.se/2011/february/utkast-feb-16-2011.html

Jag måste bara säga att jag tycker röda jackor är grymt snygga ! och den du hitta va as läcker !

Nej men röda jackor är snyggt ! :)



- me too !

söt blogg du hade! kika gärna in hos oss =D puss

sv; Aha oki vad trevligt!

Igår var jag i skolan, hade utvecklingssamtal, lagade middag och lite så ;)

Hej!

Jag tänkte bara höra om du vet någon som kan göra en header, gratis?

Svara gärna i min mejl.



http://www.tradera.com/auktioner/CarolineA-

Hejhej, ursäkta om det här är störande.

Men jag är med i en tävling där den som får flest röster vinner fina priser samt blir modell vid några tillfällen allt du behöver göra är att gå in på denhär hemsidan http://modelljaktdomino.se/personer/sandibel-daoud och gilla, tar cirka 20 sek.

Tack i förhand! :)

sv; åh jag älskar gotland !:D

jag frågade om vi skulle följa varandra via bloglovin,



du ba: vet inte,själv då ?



haha men ska vi det ? :)

JAG SAKNAR DEJ<3

Grymt snygg jacka. Gillar den röda färgen :)























Follow my on Bloglovin







Trackback