jag gillar inte att se dig gråta


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

kom hem för ett tag sen, ska snart iväg igen fast då ska jag möta en kompis. Emma kom och hämtade mig förut runt fyra, så åkte vi bort ill hockeyn och såg vara vänner spela. Det gick bra för dom, dom vann med 7-4 så det var super bra spelat. Gillar verkligen att gå och se hockey, det har bara blivit så nu det senaste året.

Jag vet inte alls vad jag och min vän ska hitta på, men det blir nog att se på film. Efter som vi inte har tv här hos min bror, men vi jobbar på det. Nej jag ska ta och trycka i mig sen sista maten och gå och möta honom, hör av mig senare.

Vill bara skriva några ord till Emma, du vet att jag alltid finns här. Och jag älskar dig så grymt mycket, det var jobbigt att se dig så ledsen som idag. Men vi fixar allt, jag kan lova dig att allt kommer gå bra. Tänker på dig!♥

har ni lördagsmys ikväll?

Kommentarer

SV: Ska du vara med emma? <3 Varför just vid 00?

SV: Och varför måste du ha ett inlägg där? (A) Äre för aktiva listan?

Hej,

Det är så att jag har jävligt svårt att bestämma mig en grej, skulle du kunna hjälpa mig?! :/

Kom in till min blogg och rösta ifall jag ska göra det lr ej.



Kram

<3

sv; hihi vem gör inte det?? ;D

fin bild! :)

yes, händer imorgon då?

Dagens blogg vinnare är upp på blogen, kolla in och se om de blev du.

söt bild !

Vad är flock ?

Hoppas inte de är flock höns *ler

fett fin du är :o

Jag har pysslat och vart på 13 års kalas :-)

sv; Ja, sitter och tittar på det just nu, men kan ju inte påstå att det är bra :p

Härligt!:)

joförutom att ja håller på att bli sjuk så är det varit bra:)

sv: okej :)

har precis kollat klart på en film :)

vinnarna av dagens blogg är nu uppe :D

Yes, :D

Hihi ja eller hur. :)

jaha :/

Svar: Okej :) Hur mår du då? :)

sv samma<3

Åh jag älskar att se hockey, finns inte så mycket sånt här i danmark dock.. bara massa handboll :p trist!

Va rädd om dig ikväll

sv; haha, märkte det;D

jag har minsann lördagsmys:D

allt bra med dej ? :)

- jag har 18 sidor av kommentarer, tror du jag har någon chans?

från ica, HAHAHA :D

http://fridasbloppis.webblogg.se/

Sjukt bra blogg! :D

Allt bra idag?

Kram

mm :)

Svar: Japp, det var gott! :) Är hos några bekanta, det är skojigt! :)



Hoppas du får en trevlig kväll!! :)

jo ok i alla fall. ::P

sv: Allt bra? :D

Fin du är! Kika gärna in på min blogg. :)

SV: Svarar på kommentarer :)

sv: :D

Sv: Japp, allt bra! Själv då?

vad hittar du på nu då? :)

jag lyssnar på musik :D

hur gick de för laget då?;)

Oja, lördagsmys på topp. Melodifestivalen yey!

aldrig kul att se en nära vän gråta :/ <3



SV: tackis :)))

PUSS NATTI

det är super bra :)

vad har du gjort idag, eller ja igår eftersom klockan är över tolv, hehe ?

Emma? ;o <3

sv inget tråkar mest heh<3

vilken fin bild :D

åå, söt bild!

SV: haha klart jag håller med dig! Typ helt överlycklig över att jag äntligen ska få se han live i sommar (A)

Så kul att ara vänner vann:D























Follow my on Bloglovin







Trackback