jag gillar inte skräckfilm



en bild på mig för ett tag sen..

Godkväll bloggen, nu är jag hemma från en trevlig kväll. Först var jag, Emma, Helena och Fanny och såg hockey. Det gick inte alls så bra, för dom. Efter åkte vi bort till ica maxi, köpte ben och jerry's, super gott! (det var det första jag ätit på nästan hela dagen) Åkte senare till Johanna och såg let's dance och hade mysigt. Helt plötsligt får dom för sig att se skräckfilm, det gillar inte jag. JAG HATAR SKRÄCKFILM, jag kommer inte kunna sova inatt.

Vi såg filmen hostel, det är mer äcklig så jag är inte lika rädd för den som jag är för alla andra filmer. Men ett tips se den inte så grymt äcklig, jag vet inte om jag kommer kunna sova inatt.. Men jag hoppas att jag kommer kunna sova inatt iaf..

Vad har ni gjort ikväll?

Kommentarer

finns inget bättre än skräckfilm

jaaa;) är det dina syskon i klomentarsfältet man ser, (med tomteluvor)^^?

jo , det är bara bra :) åhh jag hatar skräckfilmer oxå !

jag har bara slappat ikväll :)

beställde en one piece också, blev den lila.

okej vad bra!:)

Hatar också skräckfilmer. :(

Ja visst är det!:)

hehe...är ju kul om de ens lyckas skrämma en lite.

oftast är dom så dåligt gjorda...

sv: :)

Yes;)

Aah :p Inget kul alls.

dina bröders barn?:)

Yes, vad gör du nu?;)

:p

Sv; Lyssnar mest på musik och pratar med fina vänner :)

:P

okej

sv: Haha igår kväll jobbade jag! :/

Vad ska du göra en lördag som dena? Sovit gott?

Svar: Ja, visst är Marabou magiskt gott? :)

hehe tack :)

sovit gott?? :D

fin due <3

haha, jaa :D

Ja det är det :)

vad gör du?

Inte jag heller!

- samma ;) Vilken är din favorit butik?

- ingen annig, haha! Gillar du ben & herry?

Kollar runt lite och lyssnar på musik :)

kika in på min blogg o va gärna med i dagens blogg!=)

sv: vet ej :)

- vilken är din favorit smAK?

Ja! Jag kan inte ladda upp musik. När jag går på youtube bäddar in texten klistrar in den i htm mallen och sen trycker på uppdatera kommer den inte :o

sv: vad gör du då?

haha, jaa suuperkul :D

- kak deg, ahhahahahah ;) Hur många kommentarer har du fått i detta inlägg?

sv fixar me blogegn<3

sj?

sv: Jag med :)

Sv: Men det är ju bra iallafall :D Vad händer idag ? :)

sv aahdå<33

sovit gott då ?<3

Suupersöööt bild :D

bra här med :D

vad gör du? <3

- jag älskar den ;) 42 kommentarer! Ska vi hjälpa varanda om du o0ch jag skrivar många kommentarer till varandra kommer du kanske högre upp på listan och jag kanske kommer in?

sv: jahp!



btw: glöm inte att rösta på din favorit bild i min blogg (inlägget: Fototävling 2011

Hej, allt bra? :)

sv jo de har jag<3

ska du göra något kul idag då ?<3

Sv: Jaha okej :D

allt bra idag ? :)

- ja ;9 nu då?

Vaaarse :D

snackar i skype med några kompisar :D

vad ska du göra idag då?

- det är ju bra!

händer idag då? :D

sv okej<3 hur har din vecka varit?

Sovit gott? :D



Fin bild förresten.

Jag ska till stan o sen till mormor :D

Japp!



Vad göres denna lördag? :)

sv: Tack för din röst!

Sv; Va bra :D jo allt är super :d

Fina ögon!

Om man vill se inlägget innan man lägger ut det vart trycker man då? :)

japp :D

Allt bra finis? :)

hihi, jaa :D

Jaha den, förhandsgranska? :D

Sv; händer det nått annat roligt i helgen då? :)

svar:

jo, det är bara bra :)

kikar in och önskar dig en fortsatt bra helg! :)

Sv: samma här! :) va ska du göra idag då? :)

sv: vsg ingen orsak!:)

Jappp :D gör du?

Ska äta frukost, sj? :D

Sv; Okeii ;d

SV: :) Hur var din kväll igår kväll? Vad har du för planer för dagen? <3

Sv: samma här , fast jag tror d blir att vara md nån kompis :)

sv: ja allt är bra:) sJ?

- 56, nu då?

sv; ja visst var det!



fin blogg du har :D

Jag tycker inte heller om skräckfilmer :(

SV: Hih skräckis är nice (A) MIn kväll var verkligen underbart. En sådan kväll man behöver ibland!



Jag ska på bio med Simon <3

sv. Åh tack :) har du något roligt planerat då? :)

Ja, samma här. :D

Varför gillar du inte skräckfilmer? :P

Ville bara smita in om o säga hej

Ska duscha handla, sen kommer jag till datan igen

åååh jag hatar också skräckfilmer!!

då är vi två, dom är alldeles för läskiga :( beck är jag också rädd för:(



men hur mycket tar du för en design? <3

Hihi. :P

Vilken är den värsta skräckfilmen du sett? :D

svar; jaha okej, men du är ju grym på att göra headers! vill du inte göra en åt mig? (A)<3



hahaha då skulle vi kunna se film tillsammans :D

SV: Ja så nu kanske jag orkar en vecka te på sjukan <3

- jag med ; haha vad ska jag fråga?

härligt, händer ikväll då? :)

sv: ja verkligen :)!

nemen, skräckfilmer som är så bra! :D

Jo det är bara bra med mig, vad har du för planer idag då? :D <3

SV: Man behöver ha roligt ibland för att orka allt tråkiga.

Den har jag inte sett :P

Åh, hostel är fett äcklig! Förstår att du fick svårt att sova!

- kommentarer, sj?

Allt bra?:)

sv: kan förstå det ;D

händer idag då? :)

svar: okej va synd :(:(



hahah roligt:D

shiat vad fin bild!

sv: kolla på min pojkväns innebandyträning :)

jag hatar också skräckfilmer!

Gug va snygg header du har! hur har du gjort den?:)<3

Det är ju liksom det som är meningen med skräckfilmer. Att man ska få kickar och bli rädd. Själv älskar jag det.



Men tycker du inte om den känslan, så ska du givetvis inte heller kolla på skräckfilm. Jag t.ex vart mörkrädd i säkert ett år efter att jag sett Alien 2 som 9åring xD



Men jag ångrar det ändå inte, eftersom jag mycket väl kan få användning utav alla känslor osv när jag utvecklar spel framöver.

vad söt! :D och du har en jättefin blogg!

Hur har du gjort för att få så många läsare och kommetarer?! Grymt fin blogg du hr :D

Fin blogg!

Åååh vad fin du är!



Hoppas att allting är bra med dig, kram!























Follow my on Bloglovin







Trackback