jag vill veta hur du tänker

Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Kommentarer

svar: tack :D

Fin katt:D

det är toppen :)

vad har du gjort idag ?

vad fina bilder :D

Du är duktig på foto

yes. :)

Hihi ja:D

fina bilder;)

söt misse!:D

jag har tagit det lugnt :)

följa varanndra via bloglovin ? :D

sv: varsågod



Du , den tanken har jag också tänkt många gånger om mina katter. Typ varför dom inte kommer när jag är ute och lockar på dom? HAHHAH

fina bilder :)

gör du?:D <3

Du får sova så gott

yes;)

hur får ma bilder där nere?:)

Längst ner på bloggen?

varsågod;)

sv; Varsågod. Och nu måste jag få säga att det var en riktigt gullig katt på bilden, skitsnygga kort och skitgullig katt! :D

Jo tack här är allt bra. :)

Kram

ska sova nu. natt natt sötnos! hoppas vi höres mer i morron. :)

hoppas dagen har gått bra för din del:)



godnatt o sov gott^^

HÄRLIGT att du vill vara med i min "dagens blogg" ;) drar en vinnare snart, så håll utkik!

Sv: Goood Morgon ! =)

- tyvärr blev det in så :( Vet du vilken tid dem uppdaterar listan?

Sv; okej, varse :P

vilken söt katt! :D

Fina bilder & Söt katt! (:

åhh så söt katt ^x^

Ha ha katten påminner om min egen. Speciellt den sista bilden.



"Men för faaan, låt mig vaaaaa!!!!" ser han ut att tänka. :D

Naww!

VIlken gullig katt! ^^

aha, kul!

vill oxå göra det när jag går på gymnasiet :)

är det kul då? :D

kram!

sv :)<3

har du sovit gott då sötnos?

söt katt :)

AW, VAD SÖT :-D

Söta bilder! Hur mår du? :)

gör du gratis designer till bloggar? :)

va sööt :d<3

gud så söt:D

sv: Okej härligt! Jorå :}

Allt bra med dej*?

TÄVLA OM ATT BLI VECKANS BLOGG HOS MIG!



http://flanny.blogg.se/2011/february/bli-veckans-blogg.html#comment



Lycka till!

Så lite så ;)

Allt är bra med mig, sj då? :)

grymt söt! din katt? :)

fina bilder :)

Sötnos

okej, idag ska jag va med min älskling :)

aw vad söt :D

Naaww, vilken söt katt! :)



Sv: Tack detsamma! :)

God morgon!:D

Hoppas du mår bra denna söndag?

Hur har du det denna söndag, äter lite frukost

Söt kissemiss! :3



Sv; Ja men den du har nu är jätte fin :)

Ny blogg! Kika in på http://fridafotoo.blogg.se/ och följ den gärna via bloglovin! :)

åh så söt! :)

svar härligt ! :)

- 2 sidor? Glömde vad jag skrev ;)

sv ja<3

va görs <3

Varsågod :)

vad heter den? :D

Dagens blogg avgjord nu! Kika in och titta om det är du som vunnit! ;)

sv aah<23

va görs?

sv: jo då bara fint :D

har du haft en bra helg?? :b

Vad sött!

- ok, hur många sidor idag?

okej :D

vilka spelade dom mot då?

va det med på tv ?:D

Sv; Ja :D Så kanske du kan ha kvar den gamla men byta bilder bara? ;)

sv: allt bra? :)

Ja, gud ♥

Åhh så sööööt! :)

sv: okej <3

omg vad fin header

hur mår du idag då? :D

sv: var med och tävla igen vetja! :D

okej roligt :) just nu svarar jag på kommentarer och så :) ska snart börja storstäda mitt rum ^^

Vad gör du? :)

- kan du säh´ga till när du du vet?

Satt du inne i min blogg ha ha, de var de snabbaste

Härligt

Jag ska diska, bädda sen läsa bloggar

sv; haha okej vad kul :D

Ny design nu uppe på bloggen. Kommentera gärna vad du tycker :).



http://josephinebroden.se/

Jo jag mår bara bra!

Hihi, aw :)

Allt bra ? :)♥

Ja, vad gör dudå? :D

sv: va bra! jo det är bra :)

sv; Tihi, varsågod! :D

Kram

sv; varse :)

e det din?? :P

eller hur :) väldigt söt katt, är det din? :)

Du e härlig du

åååååååh så fiiin! älskar katter <3

Helt ok :) ♥

Hoppas din helg har varit bra. Kram



söt kisse, (:<3

Hejsan !

snälla hjälp mej att väja vilka skor jag ska köpa !

gå bara in på min blogg och kommentera vilka du tycker är snyggast ! :D

härligt:D jag mår bara fint! vad händer idag då?:)

sv: ja absolut:D

sv: ja absolut:D

Vad heter katten? :)



Sv; A :)

Okej :)

Japp;)

åt nyss frukost :)

göres?

"Jag vill veta hur du tänker" jag ger ett bokstavligt svar där. Som en människa som vill åstadkomma något med sitt liv. Fin katt btw =)

Sv: Japp!



Det är jättesnyggt med de där bilderna längst ner på bloggen! :) Hur får man de??

Så himla fiiiin!

söt kisse :)



PUSS

Hey fin blogg!

Kolla gärna in dagens fråga & svara , dom med bäst motivering får 1 länkning!



Va gärna med & joina!

så fin :D

sv aah<3

va göru ?

vilken e din favoritfrukt? :D

du en fråga..

där du har dina kategorier.

hur har du gjort så du har foto i en liten "hög" xd

och sen det andra i en annan?:p

har försökt att göra så men det går inte :/

Supersöt, verkligen! Skulle bara vilja krypa in i datorskärmen och klappa katten. Vad heter hon/han? =)

SV: nice :) gör du dÅ?

Sv: okej :)

hej :D



allt bra?

åååh. så söt! :)

ja ^^

Fin blogg! Härliga bilder, keep up the good work! :)

haha söt kisse!

kommentera gärna det senaste inlägget!

http://rruffzan.blogg.se/2011/february/forslag.html



puss :)

oki, hur denna helg varit tycker du? :P

söt katt :)

jag har varit med en kompis i helgen, tränat och bara haft det bra :)

Söt katt

fina bilder! händer idag? :)

göru då :D?

Allt bra idag? :D

sv: Visst? ^^ Vad händer i veckan då? :)

sv; allt bra? :)

så söt :)

Söööt! :)

åååå! :)

vad ska du hitta på idag då :)

Svar: Okej :) Hur mår du då? :)

Åh vad söt! :)

Fin blogg! :)Allt bra?

fin blogg! allt bra? :)

okej <3

okej <3

Frågestund på min blogg!

Du får fråga vad du vill!

Och självklart länkar jag dig vid din fråga.

Passa på!

Kram Lt! http://linnternstrom.blogg.se

fina bilder!

sv: Hihi ja ;)<3

sV; vabra! ;)

fotar ni där oxå`?

kram!

Guuuud vilken sööt katt ;D <3

japp:D

Söt kissemisse du har då!

Jättehärlig blogg, unik med bra inlägg!



Hur har din helg vart? =)

xo ♥

Allt bra med dig i dag`?

vilkne söt och fin katt!!(L) :)

nu har jag lagt till dig i min meny på länkar! :*

sv; ja:D

ja allt är bra :)

sjdå? :)

SV: Det är bara fint

sv: tack! :)

Allt bra?:)

hehe okej :)

det e sådär

SV: Nice samma här :)

SV; Jao, Fin header

sv: :D

okej, packat och chillat :)



hur mår du då?

Menar du, är jag bra på foto ?

sv; har just ätit cheesecake:D

själv?

är inte pigg än

Yes, :p

kram tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

Har tråkigt dudå?:)



kram tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

sv: :D



jag mår super! händer i veckan då? :)

aaw hihi :) <3

är förkyld och det har inte släppt i hörat ä

fin blogg!



kika gjärna in på min också!

sv: jodå, allt är finfint här.. sitter och kollar på lite flygpriser så jag kan ta mig vidare här ifrån (: Hur är det själv?

Sööt katt :D

SV: Ja verkligen, är det din katt?

Bara bra! Haft en bra helg?:)

Sv; Naaww :) Sött namn! ^^

det tror jzg det kommer attblir

SV: Vad gullig den är, <3 Hur gammal?

sv: okej :/

jaha okej:) jag har pluggat matte..

är du nöjd med din helg?:)

jaadåå, sj? :D

SV: Tackdu! :D

Samma här, helgen var grym.

sv: okej, kul? :D

åker till gran canaria på tisdag :D:D

SV: Är katten 17 år?

:P vgd?

Grymma bilder! :)

Sv; Jag ska ändra den snart :)

yes;)



kram tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

Hehe okej:P

kram tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

Härligt!

Med mig är det toppen!:D

SV: Ja :)



Hur har du haft det då?

sv: ja ska bli jätteskönt att komma ifrån vintern lite :D och hålan där jag bor xd

SV: Hehe jag tänkte väl :O den såg inte gammal ut :P

okej ska snart se på tv

Yes:)

sv: Hihi ;)<3

Hur ser din söndag ut då? <3

Sv: Hur gammal är hon/han? :)

Skulle jag kunna få hälften av dina kommentarer *ler

Tackar mjukast

Snygg katt!:)

Okej,jag slappar!:)

sjukt fina bilder:)

sötnosen!

söt :)

Hej sötis, hur är det med dig idag`? :)























Follow my on Bloglovin







Trackback