kan innehålla spårk av kärlek

Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Oj, vad klockan var mycket. När jag kollade på klockan senast var den ett, och nu är den fyra. Dagen har gått snabbt, men vad har jag gjort då? Pratat med Elin i 30 min, pratat med Emma i 2 timmar och pratat med mamma i 2 timmar och 20 minuter. Det finns mycket att prata om, och hade ändå inte tänkt göra något bättre än att prata med dom.. Nu skulle jag kunna ta och lägga in lite musik i min spellista. Skulle göra det för typ två timmar sen, men fick annat för mig..

Dom här kakorna köpte pappa igår, riktigt goda.
Vad har ni gjort idag?

Kommentarer

Du har chansen att vinna månadens bild och bli fram röstad utav av läsare. Din bild och bloggadress kommer länkas i min blogg och du kommer där av kanske få lite mer trogna läsare som är intresserade utav din konst. Kom igen nu! Ju fler som tävlar desto roligare.

sv: tack så mycket :D

Jag har haft en skit jobbig dag i skolan!!

kakorna så riktigt mums ut! Vad kallas dem? :P idag blir det plugg tyvärr :/

sv: så bra :) hoppas du har haft en bra dag:)

omg så goda de ser ut ! :D



sv:

hähä okej ja sitter och väntar på maten >.<

:P

ÅÅH gott!

sv ja visst är hon<3

ja har på måndag<3

http://eessrraa.blogg.se/2011/february/coca-cola-iphone-skal.html#comment

Skriv vad du tycker om coca cola iphone skal

sv: Tack så mycket! :D

åhh de ser goda ut :D

fin blogg! :D

sv; yes! Några planer för helgen än då? :)

SV: samma här :)

Ganska så smart sida, eller vad tycker du? :)



http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=f1skk

sv: Jo, kakorna ser verkligen goda ut!!:D

jag har nyss kommit hem durå?:)

sv: ja :d

dom e bara så goda! :D

sv' <3

Gud vad gott det ser ut! :) Jag har inte gjort något speciellt!

Sv; Okej :) Nej igår gjorde jag inte så mycket satt mest vid datorn!

M U M S !

åh dom såg riktigt mumsiga ut också :D

min dag har bestått av skola, tatueringsstudio, stan o nu hemma :)

sv: hehe samma här :)



tack!

tack så mycket :)

Åhh så gott:)

sv: kunde varit bättre ;)

sv. okej, nae kom hem för en stund sen :D<3

så söta :D

vad gör du då ? :)

sv; yes:D

haha, så gullig rubrik!

Hej! Har "frågestund" på min blogg. Vore kul om du ville ställa någon rolig fråga :)

Absolut inget tvång!



kramar!

ah :)

okej va kul:)

sv: ja.



Hänt idag? (förutom det som står i inlägget)

Vad gott det där såg ut att vara! Kram! :)

Fy farao vad gott (:

visst det tycker jag också.

allt bra??

sv: vet inte vad det är, är bara så deppig:/

Tack så mycket! :)

Gott det ser ut! ;)

Jo men absolut, nice lista jag hittade faktiskt !

händer ikväll då?:)

SV: lOVELY :)

yees :)

Vad ska du göra ikväll då?? :)

mm, dem som supergoda ut, var kan man köpa sånna? :D



allt bra förresten? kram ♥

det är bra med mig också :)

gud vad goda de ser ut! blev sugen på något sött nu!! :)

klicka gärna in på min blogg, tror du gillar vad du ser!



fin blogg btw ♥

de där ser goda ut :D

Fina bilder! När ska du börja med dagens länk? (:

det är bra, förresten, vad är det beige bruna på kakorna? :D♥

Allting bra idag? :)

härlig blogg du har! :)

Vet inte heller :)

Brukar du se på film ofta?

Sv; japp, vad ska du göra i helgen? =D

:D Så hur mår du idag då?^^

dom är mums :D

sv: haha okej :p <3

svar; Kan förstå det :)

Allt bra med dig?

Jaapp :D



Vore urgulligt om du vill rösta på min bild (nr3) i den här tävlingen :)



http://mohammedialdebis.blogg.se/2011/february/utkast-feb-16-2011.html#comment

härligt, jag ska snart duscha :)

okej, låter gott :)

har du sportlov? ♥

Jag har bara chillat, du då??

sv. skönt ! jao det är bra med mig :)

- okej, jag tycker att du ska börja med det snart ;D<3

det är bra! :)

haft en bra dag? kram :*

Snygg blogg :)

göres sötnos?

Haft en bra dag sötnos? =)

sv ååh tack! :)

var med och tävla om att bli veckans blogg!!! Vinnaren får en FET reklamering!



hoppas att du vill vara med , anmäl dig då på min blogg i inlägget "veckans blogg" Imon utses vinnaren! LYCKA TILL!

hejhej! länge sen jag hörde från dig!

är allt bra? :)

Sv: Jag mår super:)!!!<3<3<3

Så fina bilder du tar! Impad :)

- vad sjunger du för nåt då ? :)

Ja sitter och pluggar :/

Åh, de kakorna såg goda ut du! :D

ser god ut :)

med mej äre toppen, själv då :) ?

sv: göra imorron då ? :D

åååh dom är så super goda :D



PUSS

sv: hehe tack :D



söta kakor förresten!

sv: kommentera då att du är med i tävlingen i inlägget "månadens blogg" :D <3

åh herregud vad gott det ser ut! :D

hej!!

allt bra? :D

sv: nja, inte direkt. själv? :)

vilka söta kakor! :)

´jommenvisst :D!



nej så gott dedär såg ut!

Åå va goda dom ser ut !

idag har jag bara jobbat och varit på sjukan =)



Fina kakor =)

Ser farligt mumsiga ut! Och jättefina =D

De där kakorna är så mumsiga!

mumsigt :)

åh ser gott ut! :D

sv: mmm =) vasogoda..



ja det e juh det..

Gulliga kakor :)

dom såg ju inte liiiite goda ut :D

damn those cookies looks good!

åh dem är riktigt farliga, och För goda!























Follow my on Bloglovin







Trackback