kanske foto utställning


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Godmorgon, mina underbara läsare och besökare ♥ Har ni sovit gott? Idag är det lördag, jag kanske ska på foto utställning med Emma och hennes mamma. Annars blir det bara att ta och åka hem till min kära pappa, min helg blir vädligt lugn men det gillar jag. orkar inte göra något annat heller, kanske bara ta lite bilder och vila ut.

vaknade för ett tag sen och nu tänkte jag göra lite o'boy, alltid lika gott. jag tycker o'boy med vatten är mycket godare än mjölk, det känns mycket bättre när man dricker det iaf. nu ska jag äta lita annat gott, som min bror har gjort. helt underbar han är och gör frukost/lunch till mig. vad tycker ni om o'boy med vatten?

vad har ni för planer idag?


Kommentarer

- hoppas det inte händer igen ;) Hur många fick du i inlägget nedan?

mmm, vad gott. fast jag tycker att vanlig mjölk oboy är godare :D

- jagh menar hur många kommenater fick du i inlägget nedan ?

sv vaknade jsut hihi<3

- hur många sidor idag?

Att köpa skor men går inge bra att välja färg.

Vill du hjälpa mig genom att gå in på min blogg och skriva en komentar om vilken färg som var finast utifrån bilderna?



Så dagens planer blir alltså att kanske köpa skor om jag kan bestämma mig

- sex stycken ;) Vad fick duíg att görga blogga?

Svar: Jag kan verkligen inte rita i ps, håret och ansiktsformen går bra men när jag kommer till ögonen, näsan och munnen tar det stop ^^

Jätte fin blogg!

sv jo allt bra hihi sj ? (:

sv: det hade vI :D

hej på dig :)

Ny chans på en gång! kika in i min blogg och anmäl dig i dagens blogg tävlingen!

Vinnarna utser jag imorgon!



lycka till!

sv härligt :D<3

ska du göra nåt kul idag? (;

åh denna dricker vi jämt uppe i fjällen

tycker den är god faktiskt "))

med mig är det bra, med dig då? :D

Ja, det ska absolut bli väldigt roligt :D

idag blir det att besöka apoteket för att köpa medeciner, har åkt på en rejäl förskylnining.....

själv ?

sv; haha tack! :)

drack faktiskt också oboy med te vatten idag.. hehe ;)

Jag har precis gjort om min bloggdesign, och jag blev faktiskt nöjd ;) Men jag skulle gärna höra en second opinion, så om du har tid kanske du kan kika in och säga vad du tycker?

Uh, det lät äckligt att blanda oboy med vatten! Lät som det blir väldigt blaskigt..



sv; Jo det är bara bra, själv?

Gott med O´boy, men jag föredrar med mjölk :)

men du behöver inte sammla ngr röster,

det är jag som bestämmer vem som vinner.



synd skulle vara kul att se din bild.



kram!

god morgon finaste! :D

godmorgon :D

jaha okej, jag älskar oboy :)

sv: hehe nae jag hade också kunnat hållt mej en vecka till :) sicken tur då!

Fin blogg! Allt bra?

Man blir så less på dey här vädret :/

Fast idag är det faktikst sol :D

okej, lite tråkigt att höra, men du får ha en bra dag.

kram !

jag har aldrig tyckt om sån där oboy.. :/



sv. allt bra med dig idag? :)

Ja, OBOY med vatten är mycket godare än originalet :D

allt bra denna lördag? ^^

roligt med foto utställning :D

skit fin blogg, allt oekj? kram

- tack :)

jag tkr oboy med vatten dels inte smakar lika gott, plus när vattnet är kokande så är det ju supervarmt, så mna inte kan dricka ;)

svar: haha ja! :)



göra? jag tror jag frågade om allt va bra med dig idag, haha :P

det äs så sjukt gott ! :D

oboy, oh vad gott.. ge mig!



tack sötnos! allt bra idag?

jo med mej äre på topp:)

Okej, vad bra! Jag mår toppen :)



Följa varandra genom bloglovin?

JAmen oja :D

Oboy i mitt hjärta ! <3

Sykt fin header du har!! :D

- vad tycker ud själv då? :)

svar: det är lugnt :)

det är bra med mig också <3

vad skulle du göras idag då? :D

sovit gott?:D

Har aldrig smakat det! Fast dricker typ aldrig oboy :P

Ja :)

Jaha okej .. :( Vad gör du idag?

RE: ja verkligen, ska dricka det när jag kommer hem från spinningen, wiho.



härligt, det är finfint med mig :) lite trött bara.. ♥

lever och andas men fryser som en IDIOT! :P

svar: ja :D

det blir att åka till min mosters salong och få håret fixat, söka jobb, städa :)

är det roligt att ligga på aktiva listan ? :D

okej :) ja det har jag

ha en bra dag:D

Fin blogg Va gärna me i våran tävling som är gissa kändisen

händer idag:)?

svar: ja :D

vill ha tillbaka mitt helt blonda hår + mitt röda underhår :D

ja visst det :)

nej okej :)

sv: vi får hålla tummarna :D

- hihi jag dricker alltid varm oboy på helgen i min 3dl kopp (hihih ^^)

sv: jag mår bra:D sj?

jo... :P

Kul med fotoutställning :)

gud vilken fin header :D

hur är de med dig ? :)

- mooorniiing!=) det är bra här, själv då

- hehe aa :)

fattar inte hur det kan vara så kallt inne! :S

svarar på kommentarer :)

Hej allt bra? :)

hur är det ? :)

Okej :) Jag ska bara vara hemma idag typ "/

Okej!

Hoppas du får en trevlig dag!

Okej härligt. Jodå det är bra :)

sv: Tack finaste Bea! ♥



Jag har sovit gott! Du då? :) Jag vaknade vid 08:00 först, men lyckades sedan somna om (händer seriöst aldrig) och vaknade sedan halv tolv! :$

sv: härligt att höra!:) Jodå jag mår också bara bra :) Händer idag då?:D

- tack, i love them! :)

sv: jo da de är nog bra :D

vad ska du göra denna lördag ? :)

Sjukt länge sen jag ens drack oboy! :) Men det är gott ju <3 Kallt hos dig idag med?

Snygg blogg, verkligen! Vad ska du göra idag då? :)



xo / http://veys.blogg.se

Förlåt för sent svar!

Haft mycket att göra.



SV: Ja det kan man säga :(

Vaad gör du då ? :D

tycker också o'boy med vatten är godare :)



allt bra med dig?

det blev att hämta posten..xD dages nöje! :P

SVAR: Så kul att du blir glad, den var underbar pizzan, den var sjukt god! :)

Svar: Jag gör olika lager med färgen, först mörkare och sen lite ljusare så det blir lite kontrast ^^ Svårt att förklara XD

Jag åt scones och juice :)

anmäl dig gärna i min tävling, "dagens blogg"



vad händer idag då?

kram <3

Jo det är bra! :)

hur har dagen varit? kram :*

Hejhej! Allt bra?:)

Härligt och höra hörru! Det är super med mig :D Vad ska du hitta på denna lördag då?

Fett fiin blogg ^^

den där har vi på jobbet, den är god :)

sv: Jag vill lära mig ALLT!! :P

jag försöker ha med mig kameran och

fottar så mycket jag kan, men jag

har svårt med inställningar, slutartid

och allt sånt där ;P

Vad bra :)

sv: oboy me vatten låter lite blaskigt men man tycker ju olika :)

Hihi kanske :)

Okej, mina kusiner från Finland kommer.

Efter mycket tänktande och funderande skippade jag mina resedrömmar och kör på Barn - och fritid istället :)

sv: härligt.. jag ska umgås med mina fina vänner och sen festa.. :) Allt väl? :)

mums med oboy!

Ja men jag håller allt med dig där! Varför ser vi inte till så att det blir så någon gång då? :)

sv: Bara fint med mig :) Ska du hitta på idag då? :)

sv: Jadå :D haha!½

jag börjar äntligen få bra med besökare :D

ny design, what do you think? :)<3























Follow my on Bloglovin







Trackback