kär i min nya klocka


min nya klocka som jag köpte igår, kärlek!
min klocka kostade 149:- (men den kostar 349 egentligen)
på guldfynd, det var bara extra pris tills idag den 22 (på gotland)

Hemma från en helt okej dag i skolan, träffade inte alls Viktoria lika mycket som jag hade tänkt. Men får träffa henne imorgon innan hon åker, ska bli underbart. Annars har jag och Elin bara börjat på vårat armband, vi har inga bättre lektioner nu för tiden. Idag hade våran lärare med sig sitt barn som heter Olof, satt och spelade med honom ett tag på datan också. Riktigt härlig person, och grymt söt är han också.

Övrigt har jag och Elin haft en super bra dag, gillar verkligen den tjejen. Vi har skrattat mycket idag med, redan taggad till skolan på torsdag för att träffa henne. Om ni undrar varför jag måste vänta tills torsdag är för att vi är lediga imorgon.

haft en bra dag idag?
vad tycker ni om min klocka?

Kommentarer

Inte mycket alls, svarar på kommentarer och väntar på att mamma ska göra lite mat till mig =]

sj?♥

inte mkt snö kvar alltså? :P

sv: Härligt! Jorå det är bra här med :D

Sv:Sök på google på någon av ledtrådarna.....Ett tips bara!!

Den var snygg

jag ♥ dig

Snygg klocka! :)



Svar:

Tack! :)

Gillar klockan :)



SV: Absolut ^^

skit snygg :D

sv: ja mycket :D



snygg klocka!

SV: Jasså, oj vad ni ligger före i tiden då :O Vart bor du? Här är det flera meter snö kvar!

snygg :)

Hur är det idag?

Så skönt! :D Det är bra här med. :)

Vad gör du nu då?? :D

Fin klockan va!

Tack så jätte mycket Beatrice! :)

sv. skönt! Jodå det är fint ;D



Jättesnygg färg på klockan! Jag har en likadan fast lila :)

härlig färg på den :9

sv: ja har nu men har i två veckor:)

väntar på middag, själv då? :) snygg klocka! :D

riktigt snygg klocka!



RE: jag gör inte mycket alls, vad gör du babe?

SNYGG!!! :D

sv: ne ja måste plugga -.-' najs klocka :D

yees :)

jag har precis kommit hem efter en underbar dag på noliamessan. :) Det va asbra! :P Ska skrapa ihop ett inlägg med bilder sen..^^

sv: bara bra med mig, självdå? =)<3

<33

sv. fast den blå, som du har, är lite finare. Min kan se så tråkig ut ;)

Har du haft en bra dag då?

Okej, jag gör inte heller så mycket just nu. Vad ska du göra då? :D

Ja hoppas ;) Fin klocka!

sv: ja !



tack :D

Fin klocka, har en sån fast limegrön :) ja...själv ska jag till Globen och kolla på XL-galan... Titta gärnaaaa <333

Kan du typ ge mig nåra foto tipsss????



Kraaam

Sv:Ok,jag önskade också att jag hade många kommentarer!

Fin :) Allt väl?

aaa :)



vet du hur man lägger in en omröstning på bloggen? sånt som man klickar dit svaren på

Snygg! Har en liknande i grön! :}

okej trevlans :) gjort för något?

sv: jaa!:) fin klocka btw:D

tack så mycket:)

tack sötaste :D

sv: tyckte det var en snygg färg :D

Ja visst är det, fin klocka!

har en sån rosa klocka! :D

Sv: Okej, nej ingen aaaning blir nog tv & datan :)

Den var verkligen fin:)

Bara bra:)

okej ;)

fin färg på klockan:D

sv. okej, inte mycket ^^ <3

snygg :D

allt bra idag? :D <3

sv : jodå, det är väl bra , som vanligt :)

Måste plugga sen bara :p

Det är toppen tack! :D

Haft en bra dag?

sv; Varsågod! :)



Det är bra här också, man är lite sig efter dagens pluggande bara. Ska strax ner och träna. Ska bli skönt!



Tack, vad roligt att höra :) Din verkar inte vara så dum den heller ;P

Sv: Tack för frågan! Gör så vännerna frågar så får du en länk i varje inlägg i tre dagar. OBS Glöm inte och säg vem vännerna kommer ifrån! :)

Kan du ta sånadära vatten bilder!? Kanske du skulle kunna lägga upp en video isåfall <3333



Puusss

sv: Ja, Up e en riktigt mysig film!:) har du sett nya tecknade filmen Trassel?



Riktigt läcker färg på klockan förresten!:D<3

jaha, de gör jag aldrig hehe ;D

snygg!

Har du tagit många bilder? :P

Jag ska se lite på tv nu.

svar: har lov denna veckan så i stort sett bara slappat hehe ;) händer ikväll? :)

Supersnygg klocka! Vart köpte du den? :D<3

Snygg!

Tackar!!!

Nyhemkommen från skolan, allt väl med dig? "D

sv: ja verkligen. ska förmodligen dit i sommar, ska bli super =D

riktigt snygg klocka

asball!

Gud vilken fin, vart har du köpt den?

Så fin!! :D

häftig färg på klockan , jätte fin ! :)

jättefin!

Klockan var super fin! :)

dom klockorna är grymt fina samtidigt som dom är väldigt orginella jag har själv en fast i vit :)

snygg klocka (:

älskar färgen!

svar: tack :)



Den klockan har jag med! :)

Åh jätte fin! Har velat ha en sån klocka länge :)

åh fin klocka, ett riktigt kap!

Finns likadana klockor på teknikmagasinet för 99kr xD

Just so you know it next time :)

kram

sv:Det var så lite ;)

Har också en sån klocka fast i rosa hihi :)

riktigt snygg va den =)

Fin klocka! :) jag tror att jag har lika dan fast grön. vart har du köpt den? :)

Fin!

Fin klocka, har en liknande hehe ;)

Haft en bra dag so far?

Jag har haft en toppan bra dag, shoppat och så!

- Klockan var riktigt så man blev avis! Jättesnygg! :D

SV: Jo min dag har varit helt OK haha ^^.

Har du nåra planer inför sommaren? :D



Såååå snygg! :D



sv; Jadå, allt bra med dig eller? :d

snygg! och mycket bra pris ju :)

Skitfin klocka ju! Härligt med lite färg :)

den var jättefin!

härlig färg! :}

snygg var den :D























Follow my on Bloglovin







Trackback