kärlek till skorna!



Lite grejer från ginatricot och dinsko, jag älska verkligen skorna så snygga. Jag vill verkligen köpa dom, men jag har inte 700 kr just nu tråkigt men sant. Men helt klart kära i dom där skorna, brukar aldrig gilla sånna skor. Men för första gången har jag hittat ett par super snygga skor med klack på.. Vad tyker ni om skorna eller hela outfiten?

Nu ska jag ta och äta mat och sen dra iväg till mamma, jag hör av mig senare mot dagen. Men vet inte riktigt när jag hör av mig, men får se när det blir.. kan inte lova en tid, men ha det bra så länge ♥

uppdatering 15:01 det blev inte att åka till mamma mår inte alls bra
..

Kommentarer

Ja :D!

Outfiten var snygg i sig, men jag mååste säga att skorna slår allt med hästlängder ;)

Oooh, skitsnygga!

snyggt! :)

Hej! Jag är finalist i denna fototävling:

http://kajsabjarang.blogg.se/2011/february/finarlisterna-i-fototavlingen.html#comment, och jag skulle verkligen uppskatta om du la en röst på mig :)

Alla som röstar får en länk sedan i min blogg, jag är nummer 3. Om du tycker denna kommentar är en störande på något sätt eller liknande, så kan du radera den. Kram :)

Vill du bli dagens blogg?! :D

Kolla min blogg för mer info.



http://candersson.bloggplatsen.se

Sv: Har precis vart ute en sväng med vovven :) durå? :)

okej tråkigt då! :)

Tröjan verkar grymt skönt. Och hela outfiten var skitsnygg ! :D

Snyggt :)

det där hade varit en riktigt skön outfit!

sv såg precis en film<3

Nu är This weekends princess-tävlingen avslutad. Kika in och titta om det var du som vann! Annars får du en ny chans nästa fredag ;)

sv. så lite så :)

rågillar tröjan!

Du har anmält dig i tävlingen på min blogg, kolla om du har vunnit veckansblogg!

http://hejerfeysal.blogg.se/2011/february/grattis.html#trackback

Kram <3

Tävla om att bli veckans blogg & få gratis länkning i en hel vecka! Lycka till!



http://stylebyjuulia.blogg.se/2011/february/veckans-blogg.html



riktigt fin blogg & riktigt fin outfit! :)

Allt bra idag?

Ja allt är bara bra med mig själv då :)?

snygga kil

- Ha en fin dag :)

Snygga plagg! :)



Svar: jag har pluggat :)

hur mår du idag?

Naa, vet du vad det är för ras? =)

Okej ")

Tack så mycket!

Söt blogg!:)

Kolla gärna in min nya blogg:)!

Sv: Tack! :)



Haft en skön helg? :D

sv; okeej :) e inte det jobbigt? du får ju så himla många kommentarer :) <3

Gå in här: http://karrochaan.blogg.se/2011/february/dagens-blogg.html#comment och va gärna med o tävla i dagens blogg! :) Vinnaren presenteras imorgon!

GE MIG

sv: Ja :D haha!

Vad gör du idag?

Gud vad fin din blogg är:)

Blev bara slapp hela helgen, skönt det med ^^ Haft en bra helg hittils då? :)

sv: Vad bra :D



Jag tyckte skorna var jättefina!!

Okej vad härligt!

Jo, jag mår bara bra =)!

hoppas du får en trevlig fortsatt trevlig dag! några planer kanske?

sv: tack!

SV: varsågod :D

allt bra denna dag då?

Nu är dagens blogg utsedd! vann du inte? anmäl dej igen så kanske du vinner imorgon, puss! <3

Sv. Okej :) jag ska åka skidor ;)

älskar din blogg! :) och du är otroligt söt!

gash,vilken fin blogg du har!

fin blogg.

klicka gärna in en döv tjej som fotograf blogg.

Om du inte intressant, så jag ber ursäkter stör i din blogg. =)



allt bra med dig i allafall?

okeej, jag gör inte så mycket !! :)

Jätte fint verkligen! fortsätt att vara en sån bra blogg

sv' vad har du för planer inför lovet då? :)

snyggt :D

älskar byxann och tröjan! så snyggt med skinnjacka! :)



Åh okej :D det är kul att bli avritad av någon <3

Behöver du nya solglasögon? Just nu tävlar jag ut ett par valfria solglasögon som du kan vinna från saltopeppar.se



Ta dig en titt!

http://photonerden.se/2011/february/utkast-feb-21-2011.html#comment



Ursäktar om du inte tycker om "reklam"

Fina saker :).

ja rikigt mys :)!

fin blogg=)



undrar om du vill vara med i min dagen blogg=)?



Ha en fortsatt trevlig dag;)

snyggt ;D

japp :D <3



vad ska du hitta på idag? :)

sv. gött :D inte så mkt, ska se på film :D

inte så bra med mig =)



följ via bloglovin?

jag gjorde samma sak igår, var ´med vänner :)

Hihi :D

ska snart äta mat, är sjukt hungrig. durå? :)<3

snygga jeans !

sv; jag svarar på lite kommentarer och sådär, dd?

Usch, jag måste resa mig från den sköna soffan och gå upp till mitt rum och plugga :(

Vad hittar du själv på för kul?<3

sv' va kul :) jag har haft sportlov denna veckan, som imorgon är det tillbaka till skolan som gäller för min del

Sv: jo, det är bra, själv?

okej :p har du testat zumba?

okej, vara hemma och mysa & vila upp mig inför skolan, + lite plugg ;(<3

va tkru om min nya låt då ? :)<3

klicka på adressen så kommeru ditt

skulle vart skitgulligt om du kommenterade vad du tyckte om den , puss <3

tack!

allt bra?

Nu har svaren till era frågor kommit,kika in och titta :)

Kram ♥

sv; aw :) så lite så <3

lyssnar på musik,men tänkte kolla på nån film(:

sj?

sv: Haha det ofc :D

Sv: Hehe;) Jag har precis varit ute en stund. Själv då?:)

Gaash va snygga grejjer :o

sv: varsegod :D <3



inte så mycket, själv?

Snyggt!



Det hade jag också :D

Hejsan, svejsan! Har läst igenom hela bloggen nu och den verkar sjukt bra!! ♥ Skulle du vilja byta länkar, det skulle göra mig ÖVERLYCKLIG!!♥

Va gärna med idagens blogg tävling :D

Tyckte om hela outfiten! =) Jätte snygg

Sv: Stort tack gulliga du! Du blir länkad sedan när tävlingen är avslutad, massa kramar :)

snyggt:)

älskar outfiten! :D

Allt bra idag?

riktigt snyggt, skulle absolut kunna tänka mig att gå runt i detta! :)

:)

Jätte snygg outfit! :D

jag mår också bra :D

görs?

jag tycker den är jätte fin :)

hur har du haft det idag då?

kram<33

Brukar du ha frågestunder på bloggen ofta?

sv; Okej :) det är bra här med !

Hänt i helgen då ? :)

Snyggt! Good taste =)

sv: lyssnar på musik,själv då?:)<3

sv; riktigt bra ;)

vad har du för planer resten av dagen då?

kram<3

sv: inge dd?

sv: det är bra med mig :D

Vad gör du? :D

svar' sålite :)

Fina saker :)

sv' ja :)

okej

När jag ska lägga in den i htm mallen så kommer själva filmen aldrig upp i inlägget!? :O

sv: Jaop!:D

har kommit hem efter ishallen och typ har vart och ridit :)

Hemma från stan igen. :) allt bra?

samma här :)

outfiten var döfin, har den där tröjan i 2 andra färger haha :)

Sv; kan du ge tips på hur du gör så du får

många kommentarer? :) <3

vad tycker du om mitt inlägg :S

sv: jag trodde inte den funka haha xD hihi på andra bloggar brukar den inte det xD

snygga grejer!

har du kollat in mina nyinköpta skor?

Krya :(<3

Sv: Stort tack & detsamma :)

Nä, misslyckande..

Riktigt snygg outfit!

Skorna var väldigt fina måste jag säga! :)

ja oja :D

sv: ska snart till min kusin och fira han :D

HA en bra kväll <3

Snyggt! :)

Bara bra:)

Dagens blogg avslutad! Vann du inte så anmäl dig igen, kram;)

http://princessemelie.blogg.se/2011/february/dagens-blogg-avslutad-1.html

Hihi okej vad härligt! :D

jodå det är fint med mig med, hittar du på då? =)

<333

sv; det e ju jätte kul! Jag vill oxå det ;) haha :)

Haha :) Ska du se på solsidan ikväll?

Vad gör du då ? :D

okej så bra då!

samma här!

=)

tröjan var fin! älskar färgen :)

händer ikväll? :)

kikar på film :)

sv: hihi absolut! :D vems är den ?



oh ja, to die for- skor typ haha:D Himla coola är dem. Fint halsband med. Det är seriöst kors överallt nu, har alla blivit troende över en natt? (skämt och sido) Men det är himla snyggt:D♥

sv; vad bra då!

själv så skulle jag koppla in boxern i tv'n och plötsligt rasar alla hyllor på mig, högtalare, stärkare osv.

så har massa ont, bröt ena fingret också.

så inte precis jättebra!

Chattar,bloggar,musik dudå?<333

Jag har en tävling där du kan vinna en länkning till din blogg :) Delta gärna! ^^



http://blogofphoto.blogg.se/2011/february/vad-sager-faret.html

har fortfarande asont i halsen, annars okej. :P

händer i kväll?

Snygg outfit! :D

Okej härligt! Samma här.



Skorna var sjukt snygga! :D

jag gillar tröjan ! :)

Haft en bra dag? :)

sv, jag gör inte så mycket, pluggar för prov , sj?

Okej<3

hehe ok..XD precis redigerat bilder från cafét och svarar nu på kommentarer. :) ska skriva nytt inlägg också.

Hehe ja, verkligen :)

Hur har dagen varit idag då? kram

riktigt stilit!

hihi yes ! ;p har du lov ? :)

Hej!



Jag har utsett vinnarna av dagens blogg så kika in och kolla om det var du som vann :)

aa<3

sv: Aa :D Älskar skorna, men skulle inte våga gå med såna i skolan :s x)

:)

Grymt snygga skor ;)

fick lov i fredags :D

- okay, jag är med en kompis :)

Härligt! Jo då, min dag har varit bra.

Vad ska du göra imorgon då? :)

sv, syynd.. vet du nån som ger ut? :D

Kram / Matilda

Vad har du gjort idag då?

sv: Hihi lugnt! :)<3

SV: Näe, har varit sjuk. :(



Vem gillar du mer? Katy perry elr rihanna? :)

Det är frågestund på min blogg nu! Fråga vad du vill. :)

VGD? :)

Hihi, ska du se på solsidan ikväll ?:D

sv: Hehe okej :)

Jag har pluggat hela dagen xd

svar' :)

måste göra lite te tror jag nog. :/

Trevligt :) jag ska till skolan och sedan gymma och sola med en kompis :)

sv: vilken gullig hund :D

- yes :D

hoppas du haft en bra helg :)

Ja det får vi hoppas :)

Har du löshår eller är ditt äkta hår så långt? :)

Sv: Inget speciellt. :)

sv: Ja haha!

Fast det var grymt tråkigt men känner mig väldigt stolt över mig själv haha!

Ska du kolla Solsidan idag? <3

sv. okej :)

kolla på tv ^^

Skorna är snygga ju !

skulle lätt kunna köpa en sån ;p

Sv: Ska vi följa varandra på bloglovin? :)

Hejhej! :) Vad tycks om dagens fototips? Kreativt och skoj - alla borde checka! Kram!

sv: Jao, det är klart :)

Haha! Vem är din favorit där då? :)

Lätt :D

Nicenice, jo jag också :)

Okej, det är jätte fint! Om man ändå hade så långt äkta hår :o

halsbandet var jätte snyggt :D

sv: ska du se solsidan?:D

Fin blogg :)



P.S. lägg märke till att vi har samma namn :)

- okej, svarar på kommentarer :) <3

härligt :)

sv. yes :D

nu blev det tråkigt igen..xD hehehe

sv' tack så mycket :)

snyggt (:

åh fint! Gillar skorna och halsbandet grymt mycket!

kärlek till allt på bilden ;)

älskar outfiten!

måste köpa mig ett par nya svarta jeans nu kom jag på! ha det fint

kalasfin ny design måste jag säga

så snygga kläder och skor :D

hej, vad görs ?<3























Follow my on Bloglovin







Trackback