lite nytt i min blogg



Jag gillar inte att göra om mina header, men ikväll gjorde jag en liten ny header med lite nya bilder. Kände att jag behöver byta header nu. Orkar inte med den andra, jag vet inte om jag blev så nöjd men det får gå. Jag gör om en ny header, när jag kommer på någon bra idé. Hade bara lust att byta header nu ett tag, få se hur länge jag orkar ha den nya headern. Om det är något fel på headern fixar jag det imorgon, måste sova nu. Ser ni inte headern tryck på f5 så kommer ni kunna se den..

Ikväll har jag även sett på solsidan, minuten och big brother. Minuten var nog bäst för mig ikväll, EMD grabbarna var med. Snygga killa där och då gillas det. Solsidan var inte alls lika bra ikväll och big brother, missade en timme av det.. Men det känns som en vanlig söndag och att jag ska till skolan imorgon men nej det ska jag inte.

Vad tycker ni om headern, vilken är snyggast?

Kommentarer

hiss så klart! :D



sv. övar lite balett och ska snart sova. själv?

Snygg den nya headern blev! :D

Hiss

Jag tycker om den du har nu ;)

Allt bra med dig? =)



Jag har utsett kvällens-blogg ,kolla gärna ifall du blev ifall inte var gärna med igen :)<3



var gärna med på kvällens blogg för imorgon

http://bbaasstta.blogg.se/2011/february/entry-115131284.html#comment

sv: Hihi ja absolut! :)

Båda är otroligt fina, men alltid kul med lite nytt! Så en stor hiss till den nya :D<3

hiss. :) nytt är bra.

hehe jo då det finns en hel del men som min kompis sa en gång (hon som har den randiga): När det kommer till mjukiskläder och sånt som man har bara för att ta hand om sig själv, varför då snåla för att få en kopia i sämre kvallité? ^^ hehe..xD

Hey Sugar!

Läs gärna vår Sexblogg som är fylld med tips, bilder, bikter, noveller och annat smaskigt som har med sex, kärlek och relationer att göra!

Pussar & Kramar

Orgasmhjälpen - din handledning till njutning ;)

Hiss, det blev finare i efterhand ^^

Hiss självklart! Den e najs!!

inget spec hah, du ?:)

fin blogg

Jätte fin blogg!

Tycker lätt att den nya headern är en hiss!

Jätte fint! ^^

HISS!:) Jättefin!

Hiss :)

Den vart fin!

Båda headrarna är sjuuukt snygga, men jag skulle absolut säge "Efter"..Älskar nya designer å så!

Gör du header själv?

/Matilda

God morgon, hur mår du idag? :)

sv; äter frukost, själv?

Hellu! :) Ursäkta att jag stör! Men har en design på auktion nu. Den ligger bara på 50 kr. In & kika åtminstone! http://emelieyoung.blogg.se/2011/february/designauktion.html



Mvh Rock N' Roll fotografen Emelie ´

- äter frukost, dudå? :)

okej:)

tkr att den blev bättre!

HISS :D

hiss! :)

Åhå, det här gillade jag! mycket snyggt Bea!! :D



sv: Åh det av en kjol, jag och kjolar går väldigt sällan bra ihop... hahah

japp :)

oh, fan va snygg den blev, och nejje, gör inte en ny, den här blev perfekt :D

svar: ny design, ny start på bloggen, och så saknade jag blogg.se pallade inte ha webblogg.se x)

Unika och fina smycken till låga priser.

Fler smycken kommer ut i veckan.

Hoppas du hittar något du gillar



http://www.jewelsforyou.se/

sv: aah, mensvärk är ett helvete...tur att den inte brukar hålla i sig allt för länge!:)



Jag gillar din nya header!:)

Båda är snygga men den du har nu är annorlunda :D

Hej, Hoppas allt är bra med dig!

Just nu har jag en tävling på min blogg, du kan vinna en super duper länkning av mig!

Gör såhär, gå in på http://ashleylover.blogg.se/2011/february/tavling.html#comment

Hoppas du är med. MVH Matilda :)



Jag tycker den nya blev superfin! :)

svar: ja, så byt gärna inte igen :D Jag gillar den utklippta bilden på dig på den där bilden ^^

svar: yes!! :) Och jag ska be tjejen som fixat min nya design lägga till lite mer bilder i menyn, sen ska jag be henne lägga upp designen :D

den nya är fin!

ha en bra dag!

sv; Ja jag såg de :/

Hiss :) <3

Vad gör du idag?

Tycker att den nya är lite snyggare ;)

efter bilden var snyggast tycker jag :)

Tycker om båda! Otroligt fina är dom!

Allt bra med dig?

svar: okej! :)

haru sportlov nu eller? :D

svar: ja! :) Jag har sett designen, den är

fett snygg :d

Åh vilken fin header tjejen! :D Lätt en hiss!

Okej, roligt :)<3

Jag vet inte..

Den du har nu är klart snyggast! Blev lite avis hah

HISS

snygg! ;D allt bra?

HISS :D



Jo det är jättebra, sjdå? ':)

hur mår du gumman

svar: nepp, är arbetslös igen, har ingen praktik längre :(

svar: ja! :)

jag fattar inte hur man skär ut sig sådär ';p

:D<3 Läser du bara fotobloggar? :)

hlet okej :)

jo en är så trött av mig så vill sova ut

sv: absolutD allt bra?

Haha okej ;) Samma här!

Va bra :D händer idag? <3

Ne det skulle jag inte säga, men tack!

Jo det är bra med mig också! Lite ont i huvet just nu, men det går över snart ;)

några speciella planer inför veckan?

Hihi :P <3 Jag brukar också få det problemet, :)

Allt bra?:)

hur mår du gumman

sv: hihi:D åh, fint! Blev mycket somrigare och härligt. ♥

svar: ja :( men jag får bita ihop och fortsätta söka :)

svar: så fort jag får tag på henne och hon kan lägga in den <3

superfin !

Samma här faktiskt! Planerat in några kvällar med film tillsammans med tjejorna ;)

sv: härligt:) jo det är bra!

sv: tack!

ska du göra något speciellt idag då? :)

kram

Nu har jag utseet dagens blogg !!!

kika in för att se om det just du som blev dagens blogg!!

är det du så grattis<3

Ha en fortsatt trevlig dag;)

hahaha som sagt jag är trött xD

vet du någon hemsida som man kan ladda hem det gratis asså ps ? :D

vet du någon hemsida som man kan ladda hem det gratis asså ps ? :D

Jaa!:D Kollade du på Solsidan?

Bara bra:)

HejHej just nu har jag tillsammans med min kända sponsor modekungen en tävling igång på min blogg om ett fint armband, in och tävla redan idag:) Här är tävlingslänken:http://kriistiinjonsson.blogg.se/?tmp=28104214



// Kristinis från örebro!

- ja, hur är det själv? ;)

ja, och det är jättemycket virus på piratesby.. nu när inte jag har nå virus skydd heller.

sv: hihi, var så lite så:D allt bra?♥

sv: ja riktigt gott:D

äh, man kanske kan söka på google :D<3

hahaha

Jag med :D Håller med dig!

jag hissar verkligen den nya!!!! :D

Var med i dagens trailer eller dagens låt eller båda :)

Vinn en fin länkning :)

ja, det är det som är så synd. :/ men tror att jag ska spara i alla fall, kanske köpa en nästa vinter eller någe..xD

kollar på våra bästa år sj? :D

svar' <3

åh jätte fin header!

svar: ja! :)

vad glrs?

hehe ok ;)

görs?

Ja! :)

Mm:D

ja det ska jag ! :)

svar: jag ska sätta fyr på kaminen, klä på mig, går fortfarande runt i morgonrocken och sen blire att kolla/söka jobb :)

okej :) Vet inte riktigt än vad jag ska hitta på :P

Allt bra idag ?

Använder du photoshop?

sv; okej, vad kul :)

vad menar du med "Vad då d?"

??



jag säger HISS!:)<3

jag älskar godis ! :D

typ packa :D

hahaha, låter som ett bra mål..xD

okej vad bra. Allt är toppen med mig :)

Händer idag ?

Okej, jag med! :D

sv; ja! Vad har du för planer för dagen? :)

sv: på onsdag :D

God dag! :D



Snygg header du fått nu, mycket snyggare än den gamla! :)

svar: yes, kaminen är igång nu :D

sv; vsg :)

haha okej! jag bara undra :P<3

kom precis ut från duschen

Den är jättefin Bea :D ! <3

det är så gott ! :D

allt bra med dig idag annars då?

sv: haha, tack! :) hade inte du sagt det hade jag nog inte märkt det ;)

sv: Ja :D

Händer idag?

svar: ja, så vi ska elda hela dagen, så det blir varmt nere i källaren och i mitt rum :D

Ingen aning...

V: yes.) men jag har flera nya tävlingar på ingång:)

Gjorde du den själv? :D

fortfarande svinont i halsen, annars okej. :P

- Okej. Vad ska du göra idag? :)

det är bra med mig, själv?:)

sv; aa... :P

vad gör du?? :)

okej vad roligt :)

bara ta det lungt tror ja :)

sv: ja någon dag tror jag i alla fall :)

snyggt! Vad tycker du om min nya?

vad ska du göra imorgon ? :)

Hiss, supersnyggt! :)

den header du har nu är jättefin ! den förra va också fin . hihi:)

kram !

Duktig du är :P



hoppas jag med. :/ orkar itne det här. kan inte sjunga eller nånting. :/

hehe japp själv? :)

- Jag ska gå på museum:-D

hihi :)

i vilka program gör du dina headers:)?

Är allt bra idag då?? :)

hihi okej. har du köpt de ?:)

jo.. :/

härligt :)

Ja :D

ahaokej :P

Skönt det! :D

Det är bra här med.

örs idag?

Den nya headern är snyggast :)helt klart!

- tack! vgd?

sv: Hihi, man kan ju inte göra annat än gilla den! :)<3

hahah , aw tack:D

Sv: Okej :) Allt väl idag? :)

Sv: hehe ok.. =P

Haft en bra helg ?

nej nu ska jag kolla upp vad som gäller för att registrera ett företag. :)

sv; okej :P

jag väntar på att miranda & linnéa ska komma :)<3

ska nog fota lite

Hihi äter ett päron :D själv?

sv: TACK! :D

jaha okej kul ? jag ska bara ta det lungt :)

as fin ny header:)

Älska Solsidan! :)

Sv: Absoolut! Det är ju lov! ;)

sv: Hihi ;)<3

Vad har du för planer för dagen då? <3

HISS, det blev skitbra :D

- härligt, jo jag har sovit jättebra :) <3

sv; HÄRLIGT ! Lov är ju bäst ! :D. Allt bra idag ?

HISS !

Kram

- så lite så! :D

yes, vad gör du? :)

Händer idag då?? :)

HISS! :D

Snygg header : )

hiss:)

Den nya är absolut snyggast! :)

hiss:)

Jag tycker verkligen att den nya är hemskt fin. Du är duktig du!

Den blev ju skit naajs! :D <3 HISS!

jag tycker den du har nu, blev bättre men båda är snygga :)

hiss !!!:D

Hiss, jättefint :)

sv: båda är lika snygga :D

Snygg headern blev! :D

Jättefint kort på dig :D<3

Vad har du gjort idag?

den nya blev jätte fint :)

hiss ! :)

mycket snyggare efter :)

Jätte cool header, absolut hiss!! :)

jag tycker att den nya är snyggast! :D

tycke båda var jättefina! Men skönt för en att byta lite stuk ibland och då kan en header göra jättemycket!

den här var riktigt snygg :)

dock gillar jag den förra mer men kanske för man är van vid den ^^

HISS för den nya!

hiss, vad tycker du om min?

Jag tycker att det är en hiss :)

Hiss!:)

Båda var fina :)

Jag tyckte att den vart bra (Y)

Den nya headern blev jättefin!

båda var fina, men den nya vart lätt bättre! :D

Fint! :)

Den nya var jättefin (:

Kram på dig! :)

Helt klart hiss :)

Måste nog säga hiss!



sv; Tack så jättemycket! Hoppas du tittar in igen :) Puss&Kram

fin blogg du har :)<3

Hiss absolut! Den är jättefin! :D

snygga headers! Föresten, hur gör du så att man kan visa 3 bilder sådär som det gör på inlägget? hur lyder koden? :)























Follow my on Bloglovin







Trackback