lööördag, inte helt fel med helg ändå!


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

en halsduk som är ny som jag köpte igår på bikbok 49:- (färgen ser mycket bättre ut i verkligheten, ska se om jag lyckas få ett bättre kort sen när jag är ute) Färgern i verkligheten är inte alls så där röd, den är mer orange.

Godmorgon, mina underbara läsare och besökare ♥
Har ni sovit gott? Idag är det lördag, planerna för dagen är att jag och Emma ska gå och se våra vänner som ska spela hockey. Vet inte riktigt när, men vid halv två eller vid fyra fick inget bra svar av Emma igår. Sen på kvällen får jag se om det händer något annars åker jag hem till min pappa och myser med honom.

Imorgon har jag inga planer, vet att jag ska hinna skicka iväg några CV på posten. Jag måste verkligen göra det, det känns som jag ör lite sent ute med det. Därför måste jag skicka det imorgon, annars händer inte så mycket mer den här helgen..

Vad ska ni göra idag och imorgon?♥

Kommentarer

Jo, jag med :)

Vad görs nu då??

roligt, ska nog till stan :D

Vad gör du? Snygg halsduk! :)

hihi, jaa verkligen :D

bloggar! :)

fin halsfuk! :D häärlig färg! ^^



sv. typ inget, precis vaknat. allt bra idag då?

Okej, jag väntar på att pappa ska ringa :)



Vad ska ni göra??

o.O snygg halsduk! :P



ja jag förstår det för dom va sjukt snygga :D



jo den var vell bra, planer för idag då?

Njaa inte mycket :)'

fin halsduk!

vilken fin:) du får ha en underbar lördag!

älskar färgen! =)

- skönt! jo det har jag :)

händer idag då?

ja du...det är sådär...

Är det vännerna som spelar?



Vi kanske ska äta middag ihop :P

Tack så mycket! :)

va gör du? :D

fint med rött^^ men jag passar icke:(

okej kul!:D jag ska städa lite, sen vara med kompisar <3 dukanvasöööt!

sv Tack tack!

vilken fin, och fin färg med

- kolla på fotboll :)

När börjar matchen då? :P

jag ska nog troligtvis hälsa på en lite häst som jag kanske ska låna sen :) ska bli otroligt kul & spännande!

jahopp, men va bra att du inte fick sitta helt själv :) aha, så hon va hemma från skolan, och va med en anna kompis som var hemma från skolan?:D eller, har jag fattat rätt :/<3

Okej :D



Jag vet inte, därför ska han ringa :D

Jag tänkte gå upp ur sängen och klä på mig.. haha sjdå?<3

jahaa, jag fattar -.- jaja, jag skulle inte heller palla lägga mig i, det blir bara en massa missförstånd o shit då:D

sv. skönt ! jaoo det har jag (;

Allting bra idag? <3

SV; Verkligen! Hur är det med dig idag? ^^

sv: inget planerat! :)

SV; Så bra då! :) Jag mår också bra, håller dock på att bli förkyld

SV: Okej ^^

Inte så mycket~

Vad ska du göra idag då? ^^

yes :D hur gammal är du?<3

Ghaaaaa, har börjar med "dagens blogg" igen ;) anmäl dig gärna!!

men det vet du ju att det alltid blir..tar ju bara några dagar.. :P

sv: okej, det låter kul :D

jag firade en släkting.



härlig färg !

sv. skönt, jaoo här med (:

Händer idag då? <3

SV; Nej verkligen inte :( men ska dricka galet mycket te idag så jag blir frisk igen!

sv; jag hade en bra kväll, ja :) Snygg halsduk! Billig med ju, själv är jag halsduksnarkoman ;)

SV; Det gör det garanterat! :) ♥ Vad gör du under helgen då?

okej! :)

14 :D fyller 15 i april :D<3

Va mysig den såg ut :)

Nu är VINNAREN av dagens blogg uppe! Gå in och kolla om det var du som vann! :D http://annsoh.blogg.se

Hej! Jag tänkte bara fråga vad DU tycker om min dagens musik. Och har du något annat förslag vad jag kan ha för låtar i framtiden kram :)

svar ókej bra

Åh, tack så mycket!

Kommer upp en bild snart :)

fan ska man hitta på en helgdag som denna då? :O

SV: Städa och plugga >< xD

vilken hälrig färg!

sv; ja självdå?:D

sv: okej =) jag ska umgås med kompisar idag :D

Solen skiner här idag med <3 Så är påväg ut snart, det blir en fin dag idag också. Fin färg på halsduken!

:D

jag svarar på de flesta, men ibland blir det alldeles för mycket men det är därför många inlägg inte har några kommentarer för jag har inte kommit till de än :p



tycker absolut du ska starta upp eget företag! :D

svar: så lite så :)

fin halsduk!

Jag målar

Godmorgon, sovit gott?

Idag kommer bonussonen hit och sussar över, så det blir väl godis och film =)

Varsågod:) Vad bra att du blev glad. :)

SV; Okej, same here ;D

haha, jadu många säger det :D men jag är bara 14 :P<3

Hej, allt bra? :)

svar: nej nej, jag frågade vad man gjorde på bloggerfy? :P

hur är det?

sv: gud vad långt kvar :(

yes;)

Härlig färg på halsduken!:)

snyggg!!!!



PUSS

fin

hehe ok..xD

- okej, vad bra, jo jag sov gott.



Vart köpte du halsduken? <3

hehe, tack :D<3

Fin färg!

Det funkar

FINIG halduk!! Gillar färgen, halsduken ser mysig ut! :D



Låter som om du kommer få en bra helg!! Skönt att bara det det chill ibland :D



I dag ska jag plugga, träna, och på kvällen får vi gäster. Min 10-åriga lillebrorsas kompis m familj. :)



SV:Ok, så bra! :)

- jaha, oj. Tack (:<3

vilka ska spelar på hockeyn då?:D

sv: sånt är livet , själv har ja läsglasögon :P

Jag har dragit igång med veckans blogg gå in och kommentera din blogg adress så är du med! -----> http://matildaoolsson.blogg.se/2011/february/veckans-blogg.html#comment



Lycka till ! ;)

- okej , skoj =)

jag ska få gäster typ^^

<3

svar:

jo, det är bara bra :)

Så snygg den är, den kommer klinga på dig

Jo bättre sent än aldrig

Ha en bra lördag

Hej!

Nu har jag utsett dagens cutie/bloggsvars inbjudan :D kolla in om det var du som vann, Om inte? Ny chans igen!

Cooool !

den såg riktigt mysig ut :)























Follow my on Bloglovin







Trackback