lyx shake riktigt gott!


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Godmorgon, mina underbara läsare och besökare ♥ Har ni sovit gott? Idag är det trosdag, snart helg och lov för min del. Riktigt skönt, igår åt jag mat hos min bror och han tjej. Åkte hem tilll pappa såg på tv ett tag, och somnade riktigt gott.

Idag i skolan, blir det lite små pyssel på våran kurs vi haft i två veckorn nu.. Igår åt jag en lyx shake medan min lillasyster åt mat, riktigt gott. Men inte så bra om man tänker på hur kallt det är att äta det och hur kallt det är ute. här får ni se en bild så länge, jag hör av mig senare under dagen. vad tycker ni om lyx shake på max?

ha en bra dag i skolan, jobbet eller hemma ♥

uppdatering 15.31, nu är Elin hemma hos mig vi ska packa och fixa lite. sen ska jag följa med henne till stan, får se när jag skriver ett inlägg och svarar på kommentarer.

Kommentarer

Allt bra?:)

inget ska till skolan snart ;)

hur mår du idag då? :D <3

Härligt, bara bra här med :)



Jag vet. Det är vad som gör det roligt att städa. Skillnaden, före och efter :D

Mumsigt det ser ut! :)

SV: Ja absolut :)

vad gott!

de är så jävla gott!

mums :D



PUSS

Mums vad gott! :)



Jag mår väl sådär, fryser, har huvudvärk och är dunderförkyld :(

Själv då? :)

Okej, är det en bra linje? ;)

GodmorgoN:D vad händer?

Åh, gud vad glass-sugen man blev nu! KONSTIGT? xD

Fortfarande jättegulligblogg (L)

Åh, gud vad glass-sugen man blev nu! KONSTIGT? xD

Fortfarande jättegulligblogg (L)

Okejokej:)<3

Men har du något tips om hur man skaffar sj? :) <3

sv: najs ne ja har lite lyx har ledigt idag :P så de blir typ plugga körkortsteori och jobba

fan vad jag blev sugen på en sånn nu, as gott! :D

ja, jag hade en asbra dag igår! :D helt jävla underbart..xD

det där såg riktigt gott ut!

godmorgon!

sovit gott? :D

sv' några planer inför helgen då? :)

Mumsigt med shake! :D

schysst snyggging!

har oxå en canon eos 500D, :D

Veckans blogg på våår blogg :) <3 va gärna med!

gott det ser ut! :)

Sv: Idag har jag städdag.. Ska dammsuga, damma, tvätta och plocka, sen träning med.. Allt väl med dig? :)

är i skolan :)

Gott :D

Ååh, det såg mumsigt ut!

tack så mycket :D

ser gott ut

sv: Glädjer mig mycket att du tycker det lät bra:D



Åh, måste också smaka sådan någon gång!

sv: Kul att du gillade bilden:D

Hihihi, tack<3

Ja ,själv :) ?

sv: Jag vill också ha de glassarna, redan idag! Orka vänta tills de kommer ut:O

SKönt med lov =)

vad gott !§

Ser riktigt gott ut!:)

svar: hehe varsågod :D sov du gott inatt? :)

fan va gott!

Ha neb ra torsdag :)

vad är det för kurs ni haft? mumsigt det såg ut :D

Nemas! :)

Vad gott det såg ut!

Mums!! FAst brukar ta chokladen ;)

åh gott det där såg ut att vara

mums! :)

Oh, gott :D

åh fyy vad gott :D

vad gott det såg ut! :) vad hittar du på idag?

Sv: Okej, vad ska du göra idag? :)

Åh, milkshake.... Vill oxå ha!

Blir frestad av bilden ! :)

sv ; varsegod ;) , vad händer ?

yumm!!

mysigt:D

sitter påväg ut till stallet:)

kram

seer jätte gott ut :D



btw, fin blogg !

Gott :D snart fredag, ska du göra nåt kul då? :) kram

Shaken ser god ut ;)

Hejsan, vad gör du just nu då? :)

sv ja ;D<3

allt bra med dig?

Åh den är ju asgod verkligen!!! :D Den me choklad e bäst :P

sv; åh, vad gott!

ingenting tittar på tv :)<3

inte mkt tittar på tv :)<3

Ser ruskigt gott ut!!

Ser ruskigt gott ut!! :)

Ser ruskigt gott ut!!

=)

ååh, vad god den ser ut att vara :)

samma här har tråkigt :)



den där såg inte dum ut :D

sv: okej härligt. :)

vad ska du göra idag då? :D

å vad smarrigt jag ska blanda ihop en hemmagjort smoothie nu när jag blev så sugen :D

Låter bra det!

Hoppas du får en fin dag :)

muuums

sv: okej :)

Jo har du hört talas om filmen

"Hur många lingon finns det i världen"?? :D

Hej,

Jag och Sofie (sofiechilds.blogg.se) har dragit igång ett projekt som vi kallar för In The Light.



Vi undrar om du skulle vilja göra ett länkbyte med oss, vi länkar till dig från vår hemsida www.inthelight.se

Och du länkar oss från din blogg, lägger upp en bildlänk i menyn?



Maila mig om du är intresserad av det. :)



Mvh

Annie

[email protected]

ah vad gött :)

det är fine med mig (a)

åh vad gott de ser ut!!o de hoppas jag den var med? ;)

haha sweet :D

Åh! Åt ni på max? :)



Sv: Hhaa, oj :o

sv åh tack! :)

Har aldrig smakat lyxshake, äter sällan på Max.. Men det ser riktigt mumsigt ut! ;-).



SV: Ledsen för sent svar, har inte haft tid med bloggen de senaste dagarna, därav sent svar! ;) Vsg, det var så lite så. Det stämmer verkligen, du ÄR duktig på att fota, riktigt duktig!! Jupps, bra att jag ska det! ;) Vad bra att du blev glad! :D Tack, ska ha en bra kväll :) . Detsamma :)

ÅH, vad fantastiskt gott det ser ut! Hoppas att du får en bra dag! :D

Så sjukt fina bilder du tar!

uuuh så gott!

Jag vet att jag är tjatig men under den här veckan och nästa kommer jag att vara det, bara att stå ut! Kom hem med ett par ringar från london och här är den första, hiss eller diss?



http://linnfagerholm.blogg.se/2011/february/i-say-love-it-is-a-flower.html

http://linnfagerholm.blogg.se/2011/february/i-say-love-it-is-a-flower.html

jättefin blogg! gjort idag?

anmäl dig här för att bli dagens blogg!



http://dibagolpagon.blogg.se/2011/february/bli-dagens-blogg.html#comment

cool blogg :D

ja men visst :)

den såg god ut:D

vad tycker du om att gult och orange är två av vårens heta färger?:D

http://liborius.blogg.se/2011/february/varens-heta-farger-del-1.html#comment

svar: nej

sv; nej vad söt haha :D

gottt ;D

fin blogg

allt bra?:)

mmmh ser gott ut! =)

du får ha en bra helg

SV: Heheh jaa.



Gud va gott med lyxshaaaaake! OMG :o!

Har du smakat den med choklad?

sha,cool blogg. hur äre?;)

tack för hjälpen igår ! <33

ja, just det xd hihi :$ När börjar ditt sportlov?

allt bra idag? :)

ser sjukt gott ut :)

Åh, vad skönt med lov!

Hej! Om du vill vara med i "Veckans blogg" så kolla gärna in bloggen och anmäl dig :D

Ha ett bra lov nästa vecka :)

Nja, har blivit sjuk så har inte haft en bra dag. :(



Kramis

Dagens blogg vinnare är uppe på bloggen nu! kolla om det var du som vann. Ska ha en till tävling under dagen så ha koll :)kram

smaskigt :D

Sv; Ska nog vara med mig pojkvän, och kanske festa =) eller bara ta det lugnt.

sv: Hihi lugnt söta du :)<3

gud vad gott det ser ut :)

själv har man inte lov förens vecka tio...

Åh så gott!

jorå :)

Nu har Du chansen att vinna en underbar ring från beccadesign.se. Hitta mer info och delta här:



http://lovehannah.blogg.se/2011/february/vinn-en-ving-ring.html#comment



Ber mycket om ursäkt om du inte vill ha sådanna kommenterer <3! Kram kram.

Mini fototävling på min blogg!:D Var gärna med!:D

Nu är dagens blogg avslutad gå in och kolla om det var du som vann! om inte anmäl dig igen! ;)

Sv: okej :)

hur mycket kostar en sån? :)

Nu är dagens blogg avslutad gå in och kolla om det var du som vann! om inte anmäl dig igen! ;)

ja det är det! mums! haha

sv: nä ingenting jag heller :)

sv: nice nice :D

En sån vill ja smaka ju! :D



sv; Det är bara bra med mig, lite seg efter en lång skoldag bara! ;)

mums vad gott :D

gott :)

Riktigt fin blogg! :) allt bra? ♥

sv: aha hotell gyllene orren har jag inte hört talas om tror jag!:P Fick du god mat av brorsan igår då?:)

Ser mumsigt ut! :)



Svar: Ja det är bra med mig!

vad har du gjort idag? :)

en jätte fin blogg !

med fina bilder ! :D

Ja det kan man säga :)

Gott!

Hejsan! :D Ställ gärna några frågor i min frågestund på min blogg! Kram! <3

hej!

din fråga finns nu ute i frågestunden på bloggen nu!

kika in å kolla din fråga och svar!

kram <3

ååh vad gott! :D

God kväll!

Sv; Bara sanningen! ;)

Skönt att höra, här är det helt okej ♥

svar: tack :)

Mums! Ser vääääldigt gott ut hehe!

Hur är allt med dig idag? :D

Rösta gärna på mig och min kompis här. Betyder mycket för oss då!



http://melodifestivalen2011.santamaria.se/?id=2263#/rosta

bara bra här :)

sv: najs, yeah ;)

Svar: haha ^^

såg du att jag länkade dig ? :D <3

Snygg Header ^^ ♥

sv: härligt!:) vad har du för dig denna kväll då?

sv; inget speciellt! snart lov! :)

själv då? <3

Hej! Riktigt söt blogg! Vad ska du göra imorgon då? :)

sv: inte mycket, william åkte precis hem så :( vad gör du självdå? :D

SNYGG BLOGG! allt bra med dig idag? :)

Just nu kikar jag runt på lite olika bloggar =) du då? =)

hihi, nä jag gör inte så mycket, ska strax fixa mig inför kvällen. :)

hihi, nä jag gör inte så mycket, ska strax fixa mig inför kvällen. :)

sv: Sitter framför datorn typ ;)

Själv då?

ja! du oxå? :D

puuss

sv: Inte alls så mycket:/

Åh vad man blir frästad av att dricka upp den där!

Sv: Allt bra?

sv. hehe så lite så! :)



jag tar de bara väldigt lugnt, mår inte alls bra. var hos doktorn imorse och sen en sväng o köpte möbler med pappa.duduÅ? :)

har du inte lov ännu?

vilar framför tv, funderar på att ta ett bad..

SV: Jag håller på och fixa min fototävling :) Dusjälv?

Och förresten, skulle du vilja vara med?

sv; det var så lite,

jo allt är bra:D

Hihi, så skönt, det är bra här också. Vad har du gjort idag?? :)

sv. gött! :D

sådär sov jag xD

svar: :D

vad gör du då?

hehe varsegod :) vad menar du med skaffar vad?

Jejjemen :) hehe okej, hänt något kul i skolan idag då? , inte mkt ligger här hemma och e typ sjuk :( kram

sv: varsegod :D <3

Va kul =)

sv; okej :) jag kollar på tv :)

Gör du finaste? :) jag har precis satt mig vid datorn igen. xD har ganska tråkigt. :P

<3

SV: Trevligt ;)

ser sjukt gott ut!!! :P

hihihi ja:)

läser många din blogg?

Okej, vad har ni gjort då? :D

Jag har bara varit med killen.

hejhej! har varit borta från bloggen ett tag nu, du kanske har märkt det, eller så har du inte det haha ;) hur är det med dig? vad gör du? :D hoppas att du har en sjukt bra kväll! kram

sv; hihihi (A)

sV: vad kul:) jag har inte gjort så mkt, är halvhängig:/

gud så gott! :D

svar: jag sov skitbra! ;) gjort nåt kul idag? :)<3

Den där shaken är riktigt god!

svar: jadu ;)

idag har jag bara packat och pluggat, skit tråkig dag.. men vill inte gå ut när det är snö på marken heller :(

Åh milkshake/smootie är sjukt gott!



Sv; härligt! allt bra med dig då? =) Kram

Skönt för dig att få lov, själv går man tillbaka till skolan - Usch.

Åh vad gott det där såg ut :)

gott!

riktigt jobbig att göra bara när det är stressigt på jobbet måste jag erkänna ;)























Follow my on Bloglovin







Trackback