mååååndag


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Godmorgon, mina underbara läsare och besökare ♥ Har ni sovit gott? Idag är det måndag, en helt ny vecka. Inga planer för veckan ännu, men vet lite mer när jag kommer hem från skolan. Det blir nog bara skolan hela den här veckan och sen lugna kvällar. Det är även alla hjärtans dag, så till er som tänker fira hoppas det blir lyckat.

Igår blev det lite sent, för jag fasnade vid datan ett tag. Sen skulle jag bara se klart en film, sen kom jag på att jag måste skirva adress på alla mina brev ska ska skicka iväg. Jag ska fixa mig lite nu och sen ska jag gå ut och lämna alla mina CV i brevlådan och jag hoppas jag får ett sommarjobb.

Ha en bra dag i skolan, jobbet eller hemma ♥
ha en bra alla hjärtans dag.

Kommentarer

hoppas att du får en grym start på veckan :D

Sv: haft en bra helg ?

Jag är med på aktivaste! Tack tack tack och tusen gånger tack! <3

Sötan!

Ska snart iväg till min praktik!

Vad gör du?

Kram

svar: hahaaha tack (a)<3 puss på dej med hehe!

bra att jag gjorde nån glad ;)

fin bild! :)

glad alla <3-ans dag! :D



sv; hihi så braaa :D

Söt :)

- Hehe, ah :)

Vad ska du göra idag på alla hjärtans dag då? <3

Ja :)

Alla ♥ Dag hälsning till DIG <3

SV; jag gör inget speciellt, nördar facebook och så ;) sj?

sv: hihi <333 Hoppas du får en jätte bra dag idag :D

GLAD ALLA ♥ DAG! :D

Ska du göra något speciellt idag?=)

snygg ring du har!

sv: okej :) det är bra med mig :) vad gör du??

Glad alla hjärtans dag på dig :) <3

FinFin blogg du har ! Skulle du vilja kolla min ? :)

Godmorgon :)<3

Har en tävlig i min blogg, var gärna med ღ

Allt bra ? :d

ha en fin dag! <3

Ha en bra alla ♥ dag!

Ska du göra göra nåt speciellt idag? ^^

Fin bild :)

Skönt med lugna kvällar den här veckan :) Så ser typ min vecka ut oxå :P

Kram på alla hjärtans dag!

fin bild :D

den var helt najs

Tjah :)

Hur är det med dig?

tänkte skriva till dig om min frågestund som jag har idag på min blogg 11.00 och det skulle vara grymt kul om du tittade in en stund. Ha en fortsatt trevlig alla hjärtans dag <3

så syns vi kanske senare ;)

söt bild :)

Ja min dag har varit bra hittills :)

hur ska du fira alla hjärtans dag? :)

fin bil och bra blogg=)

snygg header och bra blogg;)

Sv: Okej :) Bara fint här :) Ska du hitta på idag då? :)

Happy Valentines Day! :)

Hoppas du får en bra dag :)

Kram/Florina

glad alla hjärtans dag! Allt bra?

god morgon sötnos! allt bra? :)

Desaaaaamm till dig!! och bilden passade bra idag :D lite rött sådär ;D



ALLA ♥-DAGS KRAMAR från mig Felicia

Nu är vinnaren av "this weekends princess"- blogg uppe! Kika in och kolla om det var du som vann, annars har du en ny chans nästa helg! ;)

:) Hur är det? Kram

jag ska träffa lite vänner idag.. ska ti stan först..svinkallt idag ju=( uff~~ va dt ska blåsa..fy~~



ha en bra dag iaf:D

Eller hur :)

sv; ha en bra alla hjärtans dag!

Glad alla hjärtans dag, hoppas du får en kanon dag!

Hoppas att du får en bra alla hjärtans dag nu :)!

söt bild :)

Hej! Fin blogg!

Titta gärna in Och anmäl er till Veckans blogg på min blogg!

Vinnaren utses senare idag! Ha det bra!

sv: Najs bild :) Har ni med sportlov?

Önskar en bra dag!

Men mig med:D

gör du då ?^^

glad alla hjärtans dag!

Allt bra?:)

älskar ringarna! :)

sv: tack !

hur ska du fira alla hjärtans dag då?

Hoppas du får en bra alla härtans dag ♥

Ha en kalasbra alla hjärtans dag! ♥

okej :/























Follow my on Bloglovin







Trackback