mer och mer snö

Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

För bara någon dag sen skrev jag en rubrik ''mindre och mindre snö'' för att all snö höll på att försvinna. Men imorse när jag skrev inlägget skulle rubriken kunna vara ''mer och mer snö'' Det har snöat hela dagen på Gotland, jag ska inte klaga. För jag hoppas ni vet att jag inte vill ha mer snö, jag vill har vår. Men efter som det ändå var snö imorse skulle det vart super roligt att vara ute och tagit kort. (men hade annat för mig)

Annars i skolan gjorde jag inte så mycket, jag och Elin satt fixade med våran halsduk vi håller på med i skolan. Vi gör inget annat på dagarna, vi får sticka våran halsduk. (tråkig kurs, men rätt skönt ändå)

Har ni haft en bra dag? ♥

Kommentarer

snygg Bild <3

Allt bra med dig? :-)

Så vacker bild du tagit

kram

jaa, mer o mer. Jag vill ha sommar o det tror jag inte jag är ensam om, så kan inte Vädret också gå med på det ;D<3

:D

Åh, superfina bilder!

Hoppas du får en fin alla ♥- dag!

- ja ;) vgd?

så fin bild :)

Bara bra! Händer idag?

sv: hihi, varsegod ^^

Haha.. japp :) <3

sv: Tack tack :)

Allt e fint.



Själv?

Sv: Ja okej, vad trevligt! det är bara bra, lite trött och känner mig förkyld så hoppas jag inte håller på att bli sjuk nu bara...Annars toppen!



Kram

Vara med familjen:)

- kommenterar! Behöver man godkänna sina för att komma med? Vet du säker nU?

jättehärlig bild :D

sv. tacktack! det är kalas. själv?

sv: :) <3 Haft en bra dag?

sv: det är bara bra med mig, vad ska du göra idag? ;-)<3

GLAD ALLA (L) DAG!

Sv: JA absolut =)

hittar du på då ?

Du tar jättefina bilder verkligen!:D

sv: hehe va bra :)

vad har du för dig idag? kram

gaah ja blir så irriterad på all snö, speciellt när man måste skotta!



sv; jaa, vad sak du hitta på idag då? alla hjärtans dag och grjejer!

sv: Nice :)

Ha en bra alla hjärtans dag ! :)

Vi har med en massa snö just nu, men det blir minre och mindre, usch jag vill ha sommar ! ;pp



Svar: Okej! :) Kram

- ok, hur många kommentarer?

Tack så mycket! :) japp allt är bra med mig, jag ska inte heller göra något speciellt.. hehe hur är det med dig sötnos? :)

yes allt bra hat=)

sv: Jadå :D

Sv: Tack, tack :D



Det är väl helt okej med mej, själv? :)

varsågod;)

Joo det är bara bra med mig ;)

vad görs?

Så lite så, tack du! :)

aha :)

haft en bra dag? ;)

- men jag menar hur många sidor idag! ^^

gör mig klar för att åka på dans. :)

Göra idag då?



Och en jättebra alla hjärtansdag önskar jag dig!

sv. jo det är helt okej (:

Fin bild ;D

ska se på en film

Åh tack tack :) Ska du göra ngt speciellt?

Vad fin bild! :D Glad alla hjärtans! <3

tackar :) Några planer för dagen?

Fin bild!

sv: okej, inte jag heller, bara mysa med pojkvännen :)

fin bild!

glad alla hjärtans dag!

Va härlig bild :)

sv: hihi ^^

Vad ska du ha för dig ikväll då? :)

sv: Hihi ja okej ;)<3

Jag har bara tagit det lugnt <3

Nej, inget speciellt :) Tv med familjen antar jag!

yes, händer ikväll då? ;)

- OK ;) vgd?

tur att det inte snöat här!

haft en bra dag? :D

glad alla-♥-dag sötnos!

är allt bra med dig denna fina dag?

kram ♥

sv: vsg:)

Mm! Ha en fortsatte trevlig dag!

SV; Japp:)

du har redan frågat de hehe (a) men ja är fine! :)<3

svar: heheh :D ha en bra måndag! :) och hoppas du blev glad över vinsten!

anmäl dej till dagens blogg nu :) jag utser 2 vinnare imorgon kväll ;D

http://bblondinenn.blogg.se/2011/february/vinnarna-av-dagens-blogg.html#comment

sv: jo ja har det denna vecka :D hur är de?

tänkt..

min älskling var inte i skolan idag, han var sjuk :(

ha en bra alla hjärtansdag! <3

Vad gör du?

sv. allting bra då? (:<3

okej plugga och se film <3

svar: nepp, jag och Martin ska fira alla hjärtans dag på onsdag, för jag är sjuk :(

Sv: Ja okej, vad bra! nej precis...Hur är det med dig idag?

mm

Jättefin bild :)

Sv: Med mig är det helt okej :)

superfin bild:D

snö är vidrigt :( vill ha vååår!

sv: tack för åsikten om skorna:) det var inte många som gillade de andra, men jag gillar också mest de.

Kul att du tycker det:) annars vore det ju mindre bra att använda eyeliner, dvs. om det såg dåligt ut.

Jag vill faktiskt också baka tror jag:) jag ska ta och baka massor på lovet.

Sv: Mår bara bra tack:)!!!<3<3<3

sv: Visst var det snyggt. Och vem håller inte med om bilderna=D

Jag blev arg på mig själv när jag kollade fel på busstiderna eller rättare sagt min klockaXD

Jga blir också kär i allt det:) önskar jag hade råd att beställa hem.

sv: Tack för åsikten om bilderna:)



Vill också ha vår. Sommar året om helst.

SV: ja verkligen :) vilken färg är din halsduk?

Hej! Vill du vinna ett presentkort på 100kr på valfri affär? Var med och tävla på vår blogg! Allt du behöver göra är att gilla en kommentar, det tar bara tre sekunder :)

http://eaamw.blogg.se/

Allt bra?:)























Follow my on Bloglovin







Trackback