min outfit en torsdag


min outfit idag består av jeans ifrån vila och en kofta från h&m.
och ett linne (minns inte var den är ifrån) klockan är från guldfynd.

Vilken lång dag och bloggen har inte vart på topp idag, har vart i skolan rätt skön dag. fast vi har inte gjort så mycket, men ändå. Efter skolan åkte Elin med mig hem, satt och pratade åt mat och lite annat. Jag packade och åkte med henne till Visby. Idag var det riktigt skönt att åka buss, skulle lungt kunna sova i en buss super skönt.

Nu sitter vi vid varsin data, och jag hade bara tänkt svara på några kommentarer till sen kanske gå och sova. är så grymt trött idag, så jag vill bara sova så man är pigg till imorgon.

vad har ni gjort idag?

Kommentarer

sv: tack, det är du med :D <3

Jag ska kolla på lite serier nu :) du då? :)

hehe ! Hur var dagen ? :)

skolan !! Jag längtar jättemycket till lovet! Har du haft lov eller ska du ha? :)

sv. yes! :D

Haha ja visst är hon söt ;D

va trevligt! :D

sv; Tack :).

sv; :) inget :P

vilket fint linne! :)

hihi okej:D

gillar du att blogga?

SV: Hehe, gjort idag då? =)

Vilken snygg färg på klockan! :D



Sv: Nee, dricker kaffe och ska snart hoppa i ett bad! Själv då?

SV: Samma, sen på kvällen ska jag träffa några kompisar :)

den som jag skrev jag tyckte va fin, som hon elin eller vad hon hette hade på sig

Sv: Inget speciellt jag hlr :D

SV: Kollat på film och gråtit ;P

snyggt! älskar zebra

Haha nee men tack ändå ;)

Tack , snygg outfit :D



Vad gör du?

kram

sv; hihi vsg :)<3

ska gå och lägga mig nu, god natt! ;)

Okej, är din vän kvar nu? :D

SV: Dear John, The last song, dagboken, a walk to remember och love happens :D

sv; :).

sv: ingen orsak :D

sv: tack ås mkt:)

svar: nej eller hur, vår skola är beng.. <3

sv. hehe okok så skönt! :)

jätteförkyld, hosta, huvudverk, o otroligt ont i halsen.. så mår inte överdrivet bra för tillfället!

sv. du ja! :)

Bara bra:)

Bara bra:)

Jag sitter och dricker te framför en bra lyxfällan :D



Händer imorgon då?

Kram

sv; ska nog gå & lägga mig snart! Vad gör du själv? :)

snyggt! <3

tjena :D allt bra?

sv: häbnder i morron? :)

sv. tacktack så mycket snälla du :)

Aha, så mysigt!

Får du närmare till skolan då? :D

=)

fin klädsel

nice.. modernt ju :)

Fiin outfit :)

va fick dig att börja blogga?:D:D

sv; haft en bra dag :)?

jag är också jätte trött :O

tack söt! :<3

-jo, med mig är det bara bra ^__^ det är ju fredag imorgon föfan x3 nej men, görs? c;

händer mer i kväll?

sv: du är med en sådan där som sover på bussen? ja somnar alltid och försover mig aldrig :P

gå in & kolla ifall du har vunnit dagens blogg!



http://Dibagolpagon.blogg.se

gillar klockan :)

det har jag allt haft!:D



vad hittar du på? :)

Jag avslutade just ett väldigt nice Glee-maraton! Vad hittar du själv på? :)

Bara bra med mig, hur är det själv på härliga Gotland där jag antar att det inte är -20 och 1 meter snö som här? ;)<3

Sv : haar precis ätit, duudå ? :)

Sv: Jo tack, med mig är det bara bra. Sj då? :)

Sv: jag kom precis hem från jobbet, är trött men nja lyssnar på musik, dudå? :)

Jätte fin blogg! :)

Ja, väldigt :(

yes :D

svar: allt bra här också :) vad gör du ikväll?

sv' okej, samma :)

Hoppas du haft en fin kväll :)

ja juste heeh :) jag undrade hur man skaffade en bloggsvars invite..?

Sv: allt är bra med mig :) allt bra själv?

sv. hihih! :)

linnet såg assnyggt ut, älskar zebramönstrat!

sv: inte alltför mycket, ska väl sätta på en film nu hade jag tänkt :) själv?

följ min blogg på bloglovin? klicka på den rosa knappen som ligger på startsidan på bloggen :) skulle bli jätte glad.

ska snart sova, dudå:) ?

Vad tycks om klänningen som jag la upp? ^^

Idag har jag shoppat loss! (finns bilder på min blogg) :)

sv ; ok ;D

sitter och kollar på tv!

hmd?

snygg klocka! :)

Hejsan, Kika gärna in hos mig och var jätte gärna med och tävla direktlänk till tävlingen har du här: http://kriistiinjonsson.blogg.se/2011/february/tavling-med-min-sponsor-passionofsweden.html!:)

sv:

jaha vad spännande :)

sv; tack :D

hur gamla är dina syskon och hur många har du? :)

nu har jag en Helgens blogg på min blogg.

gå in och kommentera på inlägget "helgens blogg"

att du är med, och varför just nu ska vinna.

kom sedan in imorgon klockan 18.00 så är vinnaren utsedd :) Lätt va ? :)

allt bra? :)

Det kan jag helt klart tänka mig! Just nu svarar jag på kommentarer bara och funderar på att gå och lägga mig, vad gör du själv? :)

hej, vad gör du ?:)

fin outfit :)

- ok ;) vgd?

åh älskar klockan !:)

Underbar färg på klockan!

snygg outfit!

hej, e allt bra med dig idag? :D

fin klocka (:

Klockan var verkligen skitsnygg!!























Follow my on Bloglovin







Trackback