mina nya ringar


50 kr på lindex, 59 kr på bikbok, 59 kr på bikbok.

Har jag sagt hur mycket jag älskar ringar? ja jag har nog gjort det, och idag köpte jag tre ringar till. kärlek till dom, jag har ju fått 500kr för att jag bloggar. (http://www.bloggerfy.com) så det känndes bra att köpa lite saker som jag har fixat genom att blogga och inte att det komer från mitt studiebedrag. Vad tycker ni om mina ringar, gillar ni dom?

Nu åker jag till isahallen, eller första ska jag och Emma äta. Vi vet inte vart eller något, men det blir nog bra. Får se om jag åker hem ikväll eller om jag sover kvar istan det märker vi. Jag hör av mig när jag kommer hem som valigt, så ni får ha en super bra kväll så länge så hörs vi.

(svara på alla kommentarer sen)

Kommentarer

sv: haha :p



fina !

åhh va fina! i like :D

SV: Okej~

Det är bara okej här!

Vad har hänt idag? ^^

sv: Hihi okej ;)<3

AAAHHH snygga ringar :D<3

- snygga!

Tänkte på när jag skaffa legitimation nästa vecka.

Så undrar jag om man kan se att det är jag.

Då tänkte jag speciellt på ögonfransarna.

Har nämnt det innan att jag har tappat dom.

Men ser man även när det har kommit ut att det är jag?

samma här :)

SV: har också vart i skolan, ikväll blir det mys med en kompis :)

Jätte fina! Har den i mitten:)

sv. skönt att höra! :D

jo, det funkar <3

sv: haha okej, nice :)



snygga ringar :D

Det är toppen med oss

Fina ringar, diggar speciellt den till höger. Är ett litet ring freak jag själv, det är så snyggt ju! Plus att de alltid passar haha:D ♥

Åh jätte snygga ringar! :O

avis... :/

fina ringar :D

jättefins tycker jag, gillade mest den längst till höger :)

väldigt läckra ;)



Härligt, det är bra med mig..lite seg bara efter praktiken men är på fest humör ikväll ^^ vad händer ikväll då?

tack för din röst.

vinnaren utses 25 februari :)



fina ringar :3

Hej, förlåt för reklamen, men tänkte tipsa om en jättebra sida ifall du inte redan vet om den :)

Gratisbio.se är en asbra sida som gör att du lätt kan fixa presentkort på många affärer, bland annat H&M, gina tricot, din sko, siba osv.

Och om du registrerar dig via denna länk (som samtidigt hjälper mig med några poäng)

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=418333 så får du 1000 poäng redan från början, och när du samlat

tillräckligt många poäng så kan du byta dem mot presentkort. Bra va?

Allt är givetvis helt gratis.

Blev du dagens blogg?

sv okej va härligt :) jo jag mår bra!

jätte söta ringar! :D

ska nog köpa uggleringen ;D

PUSS

sv. näee, gillar inte den. Hahah (:



Snygga ringar ! ;D

Tack så mycket :)

Var hemma för alla lektioner blev inställda

GUD VA SNYGGA!!;o

jag måste iväg o shoppa nu bara för det! ;o hah, då vet jag vad jag ska göra i helgen då :D hehe

Ghaaaaa, har börjat med "dagens blogg" igen ;) Du får gärna vara med om du vill!!

sv: okej, är den bra? =)

Älska ugglan!

Dagens blogg är igång nu på min blogg anmäl dig gärna ;)

ja det är bra med mig! :)

haft en bra dag? kram :*

sv: jaha, ha så kul!

Jag är med en kompis nu :D<3

svar;

åh, tusen tack för gratulationen! :)

Hejsan gumman!

Har en ''dagens'' blogg på min blogg.

Checka gärna in och skriv att du vill vara med, om du vill.

Många pussar från gabriella-en fotoblogg! <3

ugglan var häftig!

Svara gärna på dagens fråga i min blogg, hihih :)

göres?

Åååh fasen vad fina!

SNygga!

Händer ikväll?

det är bra med mig..lite seg bara efter praktiken men är på fest humör ikväll ^^ vad händer ikväll då?

SV: jaa :D



grymt snygga ringar!



Tänkte bara tipsa om att du kan vara med och tävla om ett fint armband från våga i min blogg, klicka här för att komma direkt till tävlingen:)

http://domkallarmighannes.blogspot.com/2011/02/tavla-om-ett-armband-fran-vaga.html

Ugglan gillar jag skarpt!

Kolla in de ringar jag har på min blogg...

Det är mest ormar & vingar.Är ute efter en ormring,och den som Modekungen får in snart SKA bli min!

Ha en trevlig kväll!

ÄLSKAR ugglan, en sån ska jag ha!!

Fina ringar!

Idag har jag tränat,handlat och snart är det fredagsmys framför lets dance.



Vad gör du?

Kram

åh va fin den i mitten var!!! jag älskar också ringar, har hur många som helst men man kan aldrig ha förmånga! :)

älskar uggleringen!

älskar uggleringen!

skitsnygga ringar!!

fasen vad snygga ringar!! måste in på bikbok och kolla :)

hur är läget med dig då? ;)

fina ringar :-)

snygga!

sv: okej okej <3

Vill du bli dagens blogg?

Kolla in på min blogg för att tävla.



http://famandas.blogg.se/2011/february/dagens-bloggvinnare.html

snygg blogg :)

läget?

svar: okejdå, synd.. ska du titta på melodifestivalen imorron då? ;)

sv; joo då helt okej :) fast idag har det varit ett helvete.. :o

sv: Okej :) Jag ska snart sticka iväg till jobbet.. Ska du hitta på i helgen då? :)

snygga :) Längtar du till sommaren än då? :)

sv faktiskt<3



fina ringar<3

hur bloggar man på http://www.bloggerfy.com/? :)

Åh, så fina ringar! Gillaer allihop, främst den första ;P!



SV: Oki, låter kul. Själv ska jag plugga i helgen, träna, och ev. gå på öppet hus (gymnasium). Har varit på bio med två kompisar nu ikväll/eftermiddags också! =)



Hoppas ni får det roligt och gott!!! :)

Åh, vad snygga! Älskar du ringar? ja, då är vi två ;) btw, jag är oxå medlem på bloggerfy, har du gjort något speciellt för att tjäna mer..?

Den längst till vänster är ju urläcker. :)

Gud vad söt den första ringen va!

kul att du fått så mycket pengar ju:D

alla ringarna är snygga.

Ringen i mitten var as snygg!

Vad härliga ringar, dom var snygga

Kika in o se om du blev dagens ros

sv; tack :)

snygga ringar!

snygga !!:)

Snygga ! :)

snygg blogg och bilder! :D

Åh, vilka fina ringar! Jag älskar ringen som ser ut som en uggla. <3

Kram























Follow my on Bloglovin







Trackback