mindre och mindre snö


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Snart har jag fixat klart allt om mitt CV, men inte helt klart. När jag skulle prova att skriva ut och se hur det ser ut, då gick det inte. Får åka till min syster ikväll och skriva ut dom där, jag måste ha det fixat ikväll annars får jag panik. Just nu sitter och lyssnar på lite musik och tänker vart mer jag kan söka sommarjobb, men det är svårt att komma på något nu..

Solen skinner här på Gotland, och det blir mindre och mindre snö här. Kan våran börja titta fram nu? Jag hoppas verkligen våran kan komma nu och bort med all snö. Kommer bli sjukt ledsen om det börjar snöa igen, det ska inte snöa i februari tycker jag.

vad har ni för väder hos er?♥

Kommentarer

- ok ;)

Det är jättemycket snö här, inte kul!!

Allt bra med dig? ;-)

sv; haah okej ^-^ Ska du kolla på melodifestivalen idag då? ;D<3333333333

här är det jätte mycket snö men solen skiner!

ja jätte kallt :)



fin header bild!

- yep :D

svar: det ska jag också göra, för det är grymt bra! :) men ska först sticka till en killkompis ;) Kram

Händer idag?:)

sv: tycker vårens tur att få komma fram! :)

Sv: Men tjejen, du har en väldigt bra och fin blogg du också!

Du kanske vinner nästa gång? :)

väntar på en kompis :)

okej vad bra

svar: jaha, jag tror jag vet hur man gör lager, hehe :)<3

- ok, bra! <3

det är typ femtiotusen meter snö här...



sv. jao lite (;

Ja, spela cup :)

Hos oss är det pissmycket snö. Det snöa typ 1 meter i torsdags :( <3

Hejsan! Örebros främsta bloggerska kikar in och ger dig en topp reklam för min blogg, kika in hos mig om du gillar allt som har med vardagen att göra, kläder mode smink hår löshår musiktips o även hur det är att vara tillsammans med en känd rappare, elov från elov&beny! Kika in hos mig! KRAM!

SV: :) vet du ngt man kan köpa te sin kille för den fina dagen imorgon?

svar: joallt bra! själv då?

här är det mycket snö! :)

hihi ja de är ävl de :D

Visst äre! :)

åh, lyllo er på gotland :)

i fredags kom det bara mer och mer snö.... fy fan :(

Har du haft en bra helg söta du? :D

hopaps våren kmr snart:D

sv; håller med dig!

här lyser solen också, äntligen!<3

hos mig snöade det mer i natt -.-



svar: haha ja :)

Mindre och mindre..? Mer och mer rättare sagt xD haha!

svar: japp! :D

ja :)

Fin bild!

Vi hade nästan bara is överallt sen helt plötsligt kom det en ny skur med snö, så för tillfället är det helt insnöat här ;)

:D

- jag har fått 3802 idag, tror du jag har en chans! Hur många sidor har du från idAg?

:)

- vad tycker du om dom nya bilderna? :)

Haha.. kanske en halvmeter då, men ja;) <3

SV: Han ligger på psyket :/ <3 sen har vi lov. Så jag får ju besöka han där. men förslag?

haha, talk for yourself! Här blir det bara mer och mer snö. :P

- hur många sidor har du fått?

http://emmanystroms.blogg.se/2011/february/fototavling.html fototävling !

jag meD!:D

sv: allt bra?:D

Allt bra annars? :)

sv; vad hittar du på idag:D?

ja :D ska du?

sv. håller med. Hahah (:<3

Vad gör du nu? (;

hahaa minst sagt. :P

tänkte på om ingen hjälper med min blogg kan jag då ha denna bakgrund och förhoppningsvis kunna lada upp bilder så ingen kopiera dom hade lössenskydd innan så ingen kunde kopiera men nu försvanna allt ihopa typsikt innan

- aw tack sötis :) hihi :D <3

Hos oss var det snö oväder i fredags, det kom minst 30 centimeter.. :(

sv; okej ^^.

http://emmanystroms.blogg.se/2011/february/fototavling.html va med i tävlingen :D

SV: Det hade varit underbart <3 Men vad kan man annars göra för gulligt (A)?

hade inte ni snöstorm i fredags?:o

- ja, haha! Näää jag skrev lite fel tro jag jag har fått: 14, sj?

sv: Härligt att höra! :)<3

Åh tack så mycket & verkligen detsamma! :D

Sjukt fin bild! :)

mm

haha nice :D

ingen orsak sötnos :) ♥



hurlänge har du fotat seriöst?

göres sötnos? :) (jag har astråkigt..xD)

Hhaa, ja :O

Det hade nästan smält bort helt, så skare snöa mer än det vart på hela vintern ^^

eller om jag hinner.. :)

sv: va bra!

det är toppen med mig, vad ska du göra idag? :-)<3

:P

- jag behöver fler för att detta ska fungera! haha men tänka positivt!

SV: Betyder 3 och 10 samma?

sv ; allt är toppen, själv :) ?

ganska soligt, och snön typ håller på att försvinna hihi :D



vilken är din favorit i solsidan? :D kram <3

fin bild :)

svar: ja, bilen sladdade en massa gånger :O

jag hittade en sia där m,an kunde kopiera koder hopaps det funkar nu

- aw :D det tackar vi för ^^

Här i Sthlm är det ganska mycket snö pga snöovädret i fredags. :S Då var det svårt att ta sig till skolan haha. :)

sv: lyssnar på musik och strax ska jag träna =)<3

Det är solsken och fint här i finland :)

jättefin bild förresten :D

kram!

hihi inte så länge, ändå tar du super fina bilder! :)

Fint väder sol och allt :) fin blogg!"

kika gärna in på min :)

sv: aha okej :p



fin bild !

Jo det är bara fint ;D Göru? <2

Hej hur mår du:)??

Åh, vad skönt med mindre snö! Önskar att snön här i Dalarna också ville försvinna men här har vi en halv meter snö och inte vill den minska heller :P

Roligt att det värmer =) för du är en jätte duktig fotograf! Inte så mycket läser din blogg :P

Den bilden var härlig, fattas bara en tussilago så hade våren rusat i hela kroppen. Men vi är väl snart där gisse jag =)



Trevlig alla hjärtansdag!

fin bild :)























Follow my on Bloglovin







Trackback