mitt arbete


mitt dvd fodral som var väldigt enkelt, en bild från photoshop. (det ser bättre ut när man skrivit ut den)

Det här är vad vi gjort dom senaste dagarna, tog inte så långt tid att göra ett eget. Som sagt jag valde filmen up och har gjort om den helt! Idag i skolan skrev vi ut bilden och la in den i ett dvd fodral, snart är den här kursen slut skönt! Annars i skolan har jag inte gjort så mycket mer, bara vart med Viktoria och Elin som vanligt.

Fast jag inte är på toppen humör idag så var det någon som gjorde mig super glad. Elin skulle åka utomlands den 21 december till den 4 januari (2011-2012) Men istället så fick jag reda på att hon åker den 14 december och kommer hem den 28 december. Förstår ni hur glad jag är, det blir nyår med henne ändå! Tusen tack för att du gjorde min dag lite bättre. tycker även ni kan kolla in hennes blogg, här får hon en stor länk ♥

vad tycker ni om mitt arbete?
har ni haft en bra dag?

Kommentarer

Hur mår du idag då??

SV: Ja dom vill bara ha sex, idioterna...

- jaa gör det =) fast kan du inte beställa den?=)

vad gr du? :)

:)

De är bra girl

Du e go

Vaarse :D

Jomen visst :D

- åh jaha, tusan!

Allt bra? :)

väntar på mamma :)

Jag ska plugga och laga mat , sen ta mig ett bad :)

Kram

sv: bra arbete! :)

Ha en fortsatte trevlig dag!

Tack gelehallon de värmer

Jo ang hur listan funkar, tack tack



Nej inget café jag gillar kaffe, ett passande namn tyckte jag. Bloggar din vän med



Jag har fått vara med om mkt sen jag började blogga

har engagerat många med med mina klipp som ligger på youtube

Jättekul jobb verkar det vara!

aha ok..:P bra! xD

så fint det blev :D

sv: verkligen :)

Upp ägeer :D

Va bra:) det är inte så bra för jag är sjuk :(

Ja skit kulx)

Vsg sötnos :)) hur är de me dig då? :)

ja :)

Vad snyggt de blev! :D

Sv: Tack, vi hade det superroligt! Det var verkligen en rolig gala :)

x Angelina, http://aslanx.blogg.se/

ALLT BRA?? :D

Sett den många ggr? ;D

sv; ååh min dag har varit mysig!! hitills, och blir mysigt ikväll med!



sjukt fint arbete!:D

hur är det med dig idag? :)

haha, va har hänt idag då? :D

Denna filmen är så jäkla bra!

- Härligt :D

jag mår också bra :)

Skulle verkligen uppskatta om du gillade min outfit här; http://www.minoutfit.se/outfit.php?id=78258

Det skulle göra min dag! Du behöver inte vara medlem och gillaknappen sitter under bilden. Kram!

japp:) När sluta du idag?:)

Härligt :D jodå de e bara bra :) !

okej :) idag har jag jobbat hela dagen och fixat en praktikplats :)

hih tack du, vad glad jag blir:)!

Fett snygg! ;) Allt bra?



Kram Caroline <3

svar okej nja inte så mkt precis kommit hem från stan

fick du mitt senaste mejl, om bloggdesign

Bara en gång, men skulle kunna tänka mej att se den igen :D

bra jobbat! (:

vad gör snyggingen då? :)

Jaså

De inlägget var inte jag ha ha

Du får inte skoja med mig tjejen *ler

Då fattar jag

smyger in

Den är jätte fin!

- tack så jättemycket sötnos! <3 vad har du för dig? =)

Jajamens

sv: okej :p

jag har kollat på film

Men den tjejen har jag besökt, kommer ihåg en bild hon hade. En fågel i luften



Jag har besökt fler o fler fotobloggar på senaste tiden. Makalösa bloggar

Man blir så glad att se fantastiska bilder

Åh ett eget dvd fodral! lyx ju.

Haft en bra dag? (:

SV: nej verkligen inte!

:P

Tack, alla är inte bra, de erkänner jag

Makalös tryck de är i dom. 150.000 visningar på ett klipp. jag skulle nästan kunna skriva bok allt jag varit med om

intervju med metro som gick ut i 26 städer

Hamna på top 5 mest lästa på metro

Den kicken vill jag uppleva på blogg.se

Skulle betyda mkt för mig o hamna på listan

sv: ja :D

SV: Samma :)

- något gott? jag åt också just =)

fint det blev, du är duktig :D

slutar du halv tre varje dag ;O

Söt blogg! Annars? :D ♥

Vad fin den blev :)

pratar i telefonen med carro.

Jodå det är jätte bra med mig, är skit glad :D sj då?

Hittat på något kul idag? (:

Hittat på något kul idag? (:

vad coolt! snyggt jobbat :)

Typ samma, sen chillat hemma ;)

Sjukt fin blogg du har! :)

Sv: Okej, bra med mig också! :)



Kommentera gärna vilken outfit du tycker var snyggast här: http://modegalningar.blogg.se/2011/february/vilken-outfit-var-snyggast.html#comment

Tack för att du var med och tävlade!

Nu är vinnaren av dagens blogg utsedd, gå in och se i fall du vart den lyckliga!

Hade du oturen att inte vinna så ta en ny chans och kanske har du turen att vinna idag eller imorgon ;)



Lycka till!

då har jag bara 46 kommentarer till 70 ha ha

diska nu

sv: ok!

Händer det något spciellt i morgon i skolan?

Jaha , men du är ju jätte duktig

sv; bra arbete:D!

sv' :)

vad gör du? :D

Haft en bra dag? <3

sv okej handbolls turnering mot lärarna och ajg får sita på läktan oh heja får inte vara emd pågr örat.

Fett fin blogg <3 :D

sv: hehe :)

SV: det var så lite så! vad gör du ? <3

sv; du vet inte hur man får bort ramen runt bilderna man lägger ut:/?

svar mm vile så gärna slå dom men är typ sjuk

- okej vad gott! :D

häner mer i kväll? :)

svar mm får väl heja på dom i stället

sv: åh sötnos! :D jag älskar dig <3 vi ska äga nyår 2011

i skolan i 2 timmar, sen bara tagit de lugnt :D

sv: Åh ja visst är den! :D<3

Hej! Just nu kan du få 15% rabatt på smycken hos hoofstore.se om du anger koden "jenlarsson" :-D

sv. skönt (:

jaoo jag har haft det bra <3

Görs nu då? (;

Sv. Super (:

sv; är du säker? det gör då inte det för mig, har ju hållit på ett tag nu:/

supersnyggt!!!

Har du gjort ett eget dvd fodral? Tufft :)

Då får du sova gott när det är dags

haha den filmen är för underbar! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback