mörkrädd, men jag ville inte missa bussen.


ego, på hög nivå. (men har man tråkigt så)

Känner mig rätt duktigt idag när jag skulle gå till bussen, gick från min bror rätt sent så jag visste inte om jag skulle hinna med bussen. Så när jag kommer fram till en väg där man kan gå genom skogen eller på vägen. (skogen är mycket kortare) Dum som jag är väljer jag skogen, inte det smartaste för jag är så mörkrädd. det värsta jag gjort på länge men jag kom fram iaf. men vad gör man inte för att missa bussen?

så ikväll har jag sett melodifestivalen, inte alls lika bra som det var för ett tag sen. har även sett en film med pappa och Ewa, och nu funderar jag på att gå och sova. Super trött, men det ska bli skönt att slippa få söndags ångest imorgon iaf. Imorgon ska jag se till att skriva och fixa lite sen skicka i väg alla mina CV.

har ni haft en bra kväll?

Kommentarer

HÄRLIGT att du vill vara med i min "dagens blogg" ;) Drar en vinnare ikväll, så håll ögonen öppna!

:D

allt bra? :D

du får sova så gott

ha en fin kväll:)

tyckte du det var rätt artister som gick vidare?

jag har/har haft en bra kväll jao :D



sv: gött, de är bra :)

gjort idag?

sv; yes! :D Några planer för imorgon då? :)

Söta bilder, du är sjukt söt! :D



Svar: Okej :D

fin du är tjejen! :)

MITT NAMN ÄR ISABEL O VILL BARA GÖRA LITE REKLAM FÖR MIN BLOGG, ÄR EN MAMMA SOM BLOGGAR OM ALLT OCH INGET.

Jaha okej :) nej ja kollar film :)

SV: jo den har vart super, så bra då :D

Håller med dig! Det är inte alls kul med mörker, och absolut inte om man är själv. Kan ju till och med vara farligt :S Men det är bra att möta sina rädslor - bara man inte utsätter sig för fara :D

Men det är helt okej att vara ego ibland! :D Tre tummar upp för att du tog mod till dig och gick genom skogen x)

söta bilder :D

Hej!

Vad ska du göra idag? Om du får lite tid över kanske du kan kommentera vilken design du tycker jag ska ha på bloggen. :D Kram

sv: tack så mkt:D

fast jaja, den kommer väll när den kommer ;)

svarar på kommentarer, typ hundra stycken känns det som :o

Sovit gott ;)?

svar: bra bloggar! :D jag läser redan tinkerbella's blogg regelbundet, läser din också, hehe ;)

Hej! Allt bra? :)

Tänkte informera dig om att jag är tillbaka i bloggvärlden efter en lång bloggpaus.

Hoppas du gillar min blogg!



Kram♥

- japp, ska vi hjälpa varandra idag?

svar: haha japp! :)

- har du något tips till mig? Jag kommer aldrig upp igen :(?

Ja det är det :)

sv: Härligt :)

Jodå, det är bara bra.<3

- ok, hur många kommentarer, har du?

snygga ringar! :D

Fina bilder, jag gillar ego beatrice ;) <3

svar: hehe, härligt att du vill vara med och tävla! :D<3

- haha, det är nog inte bara jag som gör det ;)<3

- jag vet att det är flera ;) <3

Underbar blogg! :D

sv: Allt är bara bra! :D Synd att helgen snart är slut bara ;)

Själv då?

Hehe, ska hälsa gratulationen vidare :)



allt bra med dig? ;)

wow, grymt snygg tjej med fabulous stil!

söta bilder ^^

Fina bilder :)

Jag kunde ha skjutsat dig. Varför a du inte att du var sen ? :)

kolla in min fototävling! http://lisahofc.blogg.se/2011/february/fototavling.html#comment

fin du är!























Follow my on Bloglovin







Trackback