mys att bara sitta och prata en halv dag.


Min outfit idag, Emma gillar nog den.

Idag i skolan har jag och Elin jobbat lite på våran halsduk, efter lunchen gjorde vi inte så mycket. Då satt jag, Viktoria och Elin och pratade om lite saker som hänt. (fast det var ljust blev jag super rädd) hatar när det spökar eller något sånt, hoppas jag kan sova inatt iaf. Sen kom k-rille i våran klass så satt vi och pratade ett tag. (super mysigt, att bara sitta och prata)

När jag skulle ta bussen hem, ville Elin följa med mig hem och självklart får hon göra det. Så nu ska vi äta och hitta på något. Jag hör av mig lite senare och svara på alla kommenater men just nu ska jag vara med min underbara vän Elin.

Vad ska ni göra ikväll?♥



Kommentarer

<3

sv, ja så gör de! :)

ikväll blir det nog plugg &film :/ själv?

snygg outfit, vart har du köpt väskan? (:

=)

Jätte fina bilder :)

TIPS:



Vill du få massa nya besökare till din blogg?

Gå med här, helt gratis:

http://www.bloggtrafik.nu/run.php?id=97756



:)

varsegod tack!



har du haft en bra tisdag?

http://justiice.blogg.se

jätte msyigt är det!!! ska iväg till dansne snart :)



PUSS

sv: Okej, lyssnar på musik:D

Fin outfit, fina bilder! Låter nice att bara prata i en halv dag. Har oxå haft det ganska slappt i skolan under dagen, bortsett från ett franskaprov som för övrigt gick ganska bra tror jag! ;D



SV: Jupp, så är det!! Hade du en bra alla <3 dag i går? blev du firad/uppvaktad på nt sätt? isf, hur? =) ha en fortsatt bra dag!! ;D

göra idag? <3

okej ;) skolan, pojkvän, vänner :)

sv; & det hade jag, hoppas du hade en lika bra dag!



allt är bara bra, hur är det med dig?

HejHej! :) Har en liten rolig omröstning om o'boy & pucko. Skulle gärna vilja ha några svar :) ta en titt vettja. Kram! :)

Heej hur mår du idag då:)??

vad tycker du om smyckes trenden halsringar?:)

http://liborius.blogg.se/2011/february/halsring.html#comment

det blir bara plugg :( det är 4 prov som väntar mig den här veckan :( inte kul jag vet..



fin blogg du har :)

Kram <3

Skola? Oj, jag har sportlov..

Mycket stilrent och snyggt!

Ikväll är det hundkurs, själv då

ska inte göra ett skit i kväll.. :P



säg till när du lägger upp spotify-listan! :D (om jag skulle missa den..xD).

sötiiis !

Fin blogg !! Gå gärna med i min veckans blogg ! :D

Snyggt! Gillar den mysiga halsduken! :)

sjukt snygg jacka!

finfint!

ha en fin kväll!

Snyggt! :) Gillar halsduken!

snyggt!

Snygg outfit (:























Follow my on Bloglovin







Trackback