när kommer våren?


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Godmorgon, mina underbara läsare och besökare ♥ Har ni sovit gott? Idag är det tisdag, en helt vanlig dag och imorgon är jag ledig riktigt skönt. I dag i skolan, ska ni nog fortsätta att sitta i garageband. Annars har jag inte så mycket mer planerat för dagen imorgon. Igår när jag typ sprang till tandläkaren fick jag några bilder, hade riktigt tråkigt väder igår.

Som sagt igår var jag vid tandläkaren, jag har tanställning för er som inte vet. (så jag hade inget emot att gå ditt) Fick även fixa min tandställning, och nu när jag äter gör det lite ont. Men det är nog första gången det gör ont, har aldrig haft ont innan. Mina vänner säger att jag är väldigt söt i min glugg som jag har, men jag är ledsen den åker bort nu. Om ni har tur kanske det blir en liten, men inte lika stor glugg som jag har nu.

Ha en bra dag i skolan, jobbet och hemma ♥

Kommentarer

det snör här!!! buhu

SV: Ska fixa lite här hemma och åka förbi AF,

Fy fy fy!

Jag har sjuuuukt ont i halsen, snuvig och så har jag första nationella idag. och så snöar det, haha :D Hemskt

okej, såbra då :) hoppas att du får en grym dag idag :D

Coola bilder :D

Jo det är bra med mig! :)

Vad har du gjort i helgen då? :D

ps; vi får hoppas att våren kommer snart!.. ;)

chattar llite med bästavän på facebook innan skolan :)

vilken klass går du i? :D

Åh, det är så vackert i Visby. Längtar dit igen.

Undrar också när våren kommer:(

okej, men gud kolla ni har ju knappt några snö kvar ju :O om man jämför med vad vi har här :)!

Har du sovit gott i natt? Allt bra idag? ^^



svar: vad du gjorde hos tandläkaren, att du spände tänderna eller nåt :P

Jag har också haft tandställning!! :)



sv; hihi jadå :D

Hejsan gud vilken fin blogg du har..... Bor du på Gotland? ÄLSKAR GOTLAND!!.. jag är där varje sommar.. men jag missade två somrar för ett års sen. Vill vara med på VECKANS BLOGG på min blogg? du behöver endast kommentera "jag är med" :D Här är länken dit:

http://jageller.blogg.se/2011/february/veckans-blogg.html Lycka till! :)

sv. inget jag heller tror jag (;

SV: jasså :) jag läser då din blogg :)

Fin fina bilder du! :D

Jo de kan jag tänka mig att du e gullig, de vet jag

kram från mig

otroligt fin blogg, kommentera min "

jag älskar med att fota :)

det undrar jag med.. vill ha sommar o sol :)

Sv: Det va så lite så :) Vart är bilderna tagna? :) Har också haft tandställning, du kommer tycka det är så skönt när den försvinner!

godmorgon:D

Åh jag undrar också när våren ska komma, vill ha den nuuu!

jag hoppas våren kommer snart iaf, blir väl galen på all snö när som!



sv:

ingen orsak :)

hej:)



har inte haft internet de dagarna, därför har inte uppdaterat. allt väl då?:) hoppas allt e bra iaf...



om dagar e jag i sverige igen, tiden går....:p



ha en bra dag^^

coola bilder :)

Våren är här!

vaarse <3

god morgon finaste du! allt bra?

OJ vad det har tinat mycket hos er! :O

Vill du vara med i min veckans blogg? isåfall här är länken :) http://jageller.blogg.se/2011/february/veckans-blogg.html

det funkar här :) vad har du för dig?

vad görru då? :D

önskar att det kunde göra det här med men i stället kommer det bara mer och mer.. :/



jo det är ok i alla fall. ont i magen. :/ men annars så!

händer idag då?

sv:

ja för vem vill kliva runt i snö resten av livet?!

OK. I princip samma sak för mig, har en massa prov också dock :/ Fina bilder! :) Gillar du att fota?

Läs mitt senaste blogginlägg som handlar om sex!



http://ellenlundstrom.blogg.se/2011/february/dagens-amne-sex.html



Tack!

gå gärna in lite då och då på min blogg och kommentera mina bilder :)<3

Haha va..? :P

önskar att jag kunde säga detsamma men tyvärr så. :/ ska bara dega hemma och ringa vårdcentralen.

Vad händer för kul idag? :)

Okej :P



God förmiddag!

avd händer för kul idag? :)

fast egentligen inte. :/ vill vara i skolan! :O

sv. allt bra idag? (:

Hur är allt idag? :)

sv: Samma för mig :/

sv: jag ska försöka kommentera så mycket jag kan, men då får du med göra det" :D

SV: okej :) hur mår du dÅ?

sv: kanon här! hönder hos dig+



ville även tipsa om en tävling jag har på min blogg! du kan vinna ett valfritt halsband i samband med cocobycatrin :) var gärna med du med!! kram

Känns som våren aldrig kommer att komma :(



Fin blogg för övrigt! :D

Håller med dig! Näääär kommer våren!? Vill ha vår nu!! Vad är det för område som bilderna är tagna i?

Svar: Okej :) Har du några roliga planer inför alla hjärtans dag då? :)

Det känns lite som vår här uppe i Stockholmstrakterna. Så, snart! ;D



Hej!



Känner du ngn som fått SPARKEN PGA FACEBOOK?



Jag behöver intervjua ngn till en artikel för Journalisthögskolans tidning FEMTE STATSMAKTEN!



Maila [email protected] om du känner ngn som känner ngn, eller du själv!



SV: Jo det är väl bra, förutom att jag är sjuk. Haha, sj? Älskar din header :D

tack :D

hej!



jag har kört igång en dagens blogg hos mig, kika gärna in och delta! :)



/Jossies.se

Blir så härligt och lägga alla tunga skor och jackor

MEN GUD SÅ härligt, måste vara msyigt att bo på gotland :D



PUSS

Här i skåne finns nästan ingen snö alls :D

Är det den där borgen som är med i pippi långstrump? :D Ser så ut! ^^

SV: Härligt samma här :)

de va fett tråkigt väder igår!!!

Har du haft en bra dag i solskenet? :)

solen verkar skina här :D

fan, det är OMÖJLIGT att få tag på människor! :O

var med i min veckans blogg! priset blir 2 länkar + 1 bild + MASSOOR av läsare!

det är aldrig fel att delta ;)

Så bra! :) Det är bara bra här också. Vad gör du nu??

SV: Ja :) Har ni också fint väder?

- najs :D jo jag med! :)

samma :D

ÅH ja vill ha vår NU!

Oj, ni hade minsann lite snö kvar! Vi har ingenting i princip (i skåne) :P

jag undrar det samma :P:)

Åh vad det är trist med sånt väder som det är ute nu.



Vad roligt att du har tandställning :)

Men har du inte haft ont alls innan? Vad konstigt, jag kunde bara äta fil och soppa en hel vecka efter att jag satt in min tandställning och varje gång jag gick och spände den. Men nu är den ute och tänderna har blivit jättefina faktiskt (ifall man får skryta lite, men det tycker jag att man kan få göra när man har haft en stor stålgrej i munnen i ett år, haha) :)



Hur länge ska du ha din?

Jag längtar verkligen efter våren! KOM VÅREN NU!

Åh, Visby.

snart snart snart! hoppas jag (:

aldrig.. haha, nej med det känns ju nästan så!

Blir så sjukt sur, vill ha vår NU! ;)



ha det bra!























Follow my on Bloglovin







Trackback