nu inser jag hur mycket jag saknar dig!


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Efter lunchen gjorde jag och Elin inte så mycket i skolan. Satt vid datan och tog det lungt, kunde lika gärna åka hem. Men vi åkte till Visby och kollade på några bilder sen fick vi gå hem. Elin gick hem, men jag behövde inte gå hem.

Emma och Helena kom med bilen och körde hem mig, senare ikväll ska jag vara med Emma, Helena och Fanny. Vi får se vad vi ska hitta på, kanske hockey eller något annat roligt. Annars har jag inga planer för helgen, kanske hem och baka imorgon med min pappa? Det hade vart lite mysigt, men får se vad det blir för något!

Skönt med helg eller vad säger ni?

Kommentarer

Japp vad görs?

SV: :) gör du dÅ?

:P

Vad för ring? :D



Jag har inte tagit några idag. Men kanske senare. :)

SV: Fixar lite med photoshop :) Vill få min header klar :)

Åååh såå fin bild :D

okej) lyssnar på rix fm och fundera på om jag ska se på en film

Så det var ingen förlovningsring? :D

:D

SV: Du får försöka hitta på ngt :)

Sv: Tack tack :D

du borde bli fotograf :D

Hihi, jaså. :D

Vill du inte ha en kille då? :D

V: Ja, jag mår ju bra!!!

Japp<3

HIHI, JAA :d

Hugs<3

Ja, det är mysigt! :)

Har du varit singel länge?

SV: mmm! Ha en bra kväll!!!

tackk <3

Haft en bra dag?

Grymt snygg bild btw <3

SV: :) Har du ngt bra filmtips?

Ja visst är det! :D

tio över tre :)

- haha konstigt ^^ men det finns en sån gudie där någonstans.. vet dock inte riktigt var^^

hihi :D

sv; tack så mycket !

ska du äta pizza i kväll?

SV: Ngt med humor i :P som typ american pie P

Vad fin bild! =D



Sv: jo det är bra! =D

sv; haha godkväll ;)

allt bra?:)

vad gööör du, snygging? :]

sv; hihi, varsegood!

okej härligt.

Jodå det är bara superbra med mig :D

Åh tack, vad glad jag blir! detsamma söti :)

Verkarvara en skön dag

Hoppas de blir fint bak

As skönt med helg :D

hejsan!

-tänkte bara önska dig en fortsatt trevlig helg :)

sv; tack ska du ha, tycker om dig meny !: )

NOPE

ska på hödstadiedisco, sj? :D

Okej, det är väl inte så bara? :P

jag väntar på att mamma ska komma hem, haha, själv? :D

SV: Okej :).. Vad har ni haft för lexioner idag dÅ?

fin bild!

ha en fin helg (:

Du får skaffa dig en ny kille :P

ahaa, nicee :D

SV: hela dagen ? :P

Hihi, jodå. :)

Eller är du för blyg för att leta lite själv? :D

jap jag håller på att skriva ett inlägg om soker och det går så där men jag hoppas ajg blir färdig i kväll

sv. härligt (; Jaoo det har jag (:

Händer något i kväll då?

ska snart ut och äta med mamma :)

SV: Gud så segt? Har ni ingen matte, svenska eller engelska eller ngt :O?

hur är det med dig då? :D

vi pratade det i skolan oh jag blev ganska förvånad

jag tror det kommer blir ett långt inlägg men det är mest bilder

vad e det ens du tog kort på? :D

snygg blogg :D allt bra?

fin bild :)

aa okej ska nämligen köpa nytt :) vad rekomenderar du?

hejsan! vad ska du hitta på till helgen, något kul? kram :)

sv;Tack själv : ) bloglovin?

sv; hihi, ja absolut :D

varsegod! :)

SV: Vad trevligt att det blir som vanlit igen :)

sv: varsegod och tack :D



hoppas du får en trevlig fredags kväll !

SVAR: jo det är bra:)

japp det går framot nu

sv; ajja det är ditt val men jag följer iallafall dig nu :)

sv; ja:) vad hittar du på ikväll då:D?

Sv: Ja :)

Är det inte mysigt att bo på Gotland? haha :D

sv; samma här:D vad ska ni hitta på då:)?

sv; Vad ska du göra sen då? :)

okej, blir de fredagsmys ikväll eller? ;)

sv: tack :d vad ska du göra ?

SV: Ska snart på fest sj dÅ?

haha, okeej :D

sv. hehe härligt :)

jaaa! åh.. måste köpa mig en sådan. men vet bara inte vilken färg!?!?

sv; Tack ska du ha, jag kommer att kommentera lite då & då i denna blogg : )

sv; fan vad nice:D

har ingen aning vad vi hittar på, troligtvis blir det väl att åka någonstans:D

allt bra denna fredag? :D

SV: Vilka lag är det som spelar?

Jaa, verkligen :D

blåser det hos dig med?

sv: okej det låter mysigt, men tråkigt med hockey (a) jag ska bara ta det lugnt, är inte helt frisk än "/

Sv: Förstår det , det verkar en jätte mysigt där :D

Har aldrig varit där , men jag skulle vilja åka dit ;)

yes!:)

Fin bild.

SV: låter trevligt :)

okej här med

sv. jaa jag älskar den lila!

är dock galen i rosa.. men den lila lockar såå mkt!

Några planer inför helgen??

super skönt med helg!

sv. tackar!!!!

sv; jaa:D!

:P

sv: bara fin fint :D va hittar du på ikv då?? :b

fin bild!

fin bild!

fin bild!

fin bild!

fin bild!

sv: Ta de lite lugnt, och spela innebandy å så! :)

Vad ska du göra i kväll?

Sv:Fredag:inget

Lördag:Åka till stallet!

Söndag:Ingenting på dan men

på kvällen så ska jag

titta på ''ponnyakuten'':)

sv. hehe okej :) tkr dom randiga ser lite "bebis" ut.. men dom halva/halva är så roliga :) gillar dom.

aww

Härlig blogg du har. Följa varandra kanske?

Älskar bloggar med mycket bilder!

åh du tar så fina bilder<3























Follow my on Bloglovin







Trackback