nu lägger Fidepubben ner på Gotland


en bild på min bror och hans flcikvän, underbar känsla i bilden ♥

Dag 11 – Det här saknar jag

Först måste jag förklara så ni hänger med, Fidepubben är ett ställe på Gotland. Sju kilometer från Burgsvik, alla kommer in på Fidepubben. Men det är ju ålder vid baren, men alla som inte är 18 år dricker ju ändå utan för. (men inte jag) Men som sagt nu ska jag börja förklara för nu vet ni lite vad Fidepubben är och Burgsvik är en plats på Gotland bara.

Det som jag saknar mest av allt är, på sommaren när man är med trevligt folk i Burgsvik och sen cyklar man vidare till Fidepubben och festar där. Bara det är underbart, riktigt roligt har man även. Och den här härliga musiken, som brukar spelas på Fidepubben. Dagen efter ligger man i Burgsvik och solar, hur underbara dagar som helt! Alltid roligt att träffa nytt folk på Gotland. Men som sagt det här kommer jag alltid sakna, efter som Fidepubben lägger ner nu. Grymt tråkigt, men sant kommer alltid sakna sommaren 2009 och 2010. (fast 2009, var helt klart bäst)

Kommentarer

sv; jag är sjuk, ont i halsen, förkyld & så... med dej då? :)

så himla trist att de lägger ner :( var där och jobbade i köket när pumpbolaget var där och det var skitkul!

sjukis :/ du?

svar japp vill ju att det den ska blir av

sv: inte bra alls.. "/ <3

fin blogg!

Ny tävling i min blogg "Veckans outfit" Det står precis hur du gör på min blogg för att vara med och tävla, en vinnare utses inom 1 vecka! :) Lycka till!

mm

Så du står och dricker utanför pubar du? :D

vad ska du göra ikv:) ?

mm

sv: förra året, 2010 :) Hjälpte Carro (strömberg) med att servera och grejer hihi

Har du testat att dricka då? :P

sv; de är toppen!

japp!

haft en bra dag då ? :)

vgd?

sv: ahaa, jonathan måste der vara va? :) Haha han är roligt :)

sv: svårt att förklara "/ för jag fattar inte själv.. :(

Vad drack du då? :P

svar: ;)

vad gör du då?

okej nja inget typ

sv: vad bra :)

sv; aha okej när fick du den? :)

min hade jag i ett år och sju månader! ;)

Tyckte du det var gott? :P

okej :D

jag går i feman :D

hur många syskon har du? :D

sv: åh, jag fattar. Men visst vore det kul om man filmade också, eller vad säger du? =)

Härligt bild ♥

Dagens blogg är nu ute på bloggen kolla om det blev du om inte, synd :/

Jodå :D

Var det länge sen du drack det? :P

sv: haha joo :) jag bor i visby, fast egentligen bor jag i sproge, men är väl där nån gång i månaden bara.. går i skolan i visby och min kille bor här så jaa, lättare såhär:)

Tack ska du ha :)

sv: jaha haha okee :P

aa ja me :)



sv. japp! :)



Ha en bra kväll!

Hur har din tisdag varit? :) Kram

sv; oj då fick du ju den sent!

grymt :)

sv: varsegod :)

jodå , bara bra :)<3

Okej. :)

Har du smakat öl? :P

sv. Tack :)

sv; vilken fin bild:D!

Härligt! Jo min med, ganska trött nu bara :) Vad gör du denna kväll?

Ja, usch. Det är inte gott.



Vin då? :P

sv: hihi jaa! :) Vet nästan inga gotlänningar som bloggar faktiskt!

vinnarna av dagens blogg är nu uppe :D

Sv. Jao det är väl okej, känner att jag håller på att bli förskyld :/

Själv då? (;



Härlig bild! <3

Mysigt! jo samma här, kollar på filmen Juno som går på 11an nu :)

så härlig bild :D

Hellu! Nu har grejerna till örhängena kommit hem, kom in imorgon så ska du få se vad jag har gjort, ha det så länge,



http://linnfagerholm.blogg.se/

http://linnfagerholm.blogg.se/

http://linnfagerholm.blogg.se/

Idag har jag varit i skolan och sen spenderat eftermiddagen med mamma.



Hur ska kvällen spenderas då?

kram

sv: Hihi, jadå allt är bra här, själv då? :)<3

Ja, det är gott.

Tycker du bäst om rött eller vitt? :P

varsågod :]

Sv. Aw tack <3 skönt!

Händer något kul imorrn då? (;

mm

vad gör du? ;)

vad ska du hitta på imorgon då? :)

Jag tycker vitt :P

Tycker du om likör? :P

Jag kikar på den hemliga miljonären nu med min älskling.

Händer imorgon då?

Kram

sv: ja gör inte ås mkt:) sj?

Va fin redigering du gjorde på den :)(Y)

sv: men precis! Inte några som liksom uppdaterar dagligen nästan :o

okej ;) har pluggat :)

Okej, det är sött :P

Oh, sommar - Lovely! Cykla till stranden och ligga där hela dagen och avsluta dagen med party, åh!



Svar. Sååå gott :)

Ja. :)



Vad dricker du på morgonen? :P

Sv; skola, Konfa och kanske träning ;)

sv; Mm... :P

fin bild! :)

Inte kaffe eller te? :P

Jag dricker te.

Olika! haft en bra kväll? eller dag så att säga? :)

sv: okej!! Själv skulle Jag kunna tänka mig att pröva barnmats-dieten, framför allt eftersom jag tycker barnmat är gott ;) hihi!!

Men de är nog inget att rekommendera kan jag tro!!



Allt bra med dej idag då?? :D

Vad kärleksfullt inlägg

Vad kärleksfullt inlägg

underbar bild.



sv: aa, jättetråkigt ;'(



Japp, solsidan är grymmast! vem är din favvoritkaraktär? :)

- okej :) ska gå och lägga mig ^^

sv: allt bra? :)

sv: jadå :)

några planer inför alla hjärtans dag? (:

- ja :) natti! ^^

Vad menar du med försöker? :D

jo, bättre nu i alla fall än vad det var innan.

göres?

Haha, oki! :) Man irriterar sig på ove och Anette, men samtidigt är Ove så himla.. speciell och underhållande på samma gång. En riktig retsticka som går en på nerverna.. Haha

Lathet eller trötthet? :P

sv, okiiii, tack så mycket° :D

Sv; okej, Ne inte än :)

sv: hehe :)

jobbar lite med min föreställning.

Ska du sova snart? :D

fin bild :)

vad gör du? :)

Jo allt är toppen :)

haft en bra dag? kram :*

Åh, saaakna sommaren!

härlig bild !!:) kram

allt bra? :)

Aw söta!

Jag har varit i England men nu är jag tillbaka i kalla Sverige igen!=)

Du har en jättefin blogg ! :)

hej sötis !

vad tycker du om mittenbena på mig ? läs mitt senaste inlägg och kommentera vad du tycker !

Svar: Det är Johannes som har varit duktig, jag tar mig sällan tid att sitta och hålla på, även fast jag tycker det är ganska kul ibland ;)

SV: :) när slutar ni imorgno?

okej :D

hääärligt att allt är bra med digg!! åh riktigt fin bild, somsagt en bild säger mer än 1000 ord :)

nej men det lät så mysigt, synd :/



SV: gracias :D

PUSS NATTI

natti natt :)

Vilken blogg är din favorit och vilka bloggar följer du :)?

Okeej ;D

it is :D

Så fin blogg du har :) hoppas allt är bra med dig idag

Gotland är verkligen litet!

Din brors flickvän och jag gick

teater tillsammans (ett tag) på gymnasiet :D























Follow my on Bloglovin







Trackback