red and white

Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

En bild på mina converse, ser ut som jag behöver köpa nya skor. och det ska jag göra, när jag har pengar. jag vill ha ett par röda converse den här gången, men vill ändå ha ett par nya vita skor. synd att jag inte ska utomlands för då kan jag köpa två par skor.

väntar på att pappa ska komma hem så vi kan åka till min syster och fika lite och prata skit. sen måste jag städa mitt rum och packa upp alla kläder som jag tog med in till visby i onödan. hade tänkt knäppa på en bra film och se på tv ikväll, super skön söndag. och sen vill jag även tack er alla, för alla kommenater jag får av er. tusen tack, jag försöker svara så snabbt jag kan på dom. och tack igen, ni gör verkligen min dag bättre än vad den är ♥

har ni fint väder hos er?

Kommentarer

sv; Alexander som skall tvinga med mig ut och springa när det slutar vara halt ute :o.

god morgon! jag sov lite för länge idag, inge bra! :O

sov du gott?

anmäl dig gärna till dagens länk tävling:)

KRAM

http://liborius.blogg.se/2011/february/dagens-lank-tavling-9.html#comment

Tack, det är toppen med mig idag! :)

sv hoja <3

va görs?

Hade du en trevlig lördagkväll?

SV: Tackar :)



ja men precis, nu enda fram till sommarlovet har vi 3-4 prov i veckan så måste ju satsa på skolan :)

fin bild!

vad ska du hitta på idag då? :)

Gillar du smycken?

gå in på http://lolux.se - just nu får du 20% rabatt på alla smycken med koden 2o + fri frakt. Gilla dom bara på facebook ( lolux.se ).

kramis.

superfin bild!



sv. bra tips! :D



allt bra idag? kram <3

härligt! :D allt bra då? :)

Jag tycker att du ska starta en tävling då du bestämmer ett tema som man ska fota och sen lägga in en bild på sin blogg. Sen får du välja den du tycker mest om :)

Tack :)

Sv: Ja, ska färga håret och fixa lite småsaker. sj? :)

Sv: Mm, jag vet... De känns ganska tråkigt ute just nu, sen orkar man inte alltid gå ut i kylan :P

älskar converse :D <3

det är sol här :D

jag älskar converse :D

Ja, min var bra!

Vad hittade du på?

sv jag mår toppen idag :) du då?

jag tror jag har en liknande, fast med vit sten som den som du har från lindex! :) la upp den för några inlägg sedan, den är sjukt snygg iaf! :D

Jag skulle behöva ett par nya med!

jag måste bara säga att du tar as härliga bilder! :)

jo bra, själv?

sv:

hihi ja vill ha nya men mamma tycke dem är för dyra >.<

tack gumman

sv: Så glad jag blir att du tycker det och gillar rubriken:D jag var egentligen så upprymd med ord och ville skriva en mer innehållsrik rubrik men egentligen, tågspår kan ju säga rätt mycket ändå.

fin blogg!!

älsskar din blogg, mååste följa den!

svar: ja :)

fast det är fortfarande svinkallt ute :S

planer för kvällen?:)

sv:

hih men det är dem värda ! det finns dyrare skor

det är sådär...göres?

shit vilken fin bild!

Men guud va fiina bilder du tar! Värsta prooffset juu! Grym blogg du har! ;)

puss!

Okey, jag ska träna ikväll som jag vet ^^.

RE: ta kärlekstema :)

Jag måste verkligen också köpa nya converse. Tröttnat på mina lila och mina vita är smutsiga som satan! :D Blir ett par nya vita occh ett par röda hihih

sv: Det är alltid kul med många besökare:D

fast det skulle bli dyrt i slutändan om man inte bara handlade på rea. Sjukt dåligt att jag inte kunde beställa:S det bara gick inte. Kanske inte var meningen då. Ska kolla i ett annat affär i Linköping nästa vecka.

svar: ja, och så ska de tvara svin kallt nästa vecka också :( <3

hej! :)



härlig blogg! besök och kommentera gärna min!

Kramar/e

solen skiner !

skit snygg header header och älskar converse :))

sv; haha, ja! Fast jag kan noig behöva det ><

http://www.youtube.com/watch?v=VPVYpWNWjWE

Super snygga!

Sv: Tack, sött av dig :)

Jo här är det faktiskit sol för en gångs skull! hos er då? :)

- skönt! jo det är bra här med =)

sv' :) några planer inför dagen då?

bra hihi, vad händer idag? kram <3

hh3j , vad fin header du har !

riktigt fin !

hur mår du ? :)

ah :)

Sv. typ samma :)

Vad roligt att du tycker de, tack så mycket!



Då tycker jag att vi får se till att de blir av då? :D

Så långt ifrån bor vi ju inte!

mina converse har slitit ut sig totalt,men nya blir det till våren :) Hur många par har du?

kram

fråga saker i min frågestund! :)



http://amandasbusiness.blogg.se



ha det bra!

kram ;)

Jodå, här skiner solen ;)

Oooh, älskar converse! Har säkert sju par!

jätte snygg bild! converse är såå fina och jag vill ha hur många som helst! har just nu ett par gula och ett par mörk jeans blå. vill köpa ett par röda jag med :)

Jag har nu utsett en vinnare i tävlingen, kika in om det var just DU som hade turen! lycka till.

Åh, jag vill också ha nya converse, älskar dom verkligen!

Otroligt fina bilder du tar också! (:

Converse är nice :)























Follow my on Bloglovin







Trackback