saknar inte alla, men nästan alla



två bilder på mig, bara för någon dag sen..


Ikväll saknar jag min gamla klass extra mycket! (7,8 & 9:an) Jag kan inte säga att jag saknar alla, för det gör jag inte. Några är inte värd att vara saknad, tråkigt men sant. Men så blir det när man ändras och blir en helt ny person, jag ska inte sätta ut några namn för det är bara dumt. Nu på lovet ska jag försöka träffa fyra underbara grabbar, ifrån min klass det gillas. (har även gjort en liten blogg till mina närmaste vänner, där jag skriver mer hur jag tänker säg till om ni vill läsa)

Nu tänkte jag gå och sova, och se till att jag är lite pigg tills imorgon då jag ska träffa mamma och mina fyra halvsyskon. ska bli super mysigt att få träffa dom, sen på måndag åker jag nog hem igen.Tack för ikväll och godnatt alla underbara läsare ♥

Kommentarer

jag vill läsa :) <3

Men så är det tyvär alltid, alla är inte värda att sakna.. Kommer sakna typ 5 personer i min klass, sorgligt men sant

snygging :)

fina bilder!:)

hihi , <3

oh kan inte du länka mig då :(<3

har så lite besökare <3

så kan jag länka dig ?:)

fina bilder!

Jaa det var gott :D

fin!

Haha jaa :)

<3<3

inget att tacka för gumman!

min dag var hur bra som helst :)

sv: aa :)

nejdå :D <3 Tack sötnos :) Har tecknat tre bilder till idag.. visar nog en eller två av dem imorgon :)

sv: heh, de va lite annorlunda, men de är så sant, folk förändras mycket i vår ålder

Fi n :)

jätte fin bild :)

gud va söt! :)

fina bilder :)

Vill du bli veckans blogg? kommentera en kommentar i mitt senaste inlägg att du är med :)

fina bilder

Hur är läget?

/ Matilda

Jag har inte facebook, jag tog bort den :)

Fina bilder på dig :)



Sv; synd jag dansar :) brukar du titta på melodifestivalen på tv?

jag vill läsa den där bloggen. Jodå det rullar på, ved ska du göra idag då ? :)<3

Okej :) Asså du är så söt på bilder :D

allt bra? :)

Du är så snygg!

Allting bra idag? :)<3

Hej, jag har just nu två tävlingar i min blogg som kanske vore något för dig? :)



Här är det hela tre vinnare som lottas fram, och inte nog med det: ALLA som deltar får ett presentkort på 150:-

http://dolphin.blogg.se/2011/february/vinn-en-fotobok-fran-solentro.html



Här har du chansen att vinna en Krookis: http://dolphin.blogg.se/2011/february/vinn-en-krookis.html#comment



Om du inte är intresserad så ber jag om ursäkt.

god morgon snygging! :D

Är som du, sakna också skolan, För att träffa vissa personer och visa lektioner som är roliga. De andra kan dra. Sorgligt men sant :) haha



Börjar du imorgon som jag..

sv: inget speciellt, bara ta det lungt. du? :)

yäh :)

Hej! Kolla gärna in våran blogg där vi säljer handgjorda smycken till bra priser!



http://ThingsByUs.blogg.se!

Total söt ju! :D

Vad roligt att du är med och tävlar hos mig :) Lycka till och hoppas du får en härlig söndag!

- armbandet!

Oj jaha :)<3 trodde ni redan har haft det.. hihi Vi börjar imorgon så djäklar skönt :) Längtar redan!

`sv: okej ne ja har spenderat den med älsklingen:D vilka fina bilder på dig :)

Gud vilka söta bilder :)

sv: Vilken otur! :/

allt bra med dig idag? bortsätt från saknaden av klassen.

vad gör du då?^^

Gud vad cool bilden vart i svartvit :)Kram

Vsg!:D<3 Haha tack ;)

När vaknade du?

ont i halsen, annars bra.

sv: va händer idag då :)?

Haha okej :)

Klockan åtta.. <3

Hur många besökare har du om dagen?

Samma här med :)

aagreed, saknar också gamla klassen o så förändras dom flesta till det värre, såå typiskt :p men aa.. man får nöja sig med minnen tråkigt nog :S

sv: bara bra :)

Ni får se till att ha någon återträff? :)

de borde vara jobbigt att sakna sin gamla klass..



själv har jag gått i min klass i 6 år.. alltså sen 6års och nu till 5an.

sen börjar vi på en högra skola, där alla 5or ska börja.. och ja.. ingen vet om vi lär skiljas, Det är jätte jobbigt att tänka p ådet.

för de är nu vi har börjat våga mera, och liksom, lärt känna varandra ordentligt.

Tack! :D

sv' ja :)

söt du är !!

Hihi, taack ! =D

- ok, hur går det men kommentarerba?

så söt du är:)

följ mej gärna via bloglovin :)

sorry för sent svar!..

hehe okej ;) allt bra idag? :D<3

- allt bra idag? :)

sv :)<3

va görs?

sv: Ja, man kan få mycke inspiration från andras bloggar!:) Hur många syskon har du?:)<3

godmorgon!

sovit gott? :D

hej hej :D

fin blogg & fin tjej :)

kolla in min blogg ;)



kram :p

okej!

jag ska nog åka skoter.

snygg design! :)

Fin bild :D

Ja, blir så trött på sånna som blir beroende av sitt utseende, och spec när dom sen ursäktar sig med att de är tjocka och fula och att de inte kan hjälpa det.. Lixom jag har varit där själv, vet att det faktiskt går att sluta, bara man bestämmer sig..

okej, typ samma :P

Sv: Idag mår jag bättre, Jag va sjuk ;(



Vad ska du göra idag? :)

fin bild!



sv: Yesm verkligen. Vad har du för planer för idag då? Kram

Fina bilder :)

jättefins bilder!! :D

Snygg klocka! Vart har du köpt den? :)

sv: tack :)

vad gör du då`?

sv; tack :)

så lite så!:)

sv; sovit gott:D?

Svar: Ursäkta för sent svar!

Det är bra :) Händer idag?

fin du är!

fin du är!

hej :)

har en dagensblogg på bloggen just nu :)

kika in och anmäl dej :)

Vad händer idag då?

Vad ska du göra ikväll? :) Fin blogg du har!

söta bilder! fint hår:)

grymt snygga bilder

Jätte fina bilder verkligen!

Du är så j*vla sööt x) <3























Follow my on Bloglovin







Trackback