sam tsui, kärlek till han


Sam Tsui, älskar den grabben.
hans röst är verkligen skit bra, blir alltid lika kär när jag hör han sjunga. och han har ett bra utseende tycker iiaf jag. hittade aldrig några bra bilder på honom, så fick lägga upp en video som jag gillar på honom. har sett en video som han sjunger tillsammans med en tjej, men bara för någon dag sen hittade jag fler. det finns många mer video som ni borde kolla på, vad tycker ni om han?

Snart ska jag iväg och träffa Emma och Farre, får se vad vi hittar på. vi ska nog bara ut och gå en sväng, orkar inte göra så mycket mer. ska bli skönt med en lugn helg, och bara vila ut.

Kommentarer

gaah han är skitbra :o

jo det är bara bra :)

Kan inte lyssna:(:(:(



sv: Haha, man blir ju pigg av månen!

Görs!

:)

sv: skönt att höra :)

sv: jodå allt e bra här, hur e det själv? :D

- bra!

haft en bra vecka? :D

hehe ok..xD

sv; okej :P

jo ja har haft lov nu i veckan men de börjar dra sig mot sitt slut.. :(

sv; :(

- händer i helgen då? :)

tack :D

bra här med :D

vad ska du hitta på denna fredag kvällen då? :D<3

planer för kvällen ?

han är grym! :)

SV; okej, vara lite med familjen bara §

sv; varsegod :)

:P

Hoppas du får en fortsatt bra kväll!

några planer inför helgen då :)?

Ska du titta på Let's dance ? =)

Ha en fin fredagskväll!! :)

ja, okej kul! ;)

hihi :D<3

SV: Tack detsamma :)

trevlii helg:D

Görs

SV: Väntar på att maten ska komma hem :)

Svar: Tack själv :)

Hans röst e verkligen fin :o allt bra?

sv :D

görs?

verkligen, är helt slut efter veckan :)

Vi sitter och myser framför lets dance med gottgott!

Vad har du för dig?

Kram

Hoppas du får en bra helg! :)

sv: härligt att höra :} jodå det är bara bra!

okej bra gjord!<3

Du råkade skriva lite fel, Sam Tsui* i rubriken :$

sv' va härligt :) jag ska bara ta det lugnt.

Jättebra !: )

sv: najs ne imorn ska ja tydligen på fest :P

sv; Skönt att höra :)

Jodå det är bra med mig med ;D

sv: Har varit med en kompis :)<3 Har din dag varit bra idag?

svar; ja! vad gör du i helgen? :)

sv: åh tack :) Sam är grym!

han är så sjukt duktig! :D

Idag har vi haft sports day så jag klättrade :)Vad ska du göra denna fredag? :)

ja:) gör du då? :)

tack :)

Tack så jätte mycket, det värmer! Hur har din kväll sett ut?

Håller med,han är sjukt bra! :D

han är grym!

galet bra ;o<3

Hur gör man det så at det inte blir nån skärpa? jag suger..

aha sounds good! =)

Så fin blogg, kram! :)

Jättefin blogg :)

Puss

Läs bloggen där allt du behöver är en egen åsikt! De låter väll enkelt?

han är riktigt bra!

Hittade du honom på min blogg?? :)

sv: hihi, jag håller med dig fullständigt du! "blink"♥

Den är sjukt bra! :)

La upp den när jag startade bloggen ungefär,

älskar låten! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback