ska försöka äta frukost

Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Godmorgon, mina underbara läsare och besökare ♥ Har ni sovit gott? Idag är det torsdag, och det blir som vanligt. Sitta och sticka en hel dag, det börjar bli lite små tråkigt. Men det är tydligen så våran kurs går ut på, så det är väl bara att göra det man ska göra. Senare efter skolan, ska jag hem och bara ta det lungt. (ovanligt?)

Igår gick jag och la mig super tidigt känner, mig super duktigt. Känner mig lite piggar just nu, men vet inte hur det kommer sluta senare på dagen. Nu ska jag försöka äta frukost och fixa mig, så hörs vi senare efter skolan.

ha en bra dag i skolan, jobbet eller hemma.

Kommentarer

SV: Inte mkt.

Duschade precis, kollar på Vakna! . .



Sj då ?

god frukost! gillar skålen :)

Sv: Ja ok..

några planer för helgen då ?

sv: haha, tror jag e de lite grann jag med :P men vill helst inte för det är så mycket annat som går bort :(



Jag älskar dom där flingorna!

Jo allt är bra, hur är det själv? :)

hehe :)

hoppas din dag blir bra :) ha en skön torsdag!

Vad gott det ser ut! :)

Hoppas du får en kanon dag tjejen!

yes, så är det :)

din frukost ser verkligen god ut:) Bättre än mina rostade mackor med kaffe ler

Allt bra idag?

ja :)

sv: det är bra med mig :) vad gör du?

kram

Tusen tack :)

Svar: Tack så mycket :D

såg riktigt gott ut :D

mums =)

riktigt fin blogg :)

måste säga att det ser riktigt gott ut!

svar; Skönt! :)



Jodå det är bara bra, :)

vad gott :)

god morgon fina du! :)

Åh najs med den crunchyn. ad tycker du om den? Den med strawberry&yoghurt är fortfarande min favorit. Jag tycker det blev för mycket med nötter och mörk choklad i den här.

sv: Kul att du tyckte det om bilderna:D

sv: Jag vill alltid ha sommar:)

Gott det såg ut!

Hej och tack för du önskade mig en bra dag igår! :) Ser riktigt gott ut det där som du åt till frukost, man blir ju så sugen på det :) Allting bra med dig idag då? Ha det fint!

God morgon! :)

tack så mycket att du är med i dagens blogg :)

om du har lust ställ gärna en fråga på frågestunden :)

http://friidarudhagers.blogg.se/2011/february/fragestund-1.html#comment klicka här så kommer du till fårgestunden :)

sv; tack desamma :)

sv: skönt att höra =) jo allt är bra här med!

vad gör du då? :)

Med crunchy blir allting lättare :D Guud vad du är duktig på att fota ! Puuss !

gott det ser ut:D

oj! va gott det såg ut :)

sv: tack älskling! <3

jag åt nyss flingor:p

Ja eller hur :D

Nu har jag utsätt dagens blogg på bloggen! Kika in och kolla om du vann eller inte! :P

sv: Oja! :) Så fort man går in på den här bloggen kan man hitta det!

det är superbra med mig :)



ha en fin dag!:D

Ser gott ut:D

SV: Ta det lugnt :)

rösta gärna på mitt senaste inlägg

Allt bra idag? :D

Kraam <3

Hur mår du idag tjejen?

ÄNTLIGEN HAR JAG FÅTT MINA SKOR! vad tycks?



direktlänk:

http://linnfagerholm.blogg.se/2011/february/in-love.html

http://linnfagerholm.blogg.se/2011/february/in-love.html

det är så där är sjuk

Sv: De är kanon bra här :D

Har bloppis på bloggen (du bestämmer priset) framtill nästa vecka. Först till kvarn! Kika gärna in.



Kramsen

Hej tjejen!



Hoppas att allt är bra med dej?

Kolla in vem som vann tävlingen på bloggen! Du var med, men vann du?



Kram

Men så gott det såg ut, choklad och nötter och allt =)

DET måste jag testa någon gång =)

Ha en bra dag!



hur är läget med dej idag då? :b

Var gärna med och delta i min veckans-blogg tävling! Kraaam :-D

sv; skönt att höra :D

fina bilder :)

sv: hehe okej :) vad ska du göra idag?

sv; arå, allt är härligt, hur är det själv?(:

Fin blogg :)

vasogoda



okej då vet jag ha det sdå bra

Vad bra, samma ! :)

<33

- Hehe. Vad ska du göra idag? :)

sv: jo det är toppen! Vad har du för planer inför helgen? =)

Sv: Idag ska jag bara ta det lugnt och sitta framför datorn och fixa lite små saker. Allt väl med dig? :)

Hej där! Jag undrar om du skulle vilja göra en ska för mig. Jag är en kille från ön Åland som ligger mellan Finland och Sverige. Det är inte lätt att bli igenkänd om man kommer härifrån. Synd men sant. Skulle du vilja tipsa om min blogg på din blogg? Du kanske inte tipsar om bloggar som du inte läser men om du skulle vilja göra ett undantag. Du skulle såklart få en gåva som tack!



Du får antagligen massor med såna här mail varje dag men jag tänkte att jag skulle försöka.



Folk på Åland tycker det bara är löjligt om man bloggar och försöker bli något genom bloggning.



Det skulle vara underbart av dig. Tack på förhand!



Kram på dig!



Lucas Gustavsson

http//styleformen.blogg.se

Hej!

Nu är dagens blogg igång! Titta gärna in och Anmäl dig! Vinnaren utses imorgon eller i Övermorgon! Ha det bra

Med mig är de bra =)

Det ser jätte gott ut!

allt bra idag :) ?

mm gott! :) snyggt foto btw. ;)

hihi :D

:D

åh vad gott med müsli, favorit sort ? :)

Hej du fina, tipsar om den underbara sidan gratiskläder.se där du snabbt och enkelt kan bli medlem helt gratis. du samlar poäng som omvandlas till pengar då du nått en viss nivå. du får presentkort på en affär du väljer som vips kommer hem till dig i brevlådan, bra va? Bli medlem på länken nedan om det låter intressant! och NEJ detta är inget spam osv, bara en snäll tjej med bra tips! :) http://www.gratisklader.se/?r=150809

sv: va gärna med i modelltävlingen:D

Kör med kvällens blogg nu!

gå in och anmäl dig :)

det där ser riktigt gott ut! :)

myysig frukost ;) har lagt upp bilder från min resa så om du vill kan du gärna slänga in en kommentar om vad du tycker ! ;) blir så glad !

Hej vännen

De ser tiktigt gott ut

Kul litet inlägg :)

Trevlig blogg, alltid kul att följa den.

Tack för den tid du lägger ner för oss läsare!



Mvh

T.S.

Sverige & Co



www.sverigeco.se - www.sverigeco.com - flyttstädning göteborg, flyttstäd göteborg, hemstädning göteborg, kontorsstäd,

mmm, gott det såg ut! gillar dock dem med yoghurtbitar mer, eller hehe, plockar bara ut yohurtbitarna, det är ju dem som är godaste :D























Follow my on Bloglovin







Trackback