smoothie

Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Jag hatar att ha ångest, panik eller ilandsproblem. Och just nu har jag en blandning av dom alla, riktigt drygt! Men det blir nog bra när jag kommer på en bra idé, det gäller bara att tänka lite. Har just ätit smoothie, det var riktigt gott får ta och äta det lite oftare tror jag. (bilden som finns i inlägget, har gjort om färgerna lite) Nu ska jag nog börja med fixa i photoshop, skulle göra det under dagen men aldrig haft lust. Får se om det går bättre nu, ni får se vad jag ska göra sen..

Jag är så grymt trött, vet inte vart jag ska ta vägen. Somnade aldrig när jag kom hem idag vid sju, dumt av mig. Men hade ingen lust och var inte trött då. Varje dag efter skolan är man trött och på helgarna orkar knapp göra något! Plus att helgarna och dagarna efter skolan är så tråkiga, jag orkar inte bara sitta hemma.

tycker ni om smoothie?♥

Kommentarer

Allt bra idag sötnos? <3

hmm, kanske det :)

hmm, kanske det :)

- Ja absolut :D

Okej, jag ska nog också se på tv & spela tv spel :P

Spelar du tv spel? :D

Gud vad god den såg ut!

svar jag tror inte det kommer blir bättre allt sämre just nu med örat. måste gå till skolan i morgon men jag måste ha min mobil på då i alla fall om jag får nån läkar tid så mamma kan sms till mig

fixar på en design till en tjej. :)

SV: Ja, det är jobbigt de =/



Ååhh, jag älskar smoothie :)

ser gott ut!

Tycker om?! Snarare älskar. :D

SV: Hjälp med vad? Bara att skriva på msn om du behöver hjälp :)

Jamen visst ^^



vad gör du?:)

sv. jaoo det är väl bra med mig. (:

Men visst är den supergullig? :D Tack :)

sv: Hihi ja ;)<3

Hur mår du då? <3

Hej! Gud vilken fin blogg du har! <3

Hur mår du föresten?, :)

Kolla gärna in min blogg? <3

Kram

- tack ska du ha =)

min dag har varit bra (:

vad har du hittat på då?

Jag älskar smoothie, det är så smidigt!



Kolla gärna in min blogg :)

svar det hoppas jag med

Vad var det för ett tv spel? :D

åååh va gott med smoothie!

SV: Haft en bra dag ?

Allt bra då? :D

det är toppen med mig!

haft en bra dag? kram ;*

ska också göra en smothie senare! :D



men gumman då! :( vet att det inte är lätt med det där.. :/ hoppas att det blir bättre snart! Du vet att du alltid får prata med mig om det är något!

Vilken smak på smoothie är din favorit? :)

sv japp jag hoppas jag får nån läka tid i morgon. annas en annan dag

Vad gott med smoothie och jobbigt med ångest. Kram!

sv japp jag hoppas jag får nån läka tid i morgon. annas en annan dag

sv: allt bra? :)

Fnys, det ska ju vara playstation! :D

Spelade du ofta? :D

händer idag då?

SVAR: ja allt är jätte bra faktist! :)

själv då? :)

Ja:)

åh gott med smoothie.

ÅH så gott!! hoppas det blir bättre :)



PUSS

SV: <3 du betyder gmn<3

Det är bra med mig :)

Ser riktigt gott ut. :)

mähh! :O taskigt.. :/

Bara hallon är min absoluta favorit :)

tack

sv. jao (;

Görs? <3

Haha aa :D

Vilket var favoritspelet?? :D

såg riktigt gott ut de där :D

okej!? :O

Typ inget heller XD

<3

- okej =) skolan haha

SVAR: tack så jätte mycket!! :)

sv. lyssnar på musik och så.

Hahah jao (;<3

åååh smoothieee :)

vet du om man får ta med sig värk tabletter till skolan?

sv: aa!



gott med smoothie, hihi brukar äta det till frukost.

ja men visst var det :D

smoothie = tummen upp!

SV: Du får en alltid så glad :)

- haha inte alls

Okej :P

Har många spel jag gillar, just nu spelar jag kingdom hearts! :D

bli dagens blogg och få ett inlägg endast för dig och din blogg hos mig :)



Gå in och lämna en kommentar, så kan du få chansen att få ett eget inlägg samtidigt som det blir lite reklam för din blogg!



http://louiseaulen.blogg.se/2011/february/bli-dagens-blogg.html#comment



/ Louise Aulén

Tack hörredu :)!

SV: Ja, skicka gärna in en bild till [email protected] ! :)

ok, men jag förstår att det inte är lätt..

Har du spelat det? :D

det är bäst med smoothies <3

sv. yesbox (;

Hänt något roligt idag då?

hoppas att det blir bättre snart i alla fall sötnos! ♥

sv; ja:D



mmh, gott med smoothie!!

bli dagens blogg och få ett inlägg endast för dig och din blogg hos mig :)



Gå in och lämna en kommentar, så kan du få chansen att få ett eget inlägg samtidigt som det blir lite reklam för din blogg!



http://louiseaulen.blogg.se/2011/february/bli-dagens-blogg.html#comment



/ Louise Aulén

Du borde testa det.



Äventyr eller döda spel? :D

sv. jao (;<3

Ha en bra kväll (:

jo jag mår bra, :) det ser gott ut!

Gör inte så mycket:)

(Bara Elli, Fanny e å resa)

Hihi ja :)

ska du göra ikväll?

Bara bra här med:)

(Endast Elli Fanny e på resa)

Mums vad gott! Blev sugen på det nu :)

SV: :D hoppas du får en underbar kväll vänne.

ååh gott med smoothie :) Det skulle jag också vilja ha ^^

sv: hihi ja!



var gärna med och tävla om att bli veckans blogg på min blogg!

- det är bra!

gjort idag då? <33

vad god den såg ut :)

tackk :D

Mmmm, ser gott ut :D

allt bra? :)

sv tänkte om det var förbjudet att ha med sig värktabletter till skolan.

- ja visst är det!

Okejokej, sitter och sjunger lite:)



Oja, mat är det bästa som finns. Går inte att leva utan ;)

SV: Tack, visst är hon :)

SV: :) Hittar du på då?

joo allt är super med mig, hur är det själv då? :)

Gott :D

svar okej vilken tur

hehe, tackkar :D

Okej :)

Ska du se på efterlyst sen??

va gott! jag älskar smoothie:D <3 <3

så bra, :D

aah verkligen :) var as längesedan jag drack det, ska nog köpa en i morgon efter jobbet ;) hihi

händer i veckan då?

sv: Hihi okej, jag mår bra :)<3

mums !

haha jag vet inte, lär ju måsta plugga i helgen och sen harjag thaiboxningen :D !



kramar <3

Mmm,finns ju så många olika varianter...Mamma brukar bla. göra en med vaniljyoughurt,blåbär,jordgubbar och Gojibär.(jordgubbarna tar bort Gojismaken)Den här smoothin är väl ingen direkt favorit-men nyttig!

Var med i VECKANS BLOGG! Anmäl dig med en kommentar! :D

Gott :D

ser sjukt gott ut:o

fin blogg!

smoothie är jätte gott! Speciellt om man får göra själv tkr jag ;)























Follow my on Bloglovin







Trackback