snart lov för min del


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Underbart att få sova lite längre idag, bara två dagar kvar i skolan sen är det helg och lov för min del. sitter och lyssnar på musik, kanske borde börja fixa mig och äta något innan jag åker in till Visby med min lillasyster och hennes kompis. jag tror jag åker hem ikväll igen, men jag vet inte har lite beslut ångest om jag ska sova kvar eller vad.

ni får se min outfit sen, nu måste jag fixa mig. och så länge bjuder jag på en bild som är tagen bara för tio minuter sen kanske. vill verkligen inta ha mer snö, vill att det ska bli lite varmt så man kan kasta bort vinter jackan.

vad ska ni göra idag då?


Kommentarer

sv; ska du hitta på något roligt då:D?

hej, vad görs ?;)

ok



för ja har oxå massor me pärlor, men använder dessa som dekorasion i ljuslyckor, i lusfat o så..

sv: hehe :)

ska ha nationella :)

SvaR: Ok vad kul :)

sv: okej nice! En kompis ska komma hit :)

sv: yes! :D

Aha ohfan, längtar? :D

Vad skönt, mitt är snart slut :(

aah de e de :)

Fin bild :) Hoppas snön smälter bort snart..

tack :)

myyysa :)



hur mår du ? :)

sv: ja:D du! jag har en tävling igen där du kan vinna en ring, kika :D

Japp :)

Okej, skojskoj!

Inte så något planerat faktiskt!

:D!

vad gör du? :)

ser lite på tv. vad ska du göra idag då ?

sv; Tack, detsamma!

va görs då

SV, ja, vad ska du göra i dag då?

Jag får också lov nu på fredag! Så härligt. Dock är jag sjuk, så jag hoppas på att bli frisk snart :)

Hur mår du? :)

händer idag då resten av dagen?:)

sv; blir väl att stanna hemma pågrund av feber.

okej :)<3

sv: hehe tack :D

SV, just nu göra jag inte så mycket, men ikväll ska jag på disco (:

vi ska åka iväg o käka nu

sv; ja, verkligen:(!

SV, ja :)

Hejsan! kommentera gärna hur jag utför mitt första videoinlägg :)

sv ja! :)

jättefin blogg! :)

Tja, vad kul att du är med i veckans blogg! Kika in senare och kolla om det var du som vann ;)

härligt när våren börjar komma! :D



göres?

Fin bild :)

godmorgon, sovit gott? :D

svar: japp ;( men nu är jag lite piggare men har ingen aning vad jag ska göra haha <3

skönt att vara ledig, idag ska jag ta min sista gardasil spruta så är lite nervös!

hej fin blogg :)

kika gärna in på min om du har tid kram :)

http://yaneskys.blogg.se

okej, härligt :) jadå, det har jag.

hittar du på då? :) <3

sv: roligt :) vad tycker du om bloggen so far?

Svar: :-)

Händer idag då?

sv:_ kul att du är med :D

Härlig bild. Äntligen känns det som att våren är påväg :)

toppen :D

allt bra med dig idag då :)?

Det här kan ha varit det godaste jag någonsin ätit, belgiska våfflor i london, vilken ser godast ut, strawberry supreme eller chocolate dream?



http://linnfagerholm.blogg.se/2011/february/belgian-waffles-in-london.html

http://linnfagerholm.blogg.se/2011/february/belgian-waffles-in-london.html

det ä baa att klicka in det om man ha nattstad så jag vet inte hu du gör om du ha blogg.se tyvärr :(

- okej det låter ju skönt :)

okej :) kom precis hem från sjukhuset ska träffa en kompis snart :)



Nice, hmm får se vad man ska göra för något idag, det är ju lillördag så kanske blir utgång ;D händer hos dig? (: kram

sv: det är bra me mig :) själv då ?

snyggt:)

riktigt gött, o du är med söt du :D!

sv; alltså vad eran snö smälter?:o

okej! :D ja men alla tycker ju olika! :D om man verk älskar varandra och känner så starkt för varandra kan man ju göra det! :) vi bor ju till o med tsm! :D

Gör som Tove, Becca och Sandra- gästblogga hos mej!

Allt du behöver göra är att hiva iväg ett mail. Superlätt!

Jag skulle tycka att det var jättekul om du knåpade ihop ett litet inlägg.

Klicka på länken för att komma till instruktionerna

http://stuumpan.blogg.se/category/gastblogga.html



Ha en bra dag // stuumpan

Fin bild =)

Tja! Veckans blogg är igång! Gå in på http://heiduskaja.bloggspace.se/ och skriv att du är med under inlägget 'Blog of the Week! + 5 in 1'! Lycka till!

/Heiduskaja

Ps! Glöm inte bort frågestunden 'Ask the Bitch!'

åh, jag bara älskar dina bilder!

du tar så fina bilder!

Sjukt fina bilder :D

Kolla gärna in min blogg med :D

Kram

Snygg bild :)

Jag har också lov snart! =D

härligt att våren snart är här :)

Fin bild!























Follow my on Bloglovin







Trackback