snart ska jag göra smoothie, gott!


hallon & blåbär ♥

Snart ska jag göra, smoothie det kommer bli super gott. Har inte ätiti något annat under hela dagen, så ska bli gott att få något i magen. Pratar med Emma nu med, det finns mycket att prata om. (och vi träffdes för två dagar sen)

Annars idag ska jag bara fixa lite i photoshop, eller se tv eller något. Bara ta det lungt och mysa ikväll, känner att jag inte orkar något annat. Jag är så grymt trött, så ikväll ska jag sova tidigt! (vet inte om jag kommer lyckas)

vad har ni för planer för ikväll?

Kommentarer

gott med smoothie :D

Varför inte? :D



Jag sov gott :)

sv: Okej :) jag ska bara va hemma o frisknatill sen ikväll åker jag till Stockholm :)

SLUTA SUKTAS :D

Fin blogg! allt bra? :)

sv: ;)

gott ;D

Hej, haft en fin dag ? :)

Superfin blogg med super fina bilder föresten!

håller på med en design till en tjej. :)

sv skola & tog det lugnt bara<3

Var med du också och välj ut en tävling att ha på min blogg :)

xoxo skrh.blogg.se

åå vad sugen jag blev på hallon nu!:D

allt bra idag? ;)

SV: okej, jo den har varit bra, vad gör du? <3

Mumsigt med smoothie! :)



Ikväll blir det utgång med vänner och njuta på dansgolvet till bra musik förhoppningsvis :)

sv jo det är bra!

görs??

sv: Hm, eftersom du har en väldigt snygg och stilren design så borde ju även den bilden vara det. Du vill alltså inte ha en vanlig blå med deras facebook text? Utan nått annat? :)

sv nä hä!

Okej, så trist.

Allt bra då??

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

allt bra?

Gott!

Jag ska vara med kompisarna :)

gott :D

jag ska nog spela gitarr :D

mumms va gott ;D

Gott

uppskattar verkligen dig o dina upplägg av bilder

Du gör de på ditt eget sätt.

Många bloggare hämtar från google o gör de lätt

kram

Hej! Åh, så gott! Ett tips är att blanda i lätt kesella för en lite mer "glassigare" smoothie =) Ha en bra kväll!

Gott!























Follow my on Bloglovin







Trackback