soft häng och en soft kväll


Bilderna är från några dagar sen, blir så grym sugen när jag ser bilderna.

Min kväll har vart helt okej, först lagade min bror mat till mig och Kristina och sen såg vi hem film tillsammans. Filmen heter ''boat trip'' rätt bra film, men det är inget måste på den filmen. Har man inget annat för sig kan man se den filmen, men nu hade jag tänkt sova så jag är pigg till imorgon/idag.

Det blir bara en lugn helg och få vila ut, bättre helg kan det inte bli. Fick även reda på att min vän Nathalie kommer ner till Gotland. Hon borde vara på Gotland om bara några minuter. Hon ska höra med sin pappa vad dom ska göra, sen måste vi bestämma en tid. Inte ofta man får träffa henne, och nu äntligen är hon på väg hit.

visst ser det riktigt gott?

Kommentarer

Sv: vad bra:) det är bara bra, sj? :)

åh lyxshake! :D men choklad e ju godare ;)

okej, kom just hem :)

sv: Hihi! :)

Ååh, asså det ser jääätte gott ut :D<3

Fin blogg!!

Kolla gärna in min blogg om du har tid! kraaamsi

imorgon ska jag till badhuset med några kompisar, själv ? :)

Mums på det och din blogg :D Så söt du är!

Vad såg ni för film? :D

Sv: Okej vad bra :) Jag har ont i halsen men annars är allt bra :P

Jag blir också sugen när jag ser dom dära bilderna!

det ser veligt gott utt

Du skrev att du inte mådde bra... <3

sv: haha okej, jag tycker iaf du får väldigt fina kort :D fortsätt så!

sv; Oki vad trevligt, samma här!

Godmorgon :)

vad gott :D

sv: Gud vad gott det ser ut!!!<3

Gomorron

Så härlig bild

kram

Sv: Samma här, det blev en väldigt lugn kväll. Är förkyld, så jag orkar inte mycket annat heller.

Nehe :) Inte jag heller..

Vad har du för dig? :)

Ja :)



SV: inge, dd? :)

godmorgoND vad gör ud?

årets skämt! :D

Åhhh... vad man blir sugen när man tittar på bilderna...♥



Sv: HiHi braaaaa!♥ ska du göra något kuligt idag då? :P

Alltid skönt med en lugn helg :)

Ska gå upp strax :)

nähe! :)

Sv: Nej inte dirket :P

Allt bra?

Ja den ser riktigt god ut! :)

sv. Allt bra med mig och den smoothien ser urgod ut :)

Fin blogg :)

okej, såg också på film.

Planer för idag ? :)

sv: jadu ska få i mig lite frukost:)

japp :D

Ser jättegott ut!

sv: allt är fintfint, självdå? :)<3

OKaj.. När fick du din första kamera?

-Vaknade precis och nu är det sportlov!! :D Allt bra?

sv: varse:* har du några tips hur du får så fina kort?

OMG!! vilken snygg header! :D

Har du gjort den själv? <3

sv; okej, typ inget här heller :P



åh, det där såg gott ut...! ;D

sv' va härligt :) ja min dag igår var toppen!

Åh vad gott det ser ut :D

hej vad görs?=)

Jaa :D<3

åh vad det ser gott ut!:)

Hmd?

Jamen oja :)

Hoppas du får en toppendag:)

förstår att du blir sugen, ser gotta ut ju! xD



sv. god morgon sötnos! allt bra?

sv: Jag ska nog åka ut till landstället, mys,mys :P♥

Skönt med lov nu.

Några planer för lovet?

Den där är inte god, chokladen är mycket godare ;)

Superkul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg! Lycka till

Kram:)

Åh vad gott det ser ut! Vad handlar "Boat Trip" om? Kanske tänkte hyra den men jag vet inte. (;

sv; jag vet inte heller ännu!

hur mår du idag då? kram

sv: varsegod :)



toppen, själv då?

Allt bra idag?:)<3

svar' de har vart bättre, men de får gå :)

Hej, Fin blogg!



Men jag har en fråga vad tycker DU att en blogg ska handla om för att den ska vara rolig att läsa? :)



Ha en trevlig dag.

jo, det ser supergott ut!

sv: önskar att jag också hade sportlov...får nöja mig med en tredagarshelg!:) hur är det på gotland nu med snön..går det att åka skidor å sånt?:)

sv: Ja :) Vad ska du göra den här fina lördagen? :)

Okej! :D

Vad händer idag då??

det ser gott ut det där!:)

Hur är det med dej annars då?:)

Är det där ännu en smoothie, eller är det där glass? :D

gooott! :D

sv; Jaa, allt bra med dig då? :D

Hej, vad ska du göra idag? :)

ser gott ut

Oh, ser gott ut :)

tack :)

sv: okej, skönt att ta det lugnt ibland bara oxå ju :)

har du några planer idag då?

inget speciellt :) <3

Tack! :D



Jag ska nog bara ta det lugnt :)



Gick du upp tidigt idag?? :)

MUMS :)

Gott :D

ja, det ser väldigt gott ut! :P

fin blogg:)

Åh så gott!























Follow my on Bloglovin







Trackback