somnade om, inte bra

det här är jag idag, ser inte så mycket av mig. (men det blir kanske bättre bilder sen)

Sitter i skolan och har just ätit mat och sitter i garageband, snart klar med den där filmen eller kanske inte. Jag får göra klart den imorgon när jag är ledig. Annars gör vi inte så mycket, ska snart höra på några som sjuger och spelar musik.

Imorse skrev jag ett inlägg här i bloggen, sen tänkte jag att jag bara skulle få vila en lite stund till. Men råkade somna om, inte bra för mig. Det var bara att skynda sig och sen springa ut till bussen.. Är så grymt trött på dagarna så jag ska nog se till att sova tidigt ikväll och vakna rätt tidigt imorgon, fast jag är ledig.

Vad har ni för er?

Kommentarer

sööööt !

haft en bra dag än så länge ? :D

sv; Tyckte jag kände igen den! Haha! :D

vad gör du? :) kvar i skolan?

hej hur har din dag varit? :D grym blogg btw..

om du vill får du väldigt gärna delta i dagens blogg, du kanske vinner ju? :D ahja, puss o kraam

vilken fin blogg ! :D

allt bra beatrice?

SV; Okej, vad bra! ;)

hehe joda :)

Händer idag då? :)

SV: Ja det är roligt att få fota i sin praktik i huvudtaget. :)

Okej, inte så mycket här heller just nu. Vad ska du göra senare då??

SV: :) Tkr du min blogg ska ha rosa tema eller det andra svarta?

vad göru då :) ?

SV; ;D

SV: Okej passar denna rosa? :)

Sv: Okej :) Igår tog jag det bara lugnt.. Allt väl med dig idag? :)

okej, är på skolan :)

Haha, okej :P

Jag ska nog umgås lite med killen. :D

det är så sköönt att somna om :D

inte jag heller, ser på Oprah typ.. det är så hemskt, om barnövergrepp.

sv: hrälgit:D händer idaG?

SV: :) det är så lätt att somna om :P inte bra .

SV: Vad bra :) Tack, ska försöka! Tack så mkt, Kram

söt du är :)

Jo de ärju liten konstig period, vet ej om de ska spricka upp till vår. Hoppas hoppas

SV: Vad har du för planer inför kvällen då? :)

SV: :) Ska träffa simon <3

sv: det är super bra med mig, vad ska du göra i helgen då?

sööt bild:D

Ha en underbar dag och kväll! ♥

Sv: Du kommer gilla den ännu mer när den är borta kan jag lova :)

- yes :D

Fin header :) fina bilder like the blogg ;D !

Sv :Jo då =)

sv. okej (; jo det är bra.

Söta bilder <3

tjaah !

allt bra med dej ? :)

Fin blogg !

Vad tycker du om nya designen ? :D

Jo med oss är det bra. Vad har du för planer inför alla hjärtans dag?

söta bilder :)

hemma nu från att ha hämtat syster och moster från tåget. allt bra?

hemma nu från att ha hämtat syster och moster från tåget. allt bra?

hehe okej :)

Nja inte mke alls heller :)

tack :) händer ikväll? :D

Hej, jag har frågestund just nu och om du är intresserad så är det bara att gå in på min blogg och fråga på! :D



Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer :(

sv; allt bra idag:D?

Fin blogg :)

Vad ska du hitta på ikväll då? :)

Sitter och sjunger för mig själv, som vanligt ^^

okej, inte så mycket :p

Sv: Händer ikväll? :)

sv. varsågod (; Allt bra? <3

hejsan, skulle vara roligt om du kunde svara på min fråga i min blogg.. den handlar om spöken :) haha

klicka in här!

http://louiseeb.blogg.se/2011/february/spoken.html#comment

<3

<3

Underbar blogg! Vad tycker du om min blogg? Förbättringar?























Follow my on Bloglovin







Trackback