tre tröjor från gina tricot



Vilken tycker ni är snyggast?

Godkväll, sitter och ser tv och hade tänkt gå och lägga mig tidigt ikväll. (men får se hur det blir) Ikväll har jag vart duktigt att laga mat till mig och Fanny. Dom andra i familjen var inte hemma, så det blev lite mys för oss två. Har även köpt lite godis till min underbara pappa. Tog även reda på om det händer något roligt i veckan, men det händer inget roligt i skolan iaf..

Och utanför skolan har jag inte heller planerat något bara ta det lungt på onsdag är jag ledig super skönt. Kanske ska ta och åka till Visby och vara med några vänner. Men är så trött efter skolan, så då är det inte så roligt att vara med mig.

Kommentarer

vet du om den i mitten finns i fler färger?:) kram

fina :)

den till vänsteR:D

första till vänster

sv. inte mycket (:



Den i mitten är finast tycker jag <3

jag har den åt höger, fast en ljus rosa (:

vad har du gjort i dag?

Ingen orsak:)



Den första persikofärgade ;)

snackar i skype :D



vad är din favorit film då? :D

jag tycker den åt vänster är snyggast, troligen för det är mer lik min stil än de andra :)

1an och 3an :)

SV: :D gör du dÅ?

Tack ska du ha! Har den längst till höger.

SV: Trevligt, hjälper pappa :)

Härligt :)

sv: okej :p

bästavännerna

Detsamma!♥



den förssta tror ja ;)

SV: Tack för behövande svar! kram

den som är likadan fast brun med text är också väldigt fin, men texter kan man ofta tröttna på faktiskt :)

Ha en fortsatt fin alla hjärtans dag! :) Kram



btw, så har jag den i mitten fast i vit :) as snygg!

Den i mitten :)

sv; okej men dom är snygga ändå! :)

Jättesnyggt :D

"DAGENS BLOGG - vinnare & ny omgång!" Är du vinnaren? Annars kan du alltid anmäla dig igen! Lycka till!



Direkt länkt --> http://nathalienyren.blogg.se/2011/february/dagens-blogg-vinnare-ny-omgang-9.html#comment

snygga! <3 glad alla <3 dagen!

Ja, precis! :}

Okej, har precis varit på bio och ska försöka skriva några rader på ett arbete som ska in imorgon.. usch vad jag hatar att plugga :(

svar: härligt och höra! :D ha en bra måndag gumman <3

jaa visst är dom :D

varsegod! <3

vinnaren på bloggen är uppe ----> http://matildaoolsson.blogg.se/2011/february/vinnarna-av-veckansblogg.html#comment

+ glad alla ♥-dag!

är hos min pojkvän^^

ah,eller jag brukar iallafall alltid gör det efter ett tag :)

gaaah jag vill ha alla tre :o

va gör du ?

Jag tycker den längst till vänster är snyggast:) jäkligt fräsig header du hade!

jag tycker att alla tre är skitsnygga :D

Glad alla hjärtans dag! :)

jag har den i mitten och så har jag den till höger i en annan färg :/

DEN TILL VÄNSTER

Svar: Ja, den var det! ;)

sov gott! :)

den röda =)

Ja fy bubblan :(<3

sv: tack :D

Fina :D

SV: :) Ja verkligen :) fina tröjor.

den till vänster är lätt snyggast! :D

åh vet du några i huvudset?;)

okej svara på kommentarer

Jag tycker att den första va snyggast!

jo det är bra, själv? :))



den röda tycker ja :D

sv: Idag har jag tagit det lugnt, umgåtts med min mamma och talat om för vännerna hur mkt de betyder för mig ;) Allt väl med dig då? :)

tillbaka från dansen nu men tänkte gå och lägga mig snart. :) höres i morron? natt natt sötnos!

Tycker den längst till vänster var snyggast. Men gillade den med texten med ;)

den gråa!

skulle vara jättekul om du kom med din åsikt på mitt senaste inlägg! :)

HÄRLIGT att du vill vara med i min "dagens blogg" :> Drar en vinnare ikväll, så håll ögonen öppna!!

HÖÖGER!!!!



SV taaaaack :D



PUSS NATTI

Den i mitten!

helt klart den sista! men alla var fina tyckte jag :D

vore tacksam om du kunde läsa mitt senaste inlägg och kommentera med

Tack:)

<3

skulle du orka vara jätte snäll och lämna din åsikt på detta inlägg? http://nollfemfyra.blogg.se/2011/february/funderar-starkt-pa-att-klippa-mig-kort-insk.html



skulle bli jätte glad,

behöver verkligen ALLA tips jag kan få <3

har utseet vinnarna från dagens blogg! haha det blev väldigt sent , men bättre sent än aldrig så kika in om ddet blev du annars kan du ju alltid försöka igen ;)

Den gråa så klart!

Den röda skulle jag aldrig äns sätta på mig.

Den "rosa" skulle kunna funka oxå...



Ha en bra dag!

SV: Samma.. Vaknade nyss =)

tack :)

Ah :) Hade du en bra dag igår då ? =)

snygga !:)

den till höger är helt klart finast ! ;)



när har du sportlov ? (:

läs min blogg (:

Den röda var väldigt fin :D ♥

Gillar verkligen den i mitten! super söt!

den högra !

den sista tröjan :D

så snyggt :D

den i mitten helt klart!

Snygga tröjor :) like your blogg följ gärna min. kram

den åt vänster såg mysigast ut! :D

den längst till vänster :)























Follow my on Bloglovin







Trackback