trött och kallt, godnatt!



Mina känslor just nu, trött och fryser. tror det inte är sant hur kallt det är ute, bara man tar av sig vantarna i några sekunder är dom som is. när man går ut känns det som man inte kan röra sig i ansiktet. går inte att förklara känslan hur kallt det är och hur trött jag är. det jag vill komma fram till är att det är KALLT!

Ikväll blev det att vara med Emma och Farre, vi hade riktigt trevligt. Vi skulle dra vidare och vara med några vänner, men vi satt och pratade och hade mysigt. Jag känner mig lite otrevlig efter som jag somnade i 40 minuter, men jag sa att jag var jätte trött. Super mysig fredag kväll, hade verkligen riktigt roligt. och när jag blir över trött skrattar jag åt allt, så jag tror jag avslutar mitt inlägg nu och går och lägger mig.

hoppas ni haft en super bra kväll, kärlek till er ♥


Kommentarer

Åh ja, men oj - vad roligt att du ville de! Måste bara säga att det skulle vara hur roligt som helst :)

sv: det är toppen med mig ;-)

Godnatt! <3

hihi:)

sv: så lite så :)



nahe ajdå, jag fick det idag! så himla skönt!

då har du v.9 va?

fina du!

sv:okehj braa :D

det är bra med mig också:)!

sÖT DU är! Sovit sött?

händer idag då? ^^

SV: JAaa =)

Allt bra ?

Usch för kylan! Jag vill ha sommar! :)

SV, okej, här med (:

Okej, vart knäpper man av den då? :P

Godmorgon, sovit gott? (:

fin bild :)

Sv:Okej! Igår jobbade jag, myste med älsklingen på kvällen. Idag ska det oxå jobbas och ikväll ska jag på födelsedagsfest, ska bli trevligt :) Allt annars bra med dig idag då? :) Ha det fint i solen!

sv' :) ha en fin lördag!

sovit gott?

fin ! :)

Svar; haha,jag somnade.SÅ jag gjorde ingenting :p ♥

hoppas din dag blir bra

kram

Nehe :)

Ska du hitta på något lördags-skoj idag? ;)

- ja ;) Har du fått några kommentarer i detta inlägg än?

jaa :)

- okej, vem har gjort det? :D

SV; vad bra! Jadet harja!, vad gör du? §

vsg! :D

Gud vad roligt :) Jag ska iväg till ett par barndomsvänner ikväll :) men nu på dagen vet jag inte :)



Ta det lugnt kanske ;D

- ja ;) du får säga först ;P

sv: ja det var det :D

- ok, vart? :)

sv: de blir det nog :D

- 42 ;) ska vi hjälpa varandra?

SV, Okej, nja jag kollar på kändisar jag liknar o jag kom fram till hannah monthana, ska bara köpa lite kläder så blir det perfect, xd§

- okej... :/

- kul! vad ska du göra idag?

SV, haha ja, Jag ska på fest hos en kompis nästa helg. Och då ska man vara utkläd till en kändis, §

- vad trevligt! Jag ska vara med min bästis!

söt du är! :)

sv: göru?

- japp, hur många kommentarter har du nu?

- ja men det är inte jag som gjort min design... :)

SV; ja det ska bli rgrymt roligt. Ska du göra i kväll då?

sv: najs ne samma, just nu gör jag inte ett skit :P

- 70 typ ;) Hur länge har du varit med på listan?

ja värkligen ! :)

vad gör du? :)

sv: nja funkar än så länge har itne kommit igång :P

sv: lite random fråga men va för musik lyssnar du på ?*

SV; okej,det är alltid skönt att barar mysa vid tven! ja ska ha gäster (:

okej skönt :) va med en kompis.

söt du är!!

SV; jaa (:

Vilken fin bild!

FIN TJEJ - FIN BLOGG ! :-)























Follow my on Bloglovin







Trackback