trött tjej, väntar på att få se solsidan.


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

äntligen sett klart filmen, jag började se filmen när klockan var runt tre. varför det tagit så långt tid är bara för att jag måste svara i telefon, sms, åkt till min syster mitt i hela filmen. men nu har jag iaf sett mean girls 2, jag tycker den filmen är riktigt bra. jag tror jag gillar tvåan lite mer, men jag vet inte varför. är ni sugna på att se den, tänk inte på saken se filmen istället.

om en timme börjar solsidan, det får ni inte missa. och innan det ska jag hinna fixa lite i mitt rum, har inte gjort något på hela dagen mer än att ligga i min säng. så städa mitt rum, så slipper jag göra det imorgon.

lite bilder från att jag var och fikade hos min syster.
ska ni se solsidan?

Kommentarer

hihi :)

Fin blogg!:)

Du skrev ju att du skulle till kungsträdgården, alltså jag bor inte i Stockholm om de är de du menar? :)



Mysigt och gott där!

Fina bilder :)

Jag ska också kolla på solsidan

Okej :P

Vi får besök snart. Ska du se på solsidan?

ohja :D<3

Svar: Okej, naaaej :) Hur mår du idag då? :)

sv. jaa :D

jag ska se solsidan!

tack för den söta frågan!

allt bra med dig? :)

ååh dom där hjärtana är ju så goda!!!

Jag väntar också på Solsidan ;)

- mums vad gott det såg ut!

Okeej, ser film:)

åå va gott

Jo, jag ska också se på det.

Vem ska du se det med?

- hehe yesbox!

Jag ska också se Solsidan!



Snälla skulle du kunna rösta på mig i sidomenyn här: http://www.lilija.com/finalisterna-i-veckans-blogg-v-07/#comments

klicka på Junitjej. Din röst är guld värd!

gott med bullar!!!:))<3

gott med bullar!!!:))<3

Ja okej =)

Det är att om man skakar lite när man tar en bild så blir bilden skarp ändå =)

Mumsigt det såg ut! :)



sv: Ja du, om du vill lägga ner pengar på det så kan de ju få vinna framkallning av ett foto, förstoring kanske? Annars kan det ju vara hm... Svårt det där! :P

Sv: Hihi ok ;)

Haft en bra helg ?

Kram

Sv: Jo allt är bara bra med mig;) Själv?<3

Hej! Vad gör du ? ♥

sv; ja :)



mycket gott där !

jag mår också bra :)

gjort idag? <3

jag väntar också på solsidan! :D woho

mm, det ser fett gott ut :D

Sv; Jarå allt är bra. Själv då? :)

Sv: jaa, det var så där halvkul helg :)

fotar lite.<33

vad för film? :D

sv: så lite så, bara ren ärlighet ;)

De väntar jag med på

Så mumsiga bilder

svar: japp :D

allt bra?♥

Japp jag ska kolla:D



Lust att följa varandra via blogglovin eller bara följa varandra?? :)

- vaaaa? Shit, det är ju jättemycket! hur får du så mycket läsare? :D:D:D

din header är fett snygg :D

sv: Annars en veckolänkning?

okej, samma och sen ska jag kanske va med nån :D

Ja okej tack då vet jag! ;D

mm.. har du en bästavän eller flera?

kom lite random sådär bara,,

Allt bra med dig idag? :)

hej skynda dig att anmäla dig till veckans blogg! vem vet,med lite tur kanske det är du som vinner!

KRAM :D



tack för att du påminde mig att de är solsidan snart ;D

Okej :P

Jag ska se det med killen & en vän.

vilka härliga bilder :)

hemma från dansen. allt bra?

sv: hihi, vad gör du? ^^

Mums! :)

vsg ! :)<3

jo jag med :) solsidan nur¨!

sv: Inte mkt, <3

vad har du gjor idag då ? :D ♥

Härliga Bilder =)

så mysigt med fika! :)

åhja självklart ser vi solsidan haha.. lovely! :)

åh fan vad gott de såg ut ! :)

Godmorgon :) hoppas du får en bra start på veckan!

Kanelbullar :) älska det.



Visst är hon söt :)

nej fy så gottt :D!

planer för dagen då :)?

kram

åh vad mysigt :)

Ooooh, SOLSIDAN äger! Men börjar gilla Ove mindre o mindre :(

Han är ju så irriterande! ;)

Gud va fina foton!

Ser gott ut! :)

Gott med fika :)

gud vilka godsaker! mums :D

åh vad mumsigt..

naj vad gott det ser ut! :)

kanelbullar <3

Smarrigt! ;)

gott med bullar och sånt :)























Follow my on Bloglovin







Trackback