taggad till ett bröllop i sommar


i den här bilden får jag lite julkänsla.

Godmorgon, mina underbara läsare och besökare ♥ Har ni sovit gott? Idag är det fredag, sista dagen i skolan den här veckan. Det är riktigt mycket snö, jag vill inte ha snö. (då kan jag inte ta på mig mina converse) Annars ikväll, vet jag inte vad som händer får se vad som händer. (något händer det säkert)

Igår fick jag en ny händelse på facebook, där min syster hade skrivit ''vill du vara min fotograf på min stora dag?'' Jag svarade självklart vill jag vara fotograf på erat bröllop. Jag är vrål taggade för deras bröllop i sommar, det kommer bli så roligt. (det är min halvsyster Jessica)

ha en bra dag i skola, jobbet eller hemma ♥

Kommentarer

Nu kör jag igång dagens blogg igen! :) Gå in och anmäl dig kanske just du vinner! :D

kul med bröllop och att du ska vara fotograf :D

svar på din fråga: jag får mellan 40-170 kommentarer på varje inlägg :)

godmorgon, ja . själv?

fiina bilder :D

Fasen vad kul att fota ett bröllop!



sv; Det är bara bra med mig också. Lite smått irriterad för att bussarna inte går bara, haha.

härlig bokeh :D

haha, stallet bara typ ^^. hinner inge annat :/

sv: det är bra:) sJ?

Ha en bra dag :)

Fin blogg :))<33

Hej! är det bara jag eller är det inte lite mysigt med snöstorm, det är inte så kul alla bussar och sånt är inställda. Men på något vis är det lite mysigt tycker jag! Vad tycker du? skriv gärna en liten kommentar vad just DU tycker ;) Kram

Åh vad kul med bröllopet!:)

Gomorron

Gud vad skoj att du ska fota, de blir en stor händelae

sv; Hur mår du idag då?

Hoppas att du kom iväg till jobbet i det här ovädret..

Kram

Åh, vad roligt!!!

tror jag drar till gotland i sommar faktiskt :D

cool bild!

sv: hihi ja! :D

göru då :) ?

sv: Hihi ;)<3

Spännande med bröllop. :)

kul uppdrag :) grattis

Allt bra?:)

- god morgon på dig med :D

Aara! ha en bra fredag :D

SV: hih visst var den :) <3 allt bra?

- Vad ska du göra idag då? :)

jättefin blogg & underbara bilder :)

Kul att du ska vara fotograf! :D

så nu tänker jag börja följa dig :)

hihi, kul för dig! :D

sv: godmorgon, jo de e bra! :) själv då?

sv; det är inget att tacka för !:)

SV: Härligt samma här:)

God förmiddag!

Allt är bra, själv då??



Finfina bilder! :)



SV: :) roligt att få fota ett bröllop :)

ja usch :(

är allt bra med dig annars då vännen?:)

SV: Så roligt juuuh <3 kommer du vara ensam fotograf? eller kommer det vara fler?

vabra :)

de är toppen med mig! Några planer för dagen :)?

Kan jag tänka mig!

Du vill inte hjälpa mig med en sak?:)

sv. hoppas du får en bra dag:)

sv; det var så lite , göra idag?=))<33333

s: Det går framåt, samtidigt som det går bakåt!

Kul att du får vara fotograf :>

Vad roligt! Hoppas du får ta många fina bilder då ;-)

Allt bra med dig idag? :)<3

Sv: Tack :) Bara fint med mig. Själv? :)

sjukt snygga bilder

Kul och få vara fotograf till sin egen systers bröllop. :)

<3

Man kan visst ha converse när det är snö ute ;)

åh gud vad roligt :D jag älskar bröllop!

Ha en super bra lördag!























Follow my on Bloglovin







Trackback