du är den jag vill se varje morgon


min klocka kostade 149:- (men den kostar 349 egentligen)
på guldfynd, det var bara extra pris tills idag den 22 (på gotland)

fått frågan många gånger och nu tänkte jag ta och svara på frågan här i bloggen. ''när har du lov?'' jag får lov på fredag och har lov en vecka och sen är det skola igen. har lite planer vad jag ska göra på mitt lov, och det blir att vara med mina vänner. just nu ser jag tv och hade tänkte börja fixa klart mitt armband som jag började i skolan med. en lugn kväll, funderar på att gå och sova tidigt ikväll fast jag inte behöver. känner mig trött och fryser riktigt mycket.

vad har ni för er ikväll?


Kommentarer

härlig bild :) ikväll gör jag nog ingenting, ska bara chilla :D vad ska du göra? kram

Skola och basketmatch.. (a' <33

sv: vad bra :D Jodå, allt är bara bra här ! <3

sv: haha :) hur mår du idag då? :)

Vilken fin blogg du har :)!

sv: Okej, hoppas det blir bättre där! :S



Ja, det gör det typ.. Massa knark och sånt! En gång när jag var där (Min kompis mamma jobbar där) sprang vi runt överallt, och sen hitta vi ett skåp som var öppet typ (?) och där inne låg det typ knark! Vi blev skiträdda! xS Men vi sa till hennes mamma iallafall :P

japp :D<3

- okej, synd :( haft en bra dag i övrigt? <333

det går ganska bra för mig i skolan men det är så svårt med psykoloi

RE: aha, det förklarar saken :D

hehe ok..xD tack sötnos! :P man behöver bara skriva en liten sak så börjar jag tänka själv också och komma på lite..xD behöver bara en liten push..xD hahaha!

sv; ne, inte jag heller:)

Nu kör vi en tävling i bloggen vill du vara med?

Annars ber jag om ursäkt för att jag stör.



http://linaabjornemalm.blogg.se/2011/february/tavling-2.html#comment

Ja, precis, det var så jag menade. Att det inte finns något att ta kort på. Man känner ju sig rätt färdig med vinterbilder nu? :P

SV: :)

sv: inte mycket alls faktist :) vad gör du själv då?

mysigt :D

Okej. Lite tvtittande tror jag!

Sv: Ja, vissa kan ju inte respektera att andra inte vill ha rök på sig !

Snygg klockan var. Härlig färg.:)

sitter och lyssnar på din lista just nu! ^^ asbra! :P

hum måste bara säga jävlar va den klockan gått upp i pris jag köpte min för 99 kr och då var den på rabatt för den skulle egentligen kostat 149 kr

sv: okej :p musik <3

sv: Ja (: As najs, för är ledig på torsdag och fredag

Hejsan! Gillar du Kenzas stil? Då kanske du gillar att jag säljer en likadan spetsklänning som hon har, kika in den här: http://www.tradera.com/Vit-spetsklanning-fran-Asos-Nelly-Kenza-Ombloggad-auktion_301742_128332674 :)

- japp!

Beatrice, alltså hur får du så sjuuuukt fina bilder på dig? DU ÄR SJUKT FIN TJEJEN! :D<3

Svar: Det är synd att allt ska vara så dyrt! XD

fan vilken snygg klocka,gillar färgen:D<3

Hejsan, allt bra? ^^

sv:

samma :) så himla skönt!

tack så mycket! <3



vad brukar du göra på din fritid då? :D

sv: Japp, snacka om chock!! :S

sv: nejdå sötnos

har försökt söka, men kommer ej fram till nått vettigt :(

Oh okej! Vad gör du ikväll då? :)

förlåt att jag frågar .. men du är den enda jag kan tänka mig som kan hjälpa mig (a) kan du hjälpa mig att lägga in min ny header i min blogg ? <3

Okej, tack så mycket, ska kolla det nu. Ha en bra kväll <333



Pusss

ååå turkost är så snyggt !! klockanoch ringen

sv: jaa!

tack så mycket :)

Åhh, har alltid viljat ha en sån klocka, vart finns den och köpa? Där den kostar 149 alltså :P

ja jag har me en turkos klocka fast mer retro gammeldags hehe :D allt bra ?

fin blogg!

Hoppas du har lusta att kolla min med puss:)

sv: tack ;)

Sv: Japp! Man får tänka positivt :D

Hehe tack du med ^^

Jag har också lov på fredag, åhh vad jag har längtat! :D

inte mkt, dusj :D<3

väldigt cool och fotografuisk bild :)

Najs blogg :D

Om du vill: Ska vi följa varandra via bloglovin?



Okey :)

Jag har varit i Jönköping i helgen och nu har jag lov :)

fin blogg :)

kommentera våår :D

sv; :)

Idaaag har jag pluggat, hehe! och städat, kul kväll ...

gymt klocka btw!

ha en njas kväLL:D

Vilken fin blogg du har! :)

Gå gärna in på min och svara på dagens fråga!

sv: :) vi hade vårat lov förra veckan så vi har precis börjat skolan igen sj ?

snygg ring

sv: ska gå och ta lite te ;D sj?<3

sv: åh, vad snällt !

kan du lägga in den så den får plats utan att du minskar eller ökar bredden på min blogg? (a)

svar: :)

fin klocka!

sv: kul! :) Vad gör du för nått då?

Så lite så! :)

älskar klockan! :D

sv: varsegod :)

nja, inget speciellt :D

går du i skolan eller jobbar du? :D <3

gör du sötnos?

Vilken härlig färg på klockan :D

Fin klocka du har köpt förresten! :D

sv: bara fin fint :D

kollar du på Big Brother?? :b

sv: hehe tackarrr :D

Allt bra??:D

Vill du bli dagens blogg? skriv en kommentar i mitt senaste inlägg. utser vinnaren imon :) kram /niiisan

sv: lägg in den på min testblogg :)

ta den bloggen som heter amandas!



jag skriver användarnamn och lösen här, men ta bort sen? :)

Snyggt!



Snygga och otroligt trendiga smycken till låga priser! Skynda och fynda! Besök Modernasmycken.blogg.se redan idag!



sv: då måste jag se den omgående!:) vad har du haft för dig ikväll då?

Nu är Dagens blogg utsatt, kolla om det va du som vann, om inte så har du en ny chans! :)

Fanns det andra färger också? :)

Jättenajsig! Älskar färgen! :)

sv: samma här! :D ♥

sv: allstå att du lägger in headern på min test blogg ? :) <3

latar mig och funderar på om jag orkar gå och lägga mig eller inte..XD och lyssnar på din spotify-lista till oss läsare! :D

Okej, tack så mycket, då vet jag det! :) Är allt bra? :)

sv: Ja verkligen! :)

En kille i min klass har en fast lila. Hehe, cool! ;)

tur att du hunnit köpa den för billigare pris :)

Grymt snygg klocka!

Och jag bara älskar din blogg, snygga bilder!

Kram <3

heheh japp a dom aknske har höjt den då ^^

Okej, fast då är nog den färgen du valde snyggast :)

sv: bara fin fint :D

kollar du på Big Brother?? :b

wow, bra pris! Snygg färg oxå.

kom just hem, har haft en sjukt rolig dag :D

Sv; OK :) hehe Vi tittar på film och jag pluggar samtidigt. Vad skall du göra i morgon ? ;P

ok snällt :)

har startat en dagens bloggtävling, så tkr att alla ska gå in och anmäla sig på den här länken,



http://evelinaakauppinen.blogg.se/2011/february/dag-12-varfor-borjade-du-blogga.html#comment



kram!:)

sv;arsågood :).

SV: Det är ganska bra här, har lite ont i halsen bara:/ Men annars är det bra!:D Vad fina bilder du tar!:D

Så bra att vi tycker samma :D

sv: haha va? du skulle ju hjälpa mig? :)

varsågod :)

Sv: Vad trevligt! Korsringen är riktigt snygg tycker jag också! Hör gärna av dig om du vill köpa när du har pengar :). Ha en trevlig kväll!



Modernasmycken.blogg.se

sv: bra :) men imorgon för måste dra <3

Okej, härligt! :) Jo allt är bara bra :D <3

Sv: inget såhär planerat men kanske va med nån :)

Kram <3

sv; OK. Jag skall åka till stan och se om man hittar något skoj (:

Har ni mycket snö kvar? :O

fin blooogg! :D

sova strax? :)

ne ja vet :(

snällt av dig ändå



pussss

hehe ja, jag med..xD

Jejjemen :) allt bra annars? Kram :)

Usch trist. :S

Här är det också en del snö kvar och det har också snöat lite =(

fin klocka!

fin blogg du har! :)

vad gör du?`:)

Ja, hoppas du haft en bra dag!

Nu blev jag ju tvungen att köpa choklad idag :O hehe :) det är gott! :P

hej jag har en tävling där du kan vinna ett valfritt smycke! du får supergärna vara med: klicka på länken här under :)

http://vadfanskajagheta.se/2011/february/tavling-12-vinn-valfritt-smycke-fran-bstor.html#comment

haft dans :))))



TAckar så mkt.. det gikc okej...



PUSS NATTI

gonatt gumman

Oj vad kommentarer!! :)

Fin bild :)

sv' härligt :) med mig är det sådär.

Hejsan! Jag har dragit igång med veckans blogg på min blogg var gärna med så kan du ha chansen att ta del av mina läsare. Kram♥

veckans blogg: http://josephinefrans.blogg.se/2011/february/hihi-1.html#comment

svar: japp! hoppas du får en bra kväll, snygg klocka också! ;)<3

sv: hihi.. de är ju kul att se Big Brother ;)

planer för morgon dagen?? :D

good night lady

:).

Tittade precis på Big Brother. Ganska underhållande ^^.

god natt sötnos! :D

Oh okej, svarar på kommentarer bara! :)

okej, nae va med en vän :)

Jag har lov nu! as skönt!:)

ny design, kika gärna in och skriv vad du tycker om den :)

kram!

fanken vad skönt ju :)

allt bra? :)

- awh !

Jag ligger och tittar på Johan Falk likt jag gjort hela kvällen, hihi!

- jag tar det lungt själv?:)

frågestund på bloggen !

kolla in och släng in en kommentar alla !

svar: varsågod (a), hehe jaa, speciellt vid denna tiden.. och jag vaknade nyss! ;(

Superfin klocka! :)

SV: Hah neej inte jag heller..



Taack :D



vad gör du just nu?























Follow my on Bloglovin







Trackback