gårdagens händelse


en bild som jag tog idag i skolan, det är Elins händer.

Sitter just nu och laddar upp lite bilder, så snart kommer det upp lite bilder på min sida på facebook. och ni som inte har gillat min grup på facebook, så kan ni göra det. men det är inget måste, om ni ser i min meny så ser ni en bild där det står något om facebook. där kan ni trycka så kommer ni till min grupp,  där kan man kolla bilder och skriva något fint i min logg eller något.

jag måste berätta gårdagsen bästa händelse, igår när jag skulle gå genom gallerian. (den är inte så stor, finns 6 affärer där kanske) gick där med min syster och hennes kompis, båda röker men då hade inte rökt just då. så går jag förbi en gubbe med rullator, och känner att det vara stinker rök. då går han med en cigg i handen och röker, helt sjukt! alla kan inte vara lika, men rätt roligt att han gick in med den.

Kommentarer

Vsg! Jag mår fintfint sjdåå? :D

Japp! ;) man blir nästan sugen på dom :D

sv: följa varandra via bloglovin?:D

vilken fin ring hon hade!

Svar: Härligt, min med :D

vsg

sv: Tackar!:) Nä jag har ju inte sett den än, är den bra? svenskt eller engelskt tal?

mm:)

jag har precis kommit hem från stan och om en halvtimma ska jag cykla iväg till pojkvännen! själv då?

sv: japp! :)

Vart bor du ?

sv: okej :D toppen med mig <3

Hej hej. Det låter som en trevlig dag!

hurru! :) Du kan det där med foto..^^ vad bör jag tänka på när jag fotar människor? :P vill verkligen ha tips så att man blir bättre. :P

ingen orsak:)

Vad tog du bilder på då? :D

sv. jaa :D

vad har du gjort idag? :) <3

Sv: juste så var det haha :)

stockholm, men jag var där i sommras o då fanns inte så många kläd affärer? som tex H&M ginatricot osv. fanns bara JC typ, är det inte svårt att få tag på kläder från tex H&M då? :o

svar: ska ta något att äta och sen blir det nog teven haha :) vet du något bra som kommer idag ? <3

sv: Härligt! :D

Okej bra :D

sv; jodå det är rätt bra :)

RE: I see, vad ska du laga? :)

Svar: ja :D

Haha, ja det var lite underligt :) Fint nagellack!

Vi skrev om bilder. :D

svar: okej :( då får det bli nån film på datan istället :)<3

Sån klocka har jag med, aha §



Vad gör du?

Hej!

Jag har frågestund i min blogg, och det skulle vara superkul om du hade lust eller vill ställa en eller ett par frågor till mig :)

Hej, haft en bra dag ? (:

:D<33 Gjort idag?

riktigt fin blogg :)

jag mår väll sådär :)

aldrig kul att vara sjuk :@

Ha en fortsatte trevlig dag:D

Jaha vad bra (:

Vad ska du göra i morgon då?

. okej :D

RE: sounds nice!

har du inga som helst tips? :O

Shit vad snuskigt. =/ vilken dumgubbe =P.

Nej, alltså om du tagit många bilder idag? :D

hahah ;p

hej, vad görs ?<33

sv: jaha då förstår jag, bra att h&m finns iallafall! :D

Svar: hahaha :D

Allt bra med dig idag? ;)

SV, ahah okej, jag med! Vad åt du?

hehe ok..XD jag har ganska dålig fantasi när det kommer till bakgrunder. :/



jo sant.. :P

sv: okej :D

samma och sen pluggat

hej jag har en tävling där du kan vinna ett valfritt smycke! du får supergärna vara med: klicka på länken här under :)

http://vadfanskajagheta.se/2011/february/tavling-11-vinn-valfritt-smycke-fran-bstor.html#comment



Okej. Vad ska du hitta på ikväll?

cool ring hon hade!:D

lyssnar på lite musik, själv då ? :D

sv: ja de kommer bli både kul,sorgligt och skönt :D

hihi:)

SV; okej, gott! Jag åt paj :)

Tack :D

skriver hon på en ipad?

sv: ja men kanske är lite jobbigt ifall kläderna/skorna inte passar? :O

sv: nja :D vad gör du? <3

Varför är det många som inte gillar din fb? :/

Okej :)

Vad tog du bilder på förutom händerna där? :)

sv;: förstår va du menar grymt irriterande när folk röker överallt. Speciellt när de skadar folket omkring så mycket. Om du skulle beskriva dig med tre ord vad skulle de va för några :)?

Hur är det med dig annars idag då?

Okej, vad najs!

Jag ska till skolan och redovisa min prao!

Aha, synd.

Fast visst är det trist att det inte finns så mycket att ta bild på nu för tiden? :O

jag svarar på lite komentarer själv ? :)

hänt idag?

kram

SV: Jaaa. =)

Haft en bra dag ?

RE: haha syftade mer på att hon hade en "ipad" :D men najs, den ser så klumpig ut :P

sv: nu har ja ingen aning om vad ja skrev xD....Usch hatar verkligen när folk röker som ingenting, dom skadar ju ändå våran hälsa

Diggas! :D

de va de verkligen=D

;D

hej ! shit vilken bra blogg :D hur är det med dig då? :) kram!

Hej hopp, du har en underbar söt blogg! Vad har du gjort idag då? vad ska du hitta på? ska vi följa varandra? :D

haft en bra dag? :)

hur får man rutor runt kommentarerna? :) du har ju gråa <3

nja, har inte något för mig nu :P

sv: japp! men man kanske inte ska klaga, superfint på gotland! :D :D :D

Svar: haha :D Du får väl spara ihop pengar och köpa ett ;)

sv: Jag håller på och redigerar lite bilder :) sj? <3

gillar hennes ring

vilket fint nagellack :D <33

hehe jo fast jag ville ju ha en vinterbakgrund..^^ hehe. :P kanske skulle hittat en finare miljö. :P

jepp :)



händer de någe kul i helgen då? :)

SV; japp, (L)

Hihi typ samma :) Vad gör du imorgon då?

sv; Jag läste ditt inlägg och jag uppfattade det som att det inte var så många som gillar din facebook? Eller läste jag fel? hehe



Kram

sv; Det står såhär "och ni som inte gillar min facebook, så kan ni göra det. men det är inget måste, om ni ser i min meny så ser ni en bild där det står något om facebook. där kan ni gilla mig på facebook, kolla bilder och skriva något fint i min logg eller något. "



Jag hänger inte med? hehe men skit samma. :P



Gör du ngt skoj? :)

Fint nagellack :)

så fin ring hon har!

Som min gammelmormor då typ... Hon är runt 97 bast eller något och har rökt sedan hon var typ 13... och lever ännu. Medan min farmor som aldrig tagit ett bloss i sitt liv dog för några år sedan i cancer, knappt 60 år gammal. Orättvist!

hej , vilken fin blogg du har! hur länge har du haft denna blogg?

btw; kolla gärna in våran ny startade fotoblogg! www.mikcan.blogg.se , kram <3























Follow my on Bloglovin







Trackback