min outfit denna onsdag


Min outfit, består av ett par jeans från cubus. Ett linne, minns inte vart ifrån. Klockan är från guldfynd och ringen från bikbok.

Nu ska jag äta upp maten och sen ta mig till Visby med min lillasyster och hennes kompis. har haft beslutångest om jag ska sova kvar eller om jag ska åka hem igen, jag har nog bestämt mig för att åka hem sen ikväll. men inte helt säkert ännu, men det fixar sig alltid. jag hör av mig senare, när jag kommer hem till min bror och ska vänta tills bion är klar. (det är min lillasyster och hennes kompis som ska se bio, inte jag)

gillar inte att det snöar, kan det inte bara sluta snöa. jag vill inte ha mer snö, bort med alla snö.
en fråga medan jag är borta, har ni haft en bra dag?

Kommentarer

haha aa :)

hehe då har vi lika dana klockor ;D <3

sv: jo men det får ju komma längre fram :D

Snygg outfit! Älskar blårandigt :D

Dan är inte så kul nu har mest städat men kommer bli roligare hehe :D

ja leta du på ;) någonstans kan du nog hitta det :)

snygg klocka!

svar: hihi :) håller med dej, eller egentligen tycker jag om både två! ^^

- några planer för idag då?:)

vilken fin outfit! :D

sv: vad härligt :) jag mår superbra!

vad hittar du på annars idag då? :) <3

snygging!

vad tycker du om min nya ear cuff?:D

direkt länk:

http://liborius.blogg.se/2011/february/ear-cuff.html#comment

Svar: ok:) Jag ska nog bara plugga=)

Fint :)

sv; okej? :)

musik och svarar på kommentarer! :D <3

fin outfit :)

sv: hihi ^^

Hejsan! Allt bra? :) Kram.

Åh, din header är underbar!

:)

hur mår du gumman

super fin outfit, allt bra? :)

Okej:) kom just hem!

Hejhej!



Dagen har varit helt ok =)

Hoppas du hade det mysigt i Visby du med?

Svar: Okej, joorå :) Har du några roliga planer för dagen då? :)

snyggt :)

Tack! :)

Hej!



Anmäl dig gärna till dagens blogg hos mig :)

sv: ska snart laga hemmagjord pizza. annars inget :) haft en bra dag+

fin outfit:)

SV: Lite samma. Tränade lite nyss, ska nog t a en promenad snart.

Fint :)

snygg!

Ha en bra kväll!

Nice outfit :)

snyggt :D

gilla klockan å ringen! :)

fin header ! ♥

vad gör du då ? :)

sv. jodå :)

Haft en bra dag? <3

händer i dag då :)?

sv: najs :D ja känner att ja behöver ett lov till :P

Fiint :)

svar på ditt inlägg: jadå, jag har haft en bra dag än så länge! :-)

hur har din varit?

snyggggt!:D

sv: Hihi ja verkligen :)<3

Va snyggt :D<3

- Underbart! :D

sv: jo det ärr bara bra. Själv då? :)

hur äre ?:)

Fin blogg :)

kika gärna in på min

härligt, samma här :)

Har du haft en bra dag hittills? ;)

Sv; Vasågod =P, allt bra idag ?

så bra men du får krya på dig ^^

jag mår bra är lite trött bara :)

oj skicka fel xD



kul att du mår bra, jag mår själv prima men är lite trött ^^

nice, :) lägeet?

diggar din blogg.

Hej hej jättefin combination :)

-juppp har sportloov så jag sitter och slappar x)

Dagens blogg på min blogg nu, va gjärna med!=)



snygg outfit!:D

sv: jag drog motvilligt till gymmet och tränade igår kväll sen hann jag inte med så mycket annat!:P hur har din onsdag varit?:)

sv; :).

Nice blogg (Y) =)

snyggt:)

sv' tack :D snygg ring!

Nice outfit! :)



Svar: Allt är bra med mig :)

vad har du gjort idag? kram :*

Söt outfit, man börjar tänka på sommarn! ^^

hej sötan, allt bra med dig?



nu är dagensblogg vinnare dragen så gå in och kika om det vart du, annars kommer det fler chanser så håll utkik:)

Älskar ringen! :) Allt bra med dig idag?

x Angelina, http://aslanx.blogg.se/

kollar på tv och väntar på att en kompis ska höra av sig.

snyggt!

Jag gillar klockan! :D

vgd?

snygging :D

Hejj var gärna med i min "blogg tävling" Man kan vinna en länk i ett inlägg om få fler läsare och så, är du sugen på de så är det bara att kommentera med "Jag är med" Och blogg adressen.

Vinnaren pressenterar jag fredag den 25/2-11.



sv:

tack så mkt vad gullig du är :D

God kväll!

Ja :)

Nu har jag börjat med dagens blogg, gå in och anmäl dig, utser två vinnare imorgon! :)

lycka till!

Vilken linje går du i? ;)

jättesnygg outfit , speciellt klockan och ringen :D

I sollentuna sjdåå?

tips på vad man kan blogga om och vart man kan få lite inspiration ifrån? :)

yess ;)

svar: hehe, gjort nåt kul idag eller nåt skoj du ska göra? :)

snygg ring :)

svar: om ett tag ska jag se big brother och sen vet jag inte haha :) ska du se det? :)

sv: Hoppas du får en fortsatt trevlig kväll ;)

Älska randigt!























Follow my on Bloglovin







Trackback