kärlek



Dag 7 – Vad är kärlek?

Kärlek för mig är när man känner sig lycklig, men känner verkligen att man vill vara med den personen hela tiden. Men som sagt det finns kärlek på många sätt, först pojkvän/flickvän, kärlek till djur och familj. Det finns så mycket, så jag vet inte hur jag ska förklara kärleken. Men jag kan förklara hur min kärlek var till en kille för ett år sen.

Jag blev alltid så glad och lycklig när jag såg han, hörde hans röst eller fick ett sms av honom. Kärleken med honom var underbar, men den tiden är över. Och det är bara att ta nya tag, man kan inte vara ledsen hela tiden. Även fast vi inte är tillsammans har jag värden bästa kill kompis. Kärleken var vädligt svårt att förklara, alla förklara olika om kärleken.

man ska aldrig leka med känslor och då menar jag aldrig. Man kan inte hjälpa om man inte gillar den personen mer eller något annat. Men lek aldrig med känslorna, viktigt! Den personen som leker med känslorna förstår inte hur ledsen den andra personen blir. jag ogillar när folk leker med känslorna, men aja. nu kom jag in på en sak som inte till hör vad kärlek är..

känner att det inte blev ett inlägg vad kärlek är, men svårt att förklara med bra ord!

Kommentarer

Fin blogg du har! :)

Gör du idag ?

Svar:

kan du länka mej? :P

härliga bilder :)

Nu har jag utsett vinnaren av dagens blogg blev det du? kika in på bloggen så får du veta vem som van

SV: <3

Så bra! :D

Vad gör du nu då?

Nu är "this weekends princessblogg"-tävlingen igång igen! Gå in och anmäl dej! :)

SV; Det hoppas jag också :) och det gör det ju tillslut :D

- aha vad kul! ska vara med pojkvännen och hans vänner =)

Inet så mycket här heller. Vad händer ikväll då? :D

SV: Har ni slutat skolan ännu? <3

SV; :D vad gör du i helgen? :D

sv: vad bra! jodå det är bra med mig med<3



jätte fina bilder verkligen! :)

japp :) vad gör du?

japp :)

Sv; Härligt! :D Jag ska jobba, träna, plugga lite och träffa min kompis! :)

SV: Din header är mkt finare på pappas dator än min :D haha konstig det där :D

Ska snart äta sen sticka till stallet :)

sv: tack så mkt! :D

hur fick du så mycket kommentarer ? :)

Fint beskrivet tycker jag! Hade inte kunat gjort det bättre själv . =) Hoppas du får en bra helg! :)

SKÖNT MED FREDAG NU?

Du ska inte vara ledsen har laddat några tävlingar i min blogg som utkasst oh det kommer antaligen en ny tävling i kväll tror jag

- okay :D

inte så mycket, ska snart åka till tåget :)

vad ska du hitta på idag då? :)

tack så mycket! :)

ja absolut händer i helgen då?

okej jag hoppas du deltar mina nadra tävlingar som kommer

Fina bilder!

SV; Jaadå :) kommer bli kul :)

SV: Säger jag med :O

Fina bilder! :DD

Hur mår du? :)

Fin blogg!!! Hur mårs det då???

Fin blogg!!! Hur mårs det då???

- haha ååh fråga inte =( tog mig så lång tid o min pojkvän satt tillslut o leta typ en halv timme x)

Bra skrivet!

mm :(



haha samma ;)

Okej :D

Vi är bjudna till killens kusin på pizza & fika. Han har fått barn så han vill väl visa upp henne. :)

hehe händer idag då? :)

SV: Vi får radera alla och ha kvar än :D livet vore lättare då! :D

håller med dig :') bra skrivet!

Ja, fast photoscape är bättre :-)

sv; samma här:)

Kärlek är att acceptera varandras fel, men älska dom ändå. Att längta hem när man är borta för att ens andra hälft är hemma. Att ligga en liten stund extra i sängen på morgonen för att kramas lite. Det är dom små grejerna, tycker jag!

Gör du inte, varför? :)

Gör du inte, varför? :)

Vilken inspererande och fin blogg du har. allt bra? :)

Ja, det ska det väl bli :P

vad trevligt. Själv blir det att ha en lung helg bara vara hemma och vila upp mig nu när jag inte är så pigg så jag orka med skolan igen på måndag

JAMMANES

skola & nu träning :)

Ja :P

Har du tagit några bilder idag då? :D

Tycker du? Inte så jätte svårt alls :)

typ inget:)

Svar: Hej och förlåt för ett sent svar och dåligt bloggande! Men här kommer jag igen!:)

Allt bra idag?

Jo men här är det bra:)

Fin blogg!!

vad använder du för objektiv? :)

jappp























Follow my on Bloglovin







Trackback