kärlek till ringen




den här ringen är från JC för 49:-

Åhh, kärlek till den här ringen.. Jag hittade en annan som jag gillar grymt mycket! Fast jag gillar alla mina ringar, tror jag börjar bli beroende av ringar och smycken. Så har ni några tips vad det finns snygga ringar, glöm inte och säg det till mig. Skulle verkligen göra min dag, så kär jag är i ringar just nu..

Idag är det lördag, jag vet inte alls vad som händer försöker få tag i Emma men det går inte så bra. Annars kanske det blir en sväng till hockey, eller bara ut och gå det hade var super skönt!

vad tycker ni om ringen? glöm inte att tipsa mig!

Kommentarer

cool ring :D

SV: <3 har du ngt bra avslappningstips?

sv: härligt att höra:D

den var riktigt snygg :) allt bra annars? :)

- ok ;) sööt ring :)

cool! :O

allt bra idag?

SV: Tackar <3

okej härligt :) jag svarar på kommentarer och ska strax åka iväg och möta upp mina vänner :)

sv ja verkligen, ska köpa den direkt när jag får tillfälle :) aa va bra! jo här är allt bara bra :) vad gör dudå? :)

SV: Kan man ha denna headern? <3

okej ! ;)

Jag ska snart iväg och träba , sen ska jag kolla på en handbollsmatch och ikväll blir det nog bara mys med en kompis :)

svar: haha nej, det äru inte! kunde fan knappt somna när jag såg Scream filmerna för första gången! :O



ja!

ja det kommer nog bli riktigt bra faktiskt :)

Hur kan du tycka att de är bra om du inte vågar se dem? :D



Tuff ring.

sv: okej =) ska fira pappa som fyllde i måndags!

Allt bra? :)

Det förstås. :P

Har du sett eden lake?

SV: Uppdatera <3

- japp, hur ånga kommentarer blev det?

åh vad fin! beställde själv två ringar igår, längtar tills de kommer :)

svar: haha ja, blir fan rädd för Scream filmerna fortfarande, fast jag har sett dom 10000000 gånger x)

allt bra idga då? :)

va fin ring:)

Svar: Tack så mycket! :))

jo det är bra här. :)

SV: Enkelt, men bättre än inget, right?

svar: samma här :)

va göru? :D

går ju att hitta ringar lite överrallt, men på Glitter i sthlm så hittar man det mesta. =)

- hundra exat, i det nya då?

Fett bra med mig :)

Händer idga?

sv :d<3

allt bra? (:

sv :d<3

allt bra? (:

hehe jo...

härligt att höra att det är så bra med dig. :) det gör mig extra glad! :D

sv: Hihi tack sötnos <3



Åh, den ringen va riktigt söt! Cocco.se har fina smycken! :D

Händer idag då? :)

okej, kom just ur duschen:)

Tjenare, anmäl dig gärna till dagens blogg. Kram:D

Hej!

Fin blogg! ;D

sv; hälrigt, jo de tär bra med mig !:D

hej! fin blogg :)

grymt snygg ring!



ta gärna en titt in på min blogg<3

tack så jättejättemycket :D

- det blev 106 i det rosa inlägget och har just nu 3 i det nya! Hur många sidor har du fått idag då?

händer idag då?

Okej, det är en grym film. :S

svar: kollar på Let's Dance från igår :D

- jag har fått 7, men det är ju typ 120 kommenatrer.

- ska va med min bästis senare i dG ;) SJ?

sv jo det är helt okej<3

sv; ja det e synd, men om du åker upp dit någon gång så kan du ju köpa några stycken så du håller dig tills nästa gång haha :P

svar: yes! :D

- efter lunch, ska du se melo idG?

Snygg ring!:D

Tack så mycket :) Alltid lika kul att få komplimanger.

- ok, men vad händer ikväll?

sv hihi<3

ska du göra ngt ikv? <3

- ok, blir det något lördags mys?

- ok, vad blir det då?

sv ingen aning faktiskt<3

- ja visst är det!

allt bra?♥

vilken söt!

Tycker den är otroligt fin och söt!! =) Älskar ugglor!

tycker ringen är jättefin! :)

snygg

SV: jo det är det :/<3

fin ring (:

Fín blogg!

Och riktigt cool/snygg ring! ;)

omg, blev helt kääär i din blogg!

allt bra? :) (a)

kramkram!

super fin ring verkligen!

sv: tack så mycket! :D skitsnygg ring!

Underbar ring!

Cool ring! Älskar din blogg!!

Du tar väldigt vackra foton.



(är det bara jag som älskar ugglor?)

Åh, ja hatar ugglor, men denna va fan så söt så ja måste nog köpa en till mig själv :D

Den där ringen är så jäkla snygg! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback