vad tycker ni?


från H&M 39:50 kr 
Vilken tycker ni är snyggast?

Kommentarer

bara bra! Händer idag?:)

sv: vsg:D härligt:D jo det är bra!

Spela wii:)

sv: inte mycket :D

händer denna freda kväll då? :b

fin blogg :) kram jenny

Vilka fina nagellack, måste bara köpa dem, om jag kommer iväg i ovädret.. Puss ! ♥

den till höger var snyggast ;)

Den mörklila

sv. thanks :D

godmorgon sötnos! allt bra?

sv: det är bara bra med mig :D<3

Vad gör du?

sv: Hihi ;)<3

Åh vilka fina, jag gillar den längst till höger mest, du då? <3

jag tycker att den blåa & rosa är finast :)

SV: Måste ju kännas som en ära :)

Svar: Okej, inget här :) Vad ska du göra ikväll då? :)

älskar dom rosa xD

jag själv gillar det inte men det senaste är ju att ha bruna naglar så jag skulle köra på den!



Gah, spana in skorna som jag klickade hem igår. 2 die 4, det är det enda jag kan säga, vad tycker du om dom? direkt link nedanför:



http://linnfagerholm.blogg.se/2011/february/klick-klick.html

http://linnfagerholm.blogg.se/2011/february/klick-klick.html

ah :d

Jag har en header jag så jättegärna vill ha in, men jag vet inte hur man gör;)

okejokeej, samma här:)

Jag tycker att den blåa är vacker för den påminner om havet som gud har skapat!

ja :DD

:D

Det är bra med mig, tack :) Själv?

sv, det är väldigt svårt att svara på eftersom att det är så varierande. men minst 30 iaf :)

vad ska du göra på alla hjärtans dag? ♥

jag gillar 2,3 o 5:) jag köpte två nagellack på H&M idag..hehe^^

Hejsan :)

Vilken fin blogg du har :)



Vad har du gjort idag? :)

härligt :) min skola vart inställd så idag blir det till att handla :)

Längst till höger!

sv: vad härliga färger :D hoppas du får en bra helg!

- FREDAG! :D något kul som händer?

Jag vill ha en av varje färg hehhehehe :D



PUSS

jag tycker nog de ljus rosa :)

vad händer idag?

kolla in denna sida och kommentera



www.projektlitauen.blogspot.com

Var med och tävla om att få bli veckans blogg! :)

Ha en fortsatt trevlig dag :)

- javisst :D själv då? :)

svar: lyssnar på musik och ska snart träna :D

Gillar den beiga och den rostbruna mest! :)



sv: jag sitter i skolan och väntar på att mamma ska komma och hämta mig :)

fina (:

hmm... jag tycker faktiskt att den rosa var finast!...och den ljuslila + den mörklila och kanske också den beiga... :)

Det blåa sötnos :)

den längst till höger ! :)

mkt billiga! :) gillar den blå o mörklila mest.

den till höger! :)

Den ljuslila var söt!



Hur har din fredag varit?(:

ljus lila eller rosa :D

gillar den andra och mörkblåa mest:)

Åh! jag vill ha båda ;)

Vad intressant din blogg är. kommer definitivt läsa på din blogg igen! (: Ha en kul dag :p























Follow my on Bloglovin







Trackback