våren är på väg?

Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Godmorgon, mina underbara läsare och besökare ♥ Har ni sovit gott? Idag är det måndag och det är betyder att det är en helt ny vecka. i min vecka händer inte alls så mycket, vet att jag ska till skolan men mer vet jag inte jag.

Igår när jag var ute såg jag lite teckan av att våren är på väg, äntligen kommer våren. och snart för svinner snön & jag är så otroligt glad. har även gjort om bilderna lite, och orkade inte ladda upp dom jätte stora. för jag blev inte nöjd med bilderna, dom blev lite suddiga. får ta bättre bilder en annan dag.

har ni sett vår tecken?
Ha en bra dag i skolan, jobbet eller hemma.

Kommentarer

aa de är ju bäst :D

hur mår du idag då? :D

Ingen vår här inte -13,0 när jag kollade ju :O.

härligt!



jo den har varit bra :D



Fina bilder!

men inga vårtecken här :/ vill ha vår!!



ha en bra dag!!

riktigt härligt att våren är påväg :D

jag vill ha vår:(

fin blogg!

allt bra? :D

kram <3

sv: tur att någon har vårtecken för här är det typ tre ton snö än :P

coola bilder <3 :)

här i sthlm är det kallt och snö :/

nje men!!! i sthlm finns det inte några tecken alls på vår.... xD



PUSS

Tack så mycket! :D



Haha jag har inte sett ett enda vår tecken </3

godmorgon ~

sovit gott då ? ^-^

gud vad man längtar till våren nu :)

Dagens länkar finns nu uppe på bloggen:D Om det inte blev du, har du en ny chans att anmäla dig<3 KRAM

direkt länk:

http://liborius.blogg.se/2011/february/dagens-lank-tavling-10.html#comment

rubriken - JA DE HOPPAS JAG!



jag har hört fåglar bara, men annars är det barakalt och äkligt.

Man kan hoppas att den är snart här! :D

hii tack:) har ni mke snö hos er?

Hoppas våren kommer snart! :)

hoppas våren är påväg :D

Allt bra?

sv okej va härligt :)

Svar: Okej, jag ska ta bort gipset på onsdag :) Hade du en bra helg som var då? :)

Superfin blogg :D Älskar dina bilder!

sv: Okej :) Idag ska jag fixa lite inför en kurs som börjar nästa vecka, sen blogga och träna.. :P Allt väl med dig? :)

ja här i norrland är de vår bnär det smälter vid taket :D

Oki, det var en vanlig seg söndag för min del så blev bara massa slapp :) Haft en bra helg annars? kram

Nu är vinnaren uppe på bloggen av veckansblogg, gå in och kolla om det blev du annars finns det en ny chans i samma inlägg som vinnarna är i! :)

känns som att vintern är här på nytt

m, det var hemskt :o

och bilden är as läskig :(

- okej, tänkte jag också göra!

sv eller hur! :)

det enda vårtecknet vi har är att dte är sol och ingen snö:) men dte är fortfarande svinkallt!

vad tycker du om skomodellen jag lagt upp? hot or not?:) direkt länk: http://liborius.blogg.se/2011/february/hot-or-not.html#comment

Hej, allt bra? :)

SV; Hihi,okej härligt! jodå jag mår toppen :D

varsegod :)!<3

Nej du, ingen vår på G någonstans :(

ååååh va härligt med vår! själv så har man -15 och en meter snö... :(

hehe, ja jag kommer ha skitkul hela veckan! :D allt bra med dig idag?

läöngtar tills all snö försvinner:)

Svar: jo det är bra:) händer idag?

Yesbox! Med de kanske inte blir så jätte jobbigt i alla fall, man vet ju aldrig :)

Ha en bra måndag nu!

Dagens blogg är uppe nu!

Vann du inte finns det en ny chans idag med!



Inlägget hittar du här:

http://beich.blogg.se/2011/february/vill-du-ha-tusentals-fler-besokare-var-med-i.html



Lycka till!

Kram Bea

sv: allt är fint här :) haft en bra helg?

OKEJ :)

åhh härligt med våren!

sv: du är snygg!

skojar du eller? är redan våren påväg hos er? här har vi masssssssa snö ;o

sv: hihi, tro mig det var det! Yummie. Fan att de är slut:( Åh jippi, vårtecken! Dock har inte jag sett något än, bara barr haha♥

Skit bra blogg!

ja men visst det :)

ja men visst det :)

Hehe, God morgon!

här är de helt vitt ute haha xd

jag har hört vårtecken i några dagar ute nu. Fåglar som kvittrar! Det är underbart! men nu lär dom små stackarna frysa ordentligt när kylan smällde till igen :/

sv' några planer för dagen då? :)

inte här =/ Snöar idag till och med :(

Ja kan nog hålla med om att det är påväg, försiktigt försiktigt kommer våren! :)



sv: Jag smälter min lunch, blev lite för mycket.. haha sj då?

Nu finns vinnarna från veckans blogguppe, vart det du? Kolla och se!

var med i min nya tävling, kram :)

Våren? Här är det MASSA snö kvar:(

frågesport på bloggen, länkar ALLA som ställer en fråga !

Kram !

Så lite så :)<3

hej, vad görs ?<3

Fina bilder (:

hej. superfin blogg & superfina bilder verkligen!

kolla gärna in min blogg oxå och skriv vad du tycker. kram :)

här känns våren långt borta :p

Vill ha vår nu! Allt bra med diG?=)

Fin blogg :)

Vill ha vååår:D det var ju vår för ett par veckor sen men sen kom snön tillbaka. Nu ser jag inga vårtecken.

Åh vill ha vår!

I stockholm har vi flera decimeter snö kvar :-( vill också se vårtecken.

Åh, det finns inget tecken alls här hos mig att våren är på väg.. Fullt med snö ..

okeokej, kom just hem från skolan :)

Fin blogg!

inga vårtecken här i stockholm, de bara snöar :(

allt bra idag? :)

fina bilder! :)

Några planer inför lovet? :)

Hej !

Allt bra ?



Just nu så kan du vinna ett hel valfritt smycke från Hoof Store, vilket önskar du vinna ?

Berätta det här:



http://moonzanna.se/2011/february/tavling-i-samarbete-med-hoof-storese.html#comment



Så är du med i tävlingen. Lycka till !

kram

Ja, jag har sett vårtecken, fast just nu snöar det hos mig :(

hej har en tävling på min blogg:)

Kolla gärna in den....:)

Jag har sovit gott :) Vilken fin blogg du har :) Kolla min ;P

här är det 6 minus grader och en massa snö :(

hur är det hos dej? :)

sv: hihi ^^ haft en bra dag? <3

grymt fin blogg!gjort designen själv? <3 :)

Sv: Lite huvudvärk, men annars helt ok . .

sv: okej :D

har du haft en bra helg?? :b

Fin blogg :) allt bra ?

Gud vad granna bilder

Ha en fin dag

Inte sett ett enda vårtecken här,nej!

Det snöade nog mer inatt, istället för att töa bort..

Yeah, samma"/ Fett tråkigt det är asså!:O

sv: Hehe aah :D

Snygg blogg allt bra med dig? :)

älskar våren <3

- hoppas det!

Nä ingen vår i sikte :(

Känns som att det blir en lång vinter här.

härom dagen såg jag snödroppar i min trägård

älskar dina bilder!!

Har inte sett vårtecken än.. tråkigt nog..



fin blogg! :)

Frågorna är nu besvarade och publicerade.

Tack för att du ställde något!



Kramar!

Jag läste att du hade sett Mean girls 2, visst är den bra?!

Jag såg den förra veckan och tycker den var bättre än ettan :D

Ha det bra! <3

sv: :)

- lycko dig <3

allt bra idag? :)

KRAM

Tack sötnos:)<3 men vet att du inte brukar missa mina musikaliska material ändå.

kram

sv: Visst var sminket snyggt!

Kul att din vän har:D

Du måste smaka chokladen. Den är asgod.

sv: okej :p

skola och kompisar

Underbart att den äntligen är påväg :)

jag såg vårtecken mitt emellan dom två ovädrena... men den kommer säkert snart :)

de är riktigt härligt :D

Fina bilder! :D

sv; Okej härligt :)!

Vad har du gjort idag då stönos? :)<3

Tävlingen = avgjord ! :) kolla om du är vinnaren ! <33

hej, det är frågestund på min blogg, ställ en fråga så är du gullig ; http://frittanmedfittan.blogg.se/2011/february/fragestund.html#comment



puss!

sv; tack! :D ♥♥♥♥

Ja jag hittade lite grönt i skogen igår faktiskt :) kolla !

va gärna med i veckans blogg!! :DD

Hej på dig, sötnos! :)

Här är det typ en meter snöö fortfarande. Jag som vill ha sommar :(



Hur är det med dig? :)



Kram / A.R

japp! fina bilder:D

Gud så härligt!

Hejsan.

Väldigt fin blogg.



Jag tänkte kolla med dig om du kan göra designer? Tycker att din design är skitcool och tänkte om du kanske har lust att göra någon snygg design åt mig?

sv: ja :)

haft en bra dag?

Skulle du vara med i tävlingen ???? på min blogg ??

sv; Okej, härligt det låter kul :).

jag har bakat med min vän, men nu sitter jag bara och tar det lugnt och lyssnar på musik :)

Vart bor du? :O Hos oss är det bara fullt med snö ;/

härligt att våren äntligen börjar komma :) har också sett lite vårtecken, men jaa.. fortrarande MASSA snö kvar.. :/

Är dom bilderna tagna nu?! :o

Det enda vårtecknet här, det är att solen blir varmare.

Hittade videkisar häromdagen :D Såna lurviga knoppar på träden ;)

åh vad härligt! här har jag inte sett ett endaste, det snöade till om med igår :O!

Svar: Härligt. Vi har det denna veckan!























Follow my on Bloglovin







Trackback