vill bara fota när jag ser bilderna

bilderna har inte jag tagit dom kommer från http://weheartit.com/

Godmorgon, mina underbara läsare och besökare ♥ Har ni sovit gott? Idag är det söndag, så det blir att fixa lite hemma och skicka iväg alla mina CV. Det är ett måste, som jag ska hinna med innan jag går och lägger mig ikväll. Annars har jag inte alls så mycket planerat, kanske planera veckan lite. Kanske ta och gå ut en vända och ta lite bilder?

Dom här bilderna är från en hemsida som jag tipsar er alla, länken finns under bilden. På den hemsidan får man mycket inspiration, jag blir bara sugen på att ta bilder när jag ser dom här bilderna. Riktigt fina bilder, eller vad tycker ni?

Har ni några planer för dagen?♥

Kommentarer

- sidor idag?

så lite så ;) händer idag? :D

Ja jag har haft det riktigt bra!=) Håller på att lägga upp vad jag shoppat så kika gärna in!=)

jag ska snart mumsa i mig lite frukost och sen fixa mig till bowlingen :)

- 17 :/ KOmmer aldrig komma upp :(

svar: :D älskar dina bilder och weheartit! (a)

frågestund på bloggen

kolla gärna in och ställ en fråga! :D

- jo ;) sKA KOMMENTERA LITE MERA så går dte någ bra! Hur många kommentarer får du dagligen?

- hur många sidor fick du igår?

ja superkul! :D

Anmäl dig till min Dagens Header tävling som kommer pågå tills ikväll! Denna gång är ämnet Glädje! :D

svar: tack så mycket! :D hehe ^^

. ok, måste man godkänna m´kommentarerna för att dem ska räknas in gör nya uppdateringen av listan eller inte?

- ok, så man behöver inte?

Jag har sovit gott i natt, har du? ^^



svar: tycker jag också <3

Vad gör du då? ;)<3

- ok, men man kan ju vara på den säkra sidan! Hur många sidor nu?

svar: det har jag också gjort! Tills pojkvännen la av en äcklig fis i sömnen -.-

Hur fina bilder som helst, speciellt den med paret på rälsen!

Jodå här är det fullspäckat schema för dagen :)

svar: hehe :D<3 förresten, när man är inne på min blogg och ska kommentera, jag vet inte hur mina kommentarer och texten ska bli fint, hur har du det? :)

svar: ja, det stank ju som fan -.-

- 3 sidor! Så det går nästan lika bra för mig!

Jättefin och bra blogg! :)

allt bra idag? :D

Ja hej du! :D

Äre sol på Gotland? Idag ska jag åka till Väla :D

svar: okej :( får inte rätt på det, vilken stil har du på texten när man kommentera ? ;)

- hur många nu?

Håller med dig, vill också bara fota när man ser dem bilderna.

Och jag gillar din fina blogg.

Kram! :)

fina bilder (:

weheartit sviket aldrig!

svar: haha okej ^^

fattar inte, hehe :)<3

fota är kul :)

ja :)

- samma, nu då?

- det är bra!

händer idag då? ;)

Jodå! Har du? :)

svar: jaha den haha ;) jag bara sökte på google efter rss ikoner och sen klistra jag in den i kodmallarna där var min förra var.. du laddar upp bilden som din header och sedan klistra in koden! :D<3

- samma :) Hur många har du skickat då?

Så skönt! :)

När vaknade du då?

- samma!

guuud vilka underbara bilder! :D Har du en egen we♥it sida? ;)

tack :) <3

- aa :)

kan inte du skaffa då? :D

sv: hehe :)



mycket fina bilder =)

Jag älskar we♥it's bilder! Så snygga :)

åh, visst är den as bra ? :D

- förlåt men veta vad <3`?

allt är kanon med mig, självdå? :)

Sömntuta? :D

Jag vaknade vid 09 tiden.

Bara bra med mig :D Har du haft en bra helg hittills? =)

Svar: Vad kul! Tack så mycket :)

Hur mår du idag?

Jag äter frukost, du då? :()

:)*

Bloppis på min blogg! Kicka in och se om Du hittar något :)



http://sofieskogstrom.blogg.se/2011/january/saljes-klader-i-mangder.html



Massa kramar!

vad tyckte du om mello då?:)

Jorå, det är fint, sj? <3

- Visst, här är en länk till min we<3it sida, följ mig gärna:

http://weheartit.com/Fridadirf



Kram <3

Vad ska du hitta på den här söndagen då?

sv; Ja :).

svar: jadå, men det länken ska bara sättas in där var den förra var :)

åh asså jag blir så glad av alla bilder på weheartit.. då otroligt vackra! :)



sv. jasså, gillade du itne henne?

-okej, nja jag gör inte så mycekt. (:

Ska du göra lite senare då?

förstår dig! :O vill också fota nu! ^^



sv. god morgon sötnos! allt bra?

hur mår du? :)

håller med dig, man vill bara fota! Så himlans fina bilder.. Aawww. :)



sv: japp, det får jag :) Vsg, superfin, verkligen! :=)

hej=) vad händer idag då?

jag ska nog bara ha en vanlig dag :) gratta min kusin ska jag ioförsi göra för han fyller år då :)

så vackra bilder!

hur är läget med dig denna söndag?^^

Åh, inspiration! :)

du kan alltid kolla film :D de äger , och måste bara säga de , fyfan va fin blogg du har !

sv: Jo, det är bara bra :) Själv? Söta bilder btw^ :D:D

Sv: Det är bara bra :)<3 Lite trött bara. ;)

sv; jo med mig är de bra, självdå?:D

ha en fin alla♥dag!

kram

åh så vackra bilder, älskar den sidan :D

Hoppas din dag varit bra & ha en fortsatt fin alla♥dag kväll!























Follow my on Bloglovin







Trackback