2011, första januari


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon 500D + 28-80 mm

Godmorgon, mina läsare och besökare. Nu är det äntligen ett nytt år, har inte fattat att det är den 1 januari men det kommer. Nu är jag laddad med nya grejer som händer, fick reda på att min vän kommer ner till Gotland nu över lovet. Bara där händer det något jag sett fram emot.

Igår var den nyår, jag hade en helt okej kväll bättre än förra året. Men den här nyåren kunde vart lite bättre, men säg någon nyår som är helt perfekt? Först iaf åt vi mat med Elins släkt, måste säga att det var riktigt trevligt och grymt god mat. Förätten det var räkcoctail och sen maten blev rotfruktsgratäng med fläskfilé med svampsås. Sen åt vi lite chips och spelade guitar hero. Drog ner till hamnen och såg fyverkerien, det var kallt, den snöade eller regnade. Blev knappt någon bild, men det får gå. Till etage och dansa, och hade kul med jätte många härliga personer. Kom hem vid tre och somnade..

Vad gjorde ni igår, hade ni roligt?

Kommentarer

Sv: Jo jag mår bra, lite trött bara :-)

- Okej. Bra men jag är trött.^^

sv. a vad härligt!:)

sköt du nåra raketer då?:D

Sv: Ja, jag sov ungefär 8-9 timmar (a)

händer den första dagen på året då?

GOTT NYTT 2011! :D

Vad kul du haft det <3

SV: Okej :'d

Sv: Tack detsamma =)

Hade du en bra nyårsafton ? =)

sv. ah okej !:)

vad ska du göra idag? :-)

- Joo, allt är bra :)

jag ska nog inte göra något.

sv (:<3 görs ?

SV: Tack detsamma finast <3

sv : aaa :D

asso vetdu :O du liknar en jag känner som är 96a :O

SV: Jag ska nog bara ta det lungt sen ska vi till farmor och farfar och äta runt 3 :-)

Hoppas du får ett bra år 2011! :D

och jag har frågestund på boggen! :D Vill du slänga in en fråga ? Är tacksam för alla svar och frågor!

kram :)

vad gör dudå? :D<3

Ah :D

Haha :)

tack :D

SV: på smällarna?

Lät ju som om du hade en jättetrevlig kväll igår :)



Vad gör du såhär första dagen på året då? :P

Ja jag hade jättetrevligt igår :)

sv ska snart ner o äta frukost :d<3

låter som att du har haft en jättebra nyårsafton ! snart kommer bilder från min kväll upp som du kan kika på om du vill :)

Haha ;)

Men mitt största löfte är att käka bättre <3

Sv: Ja faktiskt, och farmor gör ju världens godaste mat också :-)

sv: okej, men vad nice :) Jag ska också bara ta det lugnt idag :P

SV: det tror jag inte, du fotar bättre än mig :P mina är bara mobilbilder.

God fortsättning :)

Hoppas nyårsafton var en fin avslutning på 2010!

Hur inleder du det nya året sötnos?



ser ut som om ni hade det bra! :)

Sv: Ja! :-)

helt ärlig , anntingen så ser jag dåligt eller så e ni jätte lika :)

SV: :) jag tog nog 340 sådena bilder som i det inlägget med min mobil xD och visa ser inte ens kloka ut om man säger så, drack ni också alkohol?



Låter bra :)

Hoppas att bloggvärlden inte blir lika död idag som den va igår. :P

Sv: Vadåra? :O

hoppas ni hade en underbar kväll! gott nytt år!

Allt bra med dig idag? :)

hahaha, jo sant..xD

SV: inte bra att frysa, jo vi drack tillräckligt för att jag skulle göra bort mig :P

hoppas ditt 2011 blir riktigt bra!

sv: hehe tack så mycket! :)

Du får ta och åka till något ställe innan skolan börjar eller kanske sportlovet? :)

SV: eHehe så sant :) kan säga på msn (A)

hehe ditt löfte i år kanske är att du inte tänker ha ett löfte? xD

Gott nytt år Beatrice!

låter som riktigt god mat :D

DETSAMMA - gott nytt år på dig! :D

SV: jo men visst (A)

jag hade det jättebra! åt god mat och drack goda drinkar, helt perfekt :)

SV: Vgd? :)

Stora bloggdesignsförändringen har börjat! - www.dinasfoto.blogg.se | KOMMENTERA SÅ ÄR DU GULLIG <3

fina bilder :)

sv' händer idag då? :)<3

sv: Så bra, jo jättebra :P

vad gör du då? :)

Väldigt fin blogg! =) Gjorde du några löften för det nya året?

sv : hihi , asso hon e 96a men ser älre ut :)



kanske som 93a eller ngt . Men asso klicka på den här länken så ser du en bild på två blondiner hon med den blåa kjolen liknar dig :D http://maisahjuevesanos.blogg.se/images/2011/andrea_124636433.jpg

Gott nytt år :)

Tack desamma! :D

göres?

SV: Ja men precis (A)

din är ju redan jättefin?!

Hoppas du får en bra start på det nya året :)

sv' okej roligt? :)

SV: Underbar!

sv: härligt!:D

jag var hos en kompis med massa andra;)!

:D<3

jo men asså ;) jag måste göra ÄNNU bättre <3

sv; tack så mycket :)

sv' vad jag gjorde igår?

de står i de senaste inlägget :)

SV: Ett ord räcker ju! :D



Fin du var på bilden <3

aha <3

sv' aha okej.

är med älskling och sen ikväll ska vi nog träffa en kompis :)

Hade du ett bra nyår? Hur firade du nyår? ^^

sv : HEHE jag saa ju det ! :D

hej jätte fin blogg du har! allt bra? :D

SV: Du blir alltid bra på kort :)

sv; :)

sv aah (: va görs?

Sv. Det är jättebra med mig, vad ska du göra idag då ? :D <3

Haha ;) <3

SV: Tack detsamma söter :D<3

- Tack så mycket:)

svar: jag hade ett ganska bra nyår, va sjuk igår :(

va gjorde du på nyår igår då? :)

Ska du sitta hemma och mysa idag? <3

SV: :) Händer ikväll dÅ?

svar: ja, jag är fortfarande lite sjuk :(

jo, att ni antagligen spelade lite guitar hero, åt lite goids? :P något mer? :)

jag tror att det blir så för de flesta :D

sv; hoppas du får ett bra år nudå =) !

- Hur var nyårsafton? :)

Sv. Jag tänkte göra en liten spadag, titta på film och sådant !:)



Hej! Brukar läsa din blogg ibland. Tycker den är bra:)

Du kan väl gå in och rösta på min skrutt och GOTT NYTT ÅR!!! =)=)



http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=38169

svar: tack <3

ah, nu såg jag det när jag läste mer noga, jag åt också fläskifilé igår :D

Måste bara få fråga en sak.

Gör du bloggdesigner?

Din är grymt fin<3

sv: Ja absolut :)

SV: Samma här :)

ok. Jag har precis varit ute och fotat.

sv; tack! :-)

Sv. Ja ! :D



Kollade du på något fyrverkeri igår då ? :D Eller idag borde det ju bli ! :D <3

- Okey, jo den va bra:)

ps jätte fina bilder:)

Sv: Jaha, vart ska dudå? :)

svar: ja, eller hur! :D och så åt jag också potatis ^^

Sv: Jaha, vart är dudå? (a)

Okeyy ;) <3

SV: :) Ska du se på fångarna på fortet ikväll med blogglaget?

hehe jo..xD men då kan jag ju redigera dem så har jag något att göra resten av dagen också..xD

Sv. Okej jag med ! :)

Tror du att 2011 kommer bli bättre än 2010 då ? :D

Hur kan du få så många kommentarer? (a)

NU åker jag till Thailand i två veckor till underbara 35 graders värme! :D Jag kommer kanske att blogga därifrån också. Pussar.

såg det nu :D haha tack :)

sv: hehe :)<3



Du får ha en fortsatt bra dag!

sv; Tack sötan :).

SV: Jo då.. Den var helt ok.. Mysig.. =)

okej hihi japp dom står i inlägget.

svar: yes! :)

Hej!!

Superfin blogg du har!

Planer inför kvällen?

Gott nytt år!!

gott nytt år sötnosar!!!

gott nytt år sötnosar!!!

helt sjukt att det är ett nytt år. december gick ju asfort :O



sv: haha aa :P

Hej jag kan inte logga in på min blogg anledning att nån har bytt mit lösen ord och det är inte jag som bloggar nu.

Det såg inte helt fel ut med chips ;)

Låter endå som att ni hade det roligt :)

superfina bilder!



kommentera o läs gärna bloggen :)























Follow my on Bloglovin







Trackback