andra januari

Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera Canon EOS 500D + 28-80mm

Godmorgon, mina läsare och besökare ♥ Har ni sovit gott? Det har jag gjort, fast jag inte somnade när jag ville igår. Men så kan det gå när man har en lillebror som ska sitta uppe och spela data hela natten. Har just ätit frukost, super gott med oboy. Det var minst en månad sen jag drack det, tummen upp (y)

Sen idag blir det nog en mys dag, med atan och tv. Pappa har inte kommit hem ännu så jag vene om han hade tänkt göra något men, får se sen. Annars kanske det blir att ta lite kort, eller kanske baka lite. Det hade inte vart helt fel iaf.

Vad ska ni göra idag den 2 Januari?

Kommentarer

sv: tacksiii :)

Mums vad gott med oboy! :D

SV: :) Planer för idag dÅ?

den 11 :)

åka till stugan ;) gott nytt år!

sv' var beroende av farmville ett tag -.-

mumsig bild : )

åh...jag söker speciella fotografier som jag vill lära mig att ta men ingen verkar ta sådana.. :( bara sätt det hos en fotoblogg tidigare och minns inte vilken! :O

sv' hehe okej :)

SV: okej :) Ska nog te akuten :/

Tyvärr är det ju inte de.. Men man kan dricka det lite då och då! :D

sv' spelar du något på facebook? :)

vet inte hur jag ska förklara för att du ska förstå men jag försöker...det är typ ljus eller vad man ska säga...reflektioner kanske det är till och med...fast de är suddiga så att de går in i varandra...

Mysig dag :)

Idag ska jag vara med "krullet" ;)

sv: Tack Bea! :D



Åh vad gott med oboy!

Yees! :)

SV: Hör inget på ena örat och sen äre blod i det.

- hur är det idag?:)

ja, det är så jag menar fast med färg då! :)

SVAR: haha ahh! :D



Jävlar vad du får många kommentarer!!!!!!!

Ja, skitkul:)

Hoppas du får en bra dag !

sv: Tror faktiskt vi har det här hemma hos mormor och morfar... :) Får nog gå och fixa ett glas! :D

jag skrev till henne och frågade i alla fall. :)

jag ska bara ägna dagen åt slapp och bara njuta :D

- härligt jo det är toppen :D

sv. haha oj ^^ Jag såg den första gången igår :P

SV: jo :/ vad tkr du, ska jag ha bilden i inlägget eller inte bild`?

Gott

riktigt skönt =)

undra vad man ska hitta på nu då. :P

SV: Då har jag det :)

gott nytt år, är lite efter:)

fin bild! (:

svar japp skönt att dom på blogg.se kunde hjälpa mig.

vill ha något att göra, beatrice! :P he mig en uppgift! xD

Äre OBOY i glaset? :D

mums!

jag var orolig att dom hade hakat in på msn i morse och det vissade sig at jag hade glömt mitt inloggnings uppgifter

åh vad gott..

- ja absolut :)

jobbit.. :P hm....vad ska vi hitta på tjejen!? :O

svar: va gott :D

va göru? ^^

sv: haha yes ;P

svar det undrar jag också. ´dom har skrivit fula inlägg och laddat upp porrbilder på mig så jag håller på att radera det nu.

Söker du Foki Style? Då är detta rätt blogg. Kolla in och kanske lämna efter dig en kommentar? Det skulle uppskattas. Fin blogg, kanske hjälpa med att komma med idér till min design? Puss&Kramar från LillaSoffiaah..♥

svar: jag svarar på/godkänner kommentarer :)

btw, jag diggar din design, skulle du vilja göra en till mig? ^^ Om du vill alltså :)

haha tack sötnos men jag är aldrig nöjd :D

jag med, men vet inte vad jag vill fota.

Vad gör du? :)

mums :D

sv. ja det hoppas jag med ^^

sv dom ahde kopierat bilder ochsatt ditt mitt ansikte

sv okej va härligt :) jag mår skitbra!

Cool bild :)

svar: nehe, okej, vem har gjort din design då? :)

hur är det annas med dig?

ååh, oboy!

Tack tack:)

Ja, det ror jag jag säger.. :P

sv: Det e bra men trött

nej det som finns där har man redan tagit på...snön!

svar: ah, jag kollade, ska fråga henne nu :)

sv.mmmmmmmmmmmmm :D

O ja, oboy är så gott! :D

- hihi :)

Ser gott ut på bilden! allt bra? :)

mm

svar: har frågat via kommentar, hoppas hon vill hjälpa mig, skulle vilja ha en lika färgglad design som du :)

haha det är jag aldrig :P

Hihi, sötnos^^

sv. ja men absolut ^^

- bra! vad har du gjort idag då? eller vad ska du göra? nåt speciellt? :D

svar: ja det kan jag förstå, men det kanske inte är hur många som helst som frågar :)

Så lite så, varsågod :)



Jo tack, det är riktigt bra med mig - med dig också?

fin bild ! :D

och jag vill ha vår och värme!

hehehe jo självklart..xD

Nejnej, fel :)

Du är :*

sv. jajemen :d

svar: oj, om hon vill hjälpa mig, kanske jag får vänta ett bra tag.

hehehe jag är sån som måste ha sista ordet...verkar dock inte som om jag är den ända..xD hahaha!

hehe ja det kan du få göra ;)

Fixar mig :)

vakna nyss :)

allt bra med dej? :)

sv; tack =)!

- Ja en sådan hade inte suttit fel inte :D

sv mmh (:<3

sovit gott sweetie? <3

sv vet nt :o<3

va görs?

svar: ja, jag får försöka göra en snygg design så länge :D

vad söt du är :) vad gör du då?

hehehe men man vill ju som inte vara den som avbryter kommentarerna hos någon annan..xD sedan när man har tråkigt också, då betyder småpraten med andra GRYMT mycke! xD hehehe

Hihi, tack^^

SVAR tack :)

sv' okej :)

mysigt :) jag kollar på film men funderar på att lägga mig och vila en stund, super trött.

Ja :D

sv; allt bra idag då? =)

Hej!

Hoppas allt är bra med dig denna ljuva vinterdag?:)

Kram

svar: hihi tack så mycket :D

men nu ser jag lite smått ful ut :P

sv; haha ja venne x)

sv: så bra, jo då :P

göru? :)

- jo dem är ju de! :) men man kan säkert hitta billigare någonstans, som inte är märkes.

snygg ny header :P cool bild <3 Kejj :P

Jätte fin blogg, älskar din "footer" :)

haha ja.. :P men men...ska se klart på hannah montana nu och fortsätta med bloggen när det är slut. :P

- vet ej :D

alltsåå.. måste bara säga att du tar så jävla grymma bilder!

Mums :D

fin blogg =)



sjukt fin bild föresten ! ;D

åh oboy <3

Det där såg mumsigt ut!























Follow my on Bloglovin







Trackback