ÅNGEST!


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Jag hatar söndagar, eller nästan alla söndagar. Mest ångest för att det är skola dagen efter, alltid skönast att ta och vakna upp hemma i sin egen säng. Men varje söndag vaknar jag upp i Visby, då måste man ta sig till bussen sittta på bussen och ta sig hem och allt sånt där krångel. Får alltid panik, och vet inte vad jag ska göra. Så drygt att sitta på en buss på en söndag, medan man kan sitta hemma och fixa lite saker till en veckan som kommer. Men nu är jag iaf hemma sköönt!

Hembakat semlor, är det godaste som finns. Affärens är inte alls lika goda, eller om ma går på ett cafe dom har med goda semlor. Fikade just med pappa, eller för ett tag sen super mysigt. Nu hade jag tänkt packa upp mina saker och fixa lite som alla andra söndagar..

Vad tycker ni om söndagarna, har ni ångest?
Vad äör godast, gjorde semlorna själva, köpt i affären eller på ett cafe?


Kommentarer

Mummms, ser gott uut :D

jag åt en hemma gjord semla igår och de är mkt godare. speciellt om man plandar madelmassan med grädden. super gott ! älskar din blogg. ♥

sv: tihi, how great! ^^ det är faktiskt bara bra med mig också, är dock lite uttråkad så jag vet inte vad jag ska hitta på ;) tihi, lust att följa mig via bloglovin? [a] kram

MUMMMMA!

sv. jaa jag gillar de två översta! :)

hehe jadå.

Ja min dag har varit helt okej! :)

hur har dagen varit? kram :>

sv: Hihi ja ;)<3

Åh herregud va gott med semla! :D<3

sv: håller med dig söndagar är sega, usch

åhh mums ! :D

längesen man åt semlor :p <

Hihi tack :D



Vad ska du göra ikväll? :P

mums!!!!!!

sv; ja, det har jag allt :).

Sv. Ååh! Du bor på Gotland! Gud du fattar inte hur avundsjuk jag är!!

Semlor är godast när man bakat dem själv! ;P Kan du lägga upp recept så jag också kan göra något idag? =D Snälla? <3

Du får skapa en bild/montage där du uppmanar dina läsare att delta och skriv vad de kan vinna.. De kan ju länka till din blogg i sin och du skriver att dem vinner en valfri bloggdesign av JLFOTO.nu

Vaarse :D

haha, jaa.. tackk <3

Inget planerat utom plugg och ta det lungt, självdå? :)

håller med!

jag har väldigt stor ångest på söndagar1 :(

sv. härligt (; jo det är bara bra med mig <3

Haft en bra dag?

Kolla in min blogg och lägg en kommentar om vilken av mina outfits blir Veckans Outfit!:)

Japp! :)

Jag hatar också söndagar :( Men om man får en semla kanske det blir bättre hihi..

Varse:)

Jodå allt är bara bra, sj då? :)

sv: tihi, sant! ^^ det kan vara så ibland.. ;D

jodå det funkar :)

vad har du gjort i helgen?:D

händer det något roligt idag då=

Okej, jag vet inte vad som händer efter jag varit hos pappa :P

Vad ska du se på tv??

sv:

hihi de fanns väl en speciell dag där man åt semlor ? :O <3

Tack så mycket :)

sv: hihi :D

sv: ja :)

fina semlor, ser MUMS ut. har funderat på att baka i veckan <3

hej sötnos :D



händer? :P

haft det jätte bra :) <3

fin blogg! :)<3

åh vad gott det ser ut :O

sv:

haha jaha xD <3

svarar på kommentarer och kollar på amigo xdddddddd <3



haha :D vad har du gjort idag? :P

Nu är vinnarna av dagens blogg uppe blev 3 st kicka in och se om det var du som vann! :D

sv: jaa :) ja herregud ja! fast jag gillar inte mandelmassa, hahah, så jag tar och mosar frysta hallon istället, och blandar med floursocker och ibland en liiten klutt mandelmassa ;D

ja absolut !

Händer denna söndagen då:)?

Är det ett program du följer? :P

Hur gammal är dudå ? :)

haha ;)<3

sv: Hihi ja ;)<3

Allt bra med dig då? <3

gött att höra :)

haha varse ;)<3

sv: jo, det är bara bra :)

mums!

jo det rullar på för mig :) <3

Sv. Åååh! Sluta sukta med ditt underbara Gotland!! <3

Jaha, ojdå! Hehe, måste missuppfattat texten! Kolla på bilderna på vad jag köpte nu! ^_^

sv. japp (:<3

Händer nått kul i veckan då?

Tack så mycket :)

Åh va sugen jag blev på semlor bara för det x)

men vakna inte upp i Visby varje söndag då? :P

semlor på café är godast tycker jag :D

Varför åker du alltid buss på söndagar :/?

SV: jaop :) gör du dÅ?

sv; tack :)

fin blogg du har :=)

dom ser goda ut♥

Sv, jaa, visst är det jobbig att åka buss!

jag har också ångest :( men ska ladda upp med jordnötsringar & wallander =D

Japp

Åh, nu blev jag också sugen på semlor ju ^^

Vilken fin blogg du har!



Vi gjorde också hembakade semlor, det är så mycket godare! Och vem har inte ångest på en söndag? xD

Kram

jag håller helt med om söndagar hella dagen blir förstörd för att det är skola dagen efter.

Jag hatar söndag, de är så tråkiga!

Har du gjort något roligt i helgen då? :)

sv: Kanske det xD, men det är ju många som har det också :P

Jag hatar söndagar! :o

åa! va gott med semla! :D härliga bilder!!

det där såg sjukt gott ut..

åååh vad goda dom ser ut!!

Hur har din helg varit? :)

hej!! älskar din blogg kolla gärna in min :D kram

ser himmla gott ut faktiskt!

Fina foton du tar :D kram

Gu va gott med semlor, jag åt också en idag :D

mums vad gott!

Så gott!

Det ser så gott ut ! Vill haa :D <3

Guuud vad gott med semla!























Follow my on Bloglovin







Trackback